حرف های جنجالی فرهاد مجیدی در مورد صداسیما

پس از اتمام بازی استقلال و آلومینیوم اراک در هفته 28ام لیگ برتر ایران فرهاد مجیدی صحبت‌های جنجالی‌ای را در خصوصِ صداسیمای ایران حذف وریا غفوریِ عزیز به زبان آورد. حرف های جنجالی فرهاد مجیدی در مورد صداسیما را مرور میکنیم.

در میان مصاحبه پایان بازی خبرنگاری اقدام به پرسیدن سوال از آقای مجیدی کرد. خبرنگار: آقای مجیدی شما… مجیدی: از کجا؟ خبرنگار: شبکه سه. مجیدی: از کدام برنامه؟ خبرنگار: فوتبال برتر. مجیدی: نه من جواب شما را نمی‌دهم .وقتی شما به خودتان اجازه می‌دهید… یعنی وقاحت در چه حد؟ که عکس کاپیتان تیم من را محو می‌کنید روی صفحه تلویزیونتان من هیچ وقت جواب شما را نمی‌دهم.

حرف های جنجالی فرهاد مجیدی در مورد صداسیما

فرزندِ مکتب حجازی سکوت نمی‌کند

حرف های جنجالی فرهاد مجیدی در مورد صداسیما
حرف های جنجالی فرهاد مجیدی در مورد صداسیما

در ادامه این گفتگو مجیدی به خبرنگار گفت: من به شما کاری ندارم. فوتبال برتر با چه رویی این کار را می‌کند؟ وریا کاپیتان تیم من است و اجازه ندارید این کار را بکنید. از شما عذرخواهی می‌کنم. دوست نداشتم حرف بزنم ولی خیلی حرف است که می توانم بگویم که چه نهادهایی به ما فشار آوردند در برنامه شما (فوتبال برتر) شرکت کنیم ولی من موافقت نکردم.

اگر دوست داشتید بعدا برایتان توضیح می‌دهم. یعنی درکل دوست دارم آخر فصل صحبت کنم و خیلی مسائل را عنوان کنم. اینکه فشار بیاورند و بگویند باید به این برنامه بروید… ما باید نداریم. من فرزند “حجازی” هستم و کسی نمی‌تواند به من بگوید باید به این برنامه بیایید. خواستم این را بدانید! باید دید صحبت‌ های جنجالی مجیدی چه واکنشی را از سوی مسئولین در پی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

حرف های جنجالی فرهاد مجیدی در مورد صداسیما

دلداری حجازی به مجیدی بعد از بازیِ مشکوک پیکان، استقلال دو هیچ جلو بود و به یک باره سه گل خورد و بازنده شد.
دلداری حجازی به مجیدی بعد از بازیِ مشکوک پیکان. استقلال دو هیچ جلو بود و به یک باره سه گل خورد و بازنده شد, صحبت‌ های جنجالی مجیدی

فرهاد مجیدی کاپیتان سابق و سرمربی فعلی و موفق استقلال که محبوبیت بسیاری در نزد طرفدارانِ این تیم داردو او از شاگردان مورد علاقه اسطوره ملی ایران ناصر حجازی بوده است و توسط وی به استقلال آورده شد تا به گفته مجیدی مهمترین اتفاق زندگی اش شکل بگیرد او همواره خود را شاگرد مکتب حجازی دانسته تا با همین دلیل با کسانی که ارزشهای اخلاقی را زیر پا می‌گذارند کار نکند.

تاریخ فراموش نخواهد کرد که در بازی‌ای (بازی با پیکان در آزادی) که به حجازی خیانت شد و باعث برکناری او از سرمربیگری استقلال شدند (برخی بازیکنان)، حجازی در مصاحبه بعد از بازی‌اش از مجیدی و منصوریان نام آورد و آنها را از متعهدترین بازیکنان برشمرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار حرف های جنجالی فرهاد مجیدی در مورد صداسیما سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *