سریال جدید آراس بولوت اینملی در دیزنی پلاس +[محبوبترین سریال های آراس]

سریال جدید آراس بولوت اینملی : این بازیگر جذاب ترکیه برای ایفای کاراکتر آتاتورک در سریال جدید دیزنی پلاس که در 2023 منتشر می‌شود، انتخاب شده است.

بهترین سریال های دیزنی پلاس ترکی +[به همراه معرفی بهترین فیلم ها]

موفقیت‌های آراس بولوت اینملی را در بسیاری از فیلم‌ها و سریال های ترکی شاهد بودیم. از نمونه‌های برتر و اخیر می‌توان به سریال گودال و فیلم سینمایی معجزه در سلول شماره هفت اشاره نمود.

پروژه جدید وی بازی در سریال آتاتورک، که قرار است از دیزنی پلاس منتشر شود خواهد بود. او که بعد از سریال گودال قرارداد بازی در این سریال را امضا کرد، در حال آماده سازی برای ایفای نقش آتاتورک است.

سریال جدید آراس بولوت اینملی

آراس بولوت اینملی در نقش آتاتورک
چهره جدید آراس برای ایفای نقش آتاتورک

آراس بولوت اینملی (به ترکی استانبولی: Aras Bulut İynemli) (زاده ۲۵ اوت ۱۹۹۰، استانبول) بازیگر سریال تلویزیونی و فیلم و مدل اهل ترکیه است. وی از سال ۲۰۰۹ میلادی تاکنون مشغول به فعالیت بوده‌است.

اینملی از ابتدای کارش تاکنون افتخارات متعددی را برای بازیگری خود کسب کرده‌است. او بیشتر به خاطر بازی در مجموعه‌های تلویزیونی روزی روزگاری، حریم سلطان، مارال: زیبا ترین داستانم، نفوذی و گودال شناخته شده‌است.

آراس فرزند سوم و آخر خانواده می‌باشد. او دارای یک برادر بزرگتر، بازیگر و نویسنده اورچون اینملی و یک خواهر بزرگتر، مجری تلویزیونی و خواننده یشیم اینملی است. دیگر بستگان بازیگر عبارتند از میرای دانر (دختر دایی)، چنگیز دانر (دایی) و ایلهان دانر (دایی بزرگ).

آراس بولوت اینملی سال ۲۰۱۲ وقتی ۲۲ سال داشت با الوین لوینر ارتباط عاشقانه‌ای شروع کرد اما این زندگی کمتر از یک سال به جدایی ختم شد. آراس سپس با جیلان چاپا یک رابطه کوتاه مدت داشت بعد از آن آراس در سال ۲۰۱۵ با بیگه اونال وارد رابطه عاشقانه شد و تا کنون نیز ادامه دارد.

سریال جدید آراس بولوت اینملی در دیزنی پلاس +[محبوبترین سریال های آراس]
آراس و بیگه
او فعالیتش را در سال ۲۰۰۹ با حضور به عنوان بازیگر مهمان در یک قسمت از سریال خیابان‌های پشتی آغاز کرد. اینملی، پس از ایفای نقش در ۲–۳ تبلیغات تجاری، توجه کارگردان زینب گونای تان را به خود جلب کرد.

آراس به تمرینات آزمایشی مجموعه تلویزیونی روزی روزگاری دعوت شد و در تمرینات آزمایشی موفق بود. آراس بولوت اینملی شخصیت مته آکارسو را در سریال تلویزیونی روزی روزگاری به تصویر کشید.

لیست فیلم ها و سریال های آراس بولوت اینملی :

  • بهترین فیلم های آراس بولوت اینملی
  • بهترین سریال های آراس بولوت اینملی
    • شاهزاده بایزید در سریال حریم سلطان
    • سریال مارال و کاراکتر سارپ
    • کاراکتر مرت در سریال نفوذی
    • سریال گودال و نقش یاماچ کوچووالی
    • نقش آتاتورک در سریال آتاتورک

بازیگر جدید سریال آتاتورک

بازیگر جدید سریال آتاتورک
آراس بولوت اینملی در نقش آتاتورک

بازیگر جدید سریال آتاتورک سریال جدید آراس بولوت اینملی دوست و رفیق او، سارپ آک‌کایا خواهد بود. سارپ که در قسمت‌های آخر سریال گودال نیز حضور داشت، کاراکتر انور پاشا را در این سریال ایفا خواهد کرد.

از دیگر بازیگران و عوامل این سریال می‌توان به Mehmet Günsur (مهمت گونسور بازیگر سریال عطیه) در نقش علیرضا خان، Songül Öden در نقش زبیده خاتون و Emma Watson (اما واتسون ستاره سری هری پاتر) اشاره کرد. بله تعجب نکنید! اما واتسون نیز در سریال جدید آتاتورک (همکاری دیزنی پلاس و ترکیه) حضور خواهد داشت.

آراس بولوت اینملی در نقش آتاتورک

سریال جدید آراس بولوت اینملی
سریال جدید آراس بولوت اینملی

تاریخ انتشار سریال آتاتورک به طور دقیق مشخص شده است. با آغاز سال جدید میلادی (سال 2023) این سریال نیز به احتمال زیاد منتشر خواهد شد. طرفداران آتاتورک و علاقه‌مندان آراس بولوت اینملی بی‌صبرانه منتظر نمایش این سریال هستند.

زمان پخش سریال ترکی آتاتورک (Atatürk) با بازی آراس بولوت اینملی از دیزنی پلاس

بی‌شک یکی از بهترین سریال های ترکی خواهد شد که قرار است از پلتفرم دیزنی پلاس منتشر شود.

فیلم تبلیغاتی دیزنی پلاس با حضور آراس بولوت اینملی را ببینید:

پشت صحنه فیلم تبلیغاتی دیزنی پلاس با حضور آراس بولوت اینملی را ببینید: 

صفحه اینستاگرام دیزنی پلاس در رابطه با آراس بولوت اینملی نوشته است:

چیزی وجود دارد به نام کاریزما و جذابیت آراس بولوت اینملی 🙂

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سریال جدید آراس بولوت اینملی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *