برگزاری بازی مرکب در دنیای واقعی با جاییزه 4/56 میلیون دلاری توسط نتفلیکس!

شرکت نتفلیکس با برگزاری بزرگترین رئالیتی شوی تاریخ امکان تجربه مراحل و فضای سریال بازی مرکب واقعی را برای علاقه‌مندان فراهم می‌کند.

نتفلیکس قصد ندارد از موفقیت سریال محبوب و پرطرفدار اسکوئید گیم صرف‌نظر کند. در ادامه با خبر بازی مرکب واقعی همراه فیگار بمانید.

سریال بازی مرکب واقعی

بازی مرکب واقعی نتفلیکس

سریال بازی مرکب واقعی
سریال بازی مرکب در دنیای واقعی, بازی مرکب واقعی

سریال بازی مرکب در دنیای واقعی

این شرکت چندی پیش اعلام کرد که این سریال برای ساخت فصل دوم آماده می‌شود و حالا گفته شده که یک رئالیتی شوی جدید به نام «Squid Game: The Challenge» هم ساخته خواهد شد که مشابه سریال 456 نفر را در یک مسابقه چالشی قرار می‌دهد!

در این مسابقه 456 بازیکن برای جایزه 4 میلیون و 560 هزار دلاری رقابت می‌کنند و برخلاف آنچه در سریال اتفاق می‌افتد، بازنده‌ها زنده از معرکه مسابقه خارج می‌شوند. این رئالیتی شوی 10 قسمته علاوه بر بازی‌هایی که از خود سریال الهام گرفته شده‌اند، شامل بازی‌ها و آیتم‌های جدید خواهد بود.

شرایط شرکت در مسابقه اسکوئید گیم چیست ؟

نتفلیکس حالا از مردم سراسر دنیا که به زبان انگلیسی مسلط هستند دعوت کرده تا برای شرکت در مسابقه اسکویید گیم واقعی ثبت نام کنند. ریلیتی شوی اسکوئید گیم در بریتانیا فیلم‌برداری خواهد شد اما هنوز زمان پحش این مسابقه هیجان انگیز مشخص نیست.

سریال بازی مرکب سپتامبر سال 2021 پخش و در کوتاه زمان به پربیننده‌ترین سریال نتفلیکس تبدیل شد. این سریال کره ای پرطرفدار داستان بازیکنانی را روایت می‌کند که شدیدا به پول نیاز دارند بنابراین در مسابقه‌ای شرکت می‌کنند که مجازات باخت در آن مرگ است.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سریال بازی مرکب واقعی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *