فیلم ترسناک وینی پو ؛‌ تبدیل شدن وینی پو به قاتل‌ترین!

تبدیل شدن وینی پو به یک قاتل روانی در فیلم ترسناک Blood and Honey. با نوشتار فیلم ترسناک وینی پو همراه سایت فیگار بمانید.

همانطور که به گوشتان رسیده، فیلم ترسناک پوه در دست ساخت است! نخستین تصاویر آن نیز منتشر شده که در ادامه این خبر می‌توانید همه‌ی آن‌ها را مشاهده کنید.

فیلم ترسناک وینی پو

تبدیل شدن وینی پو به قاتل‌ترین!

فیلم ترسناک وینی پو
فیلم ترسناک پوه

براساس جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم ترسناک Winnie the Pooh: Blood and Honey (وینی د پو: خون و عسل) نسخه‌ی جدیدی از وینی پو را به تصویر می‌کشد. این اثر به کارگردانی ریس فریک واترفیلد، پروژه‌ی نه چندان شناخته‌شده و جدیدی است که تاکنون فقط چند تصویر از سکانس‌های مختلف آن در دسترس مخاطب‌ها قرار گرفته است.

فیلم ترسناک وینی پو
فیلم ترسناک پو

داستان وینی د پوه، این خرس دوست‌داشتنی اولین بار در سال ۱۹۲۶ توسط آلن الکساندر میلن، نویسنده اهل بریتانیا در سال ۱۹۲۶ نوشته شد و توسط ارنست هوارد شپرد، یک تصویرگر کتاب اهل بریتانیا به تصویر کشیده شده‌است. با توجه به اینکه این پروژه قبل از سال ۱۹۷۶ منتشر شده، حق چاپ آن ۹۵ سال قبل از ورود به مالکیت عمومی ادامه داشت.

فیلم ترسناک پوه
فیلم ترسناک پوه

درحال حاضر هیچ جزئیاتی از فیلمنامه تاریک و روان‌شناختی (معرفی و تحلیل بهترین فیلم‌ های ترسناک روانشناختی تاریخ) این فیلم منتشر نشده است، اما به نظر می‌رسد که اتفاقات این فیلم حول محور قاتل وحشتناکی قرار می‌گیرد که ماسک Winnie the Pooh را به‌صورت می‌زند.

تبدیل شدن وینی پو به یک قاتل روانی, فیلم ترسناک پوه
تبدیل شدن وینی پو به یک قاتل روانی

حتی ممکن است او یک شخصیت دوگانه‌ی انسانی–حیوانی باشد که برداشت دیوانه‌واری از این شخصیت کلاسیک دارد. این پروژه توسط شرکت Jagged Edge Productions ساخته می‌شود و قرار است امسال به نمایش درآید.

فیلم ترسناک وینی پو, تبدیل شدن وینی پو به یک قاتل روانی, فیلم ترسناک پوه
فیلم ترسناک وینی پو


بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فیلم ترسناک وینی پو سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


2 thoughts on “فیلم ترسناک وینی پو ؛‌ تبدیل شدن وینی پو به قاتل‌ترین!

  1. میتونم ب شخصه بگم عالی ترین فیلم ترسناکی بود ک دیدم تو عمرم برای بیام متاسفم ک انرژی منفی میدن این ها با کلی زحمت فیلم رو ساختن و سما اینجوری تشکر میکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *