جدایی محبوب ترین گروه موسیقی دنیا ؛ گروه موسیقی BTS منحل شد؟

اعضای گروه موسیقی بی تی اس (BTS) تصمیم به جدایی یا به اصطلاح دیسبند شدن گرفتند و بدین ترتیب اجرای افتتاحیه جام جهانی 2022 قطر نیز لغو شد.

چند روز پس از اخبار موفقیت آلبوم آخر BTS آنها اعلام کردند که قرار است به صورت انفرادی به فعالیت خود ادامه دهند. در ادامه با خبر جدایی بی تی اس همراه فیگار بمانید.

گروه موسیقی بی تی اس

بی تی اس جدایی

گروه موسیقی بی تی اس
بی تی اس جدایی, جدا شدن گروه بی تی اس

جدا شدن گروه بی تی اس

BTS یک گروه پسرانه کره ای است که در سال 2010 تشکیل شد و در سال 2013 شروع به کار کرد. آنها به عنوان Bangtan boys هم شناخته می شوند. اعضای گروه بی تی اس با اعلام جدایی تاکید کردند به صورت سولو (انفرادی) به کار موسیقی ادامه خواهند داد.

اعضای گروه وقتی اعلام کردند که به دنبال یک وقفه موقت هستند، اشک می‌ریختند و قول دادند روزی برگردند و دوباره گروه را دور هم جمع کنند. در یک ویدئوی یک ساعته فستا، اعضا قبل از شروع به بحث در مورد برنامه‌های خود برای پیگیری کار انفرادی، در مورد موفقیت‌هایی که در طول این 9 سال در کنار یکدیگر داشتند صحبت کردند.

آنها به تازگی با انتشار آلبوم گلچین جدیدشان به نام proof توانستند در اسپاتیفای تاریخ ساز شدند و رکورد بیشترین پخش در اولین روز انتشار را به نام خود ثبت کردند. این آلبوم جدید مجموعه ای از آهنگ های قدیمی و چند آهنگ جدید این گروه است.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار گروه موسیقی بی تی اس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *