تاریخ انتشار فصل 2 انیمه Spy x Family + دانلود تریلر فصل دوم

برای اطلاع از تاریخ انتشار فصل 2 انیمه Spy x Family و دانلود تریلر جدید فصل دوم این انیمه ژاپنی، در نوشتار جدید فیگار همراه ما باشید.

کرانچی‌رول از ابتدا سفارش ساخت ۲۵ قسمت از انیمه Spy × Family را داده بود که بخش اول در ۱۲ قسمت تولید و پخش شد و بخش دوم قرار است دارای ۱۳ قسمت باشد. انیمه Spy x Family با همکاری ویت استودیو و CloverWorks تولید می‌شود.

تاریخ انتشار فصل 2 انیمه Spy x Family

دانلود تریلر فصل دوم

تاریخ انتشار فصل 2 انیمه Spy x Family 
تریلر فصل 2 انیمه Spy x Family, تاریخ انتشار فصل 2 انیمه Spy x Family

انیمه Spy × Family داستان مامور مخفی به‌نام لوید فورگر با لقب مامور گرگ و میش را دنبال می‌کند که یک عملیات خطرناک در کشور دشمن برای جلوگیری از یک جنگ بزرگ دریافت می‌کند.


بیشتر بخوانید:


در این عملیات، لوید با تشکیل یک خانواده خیالی به یک مدرسه نفوذ می‌کند تا بتواند با فرد مدنظر سازمان ارتباط برقرار کند. همسر خانواده به‌نام یور فورگر یک آدمکش حرفه‌ای و دختر خانواده به‌نام آنیا فورگر دارای قدرت‌های تلپاتی است.

زمان پخش فصل 2 انیمه Spy x Family

تاریخ انتشار فصل 2 انیمه Spy x Family 
زمان پخش فصل 2 انیمه Spy x Family

فصل دوم انیمه Spy x Family قرار است بسیار زودتر از انتظار طرفداران پخش شود و طبق تریلر و اعلام صفحه توییتر انیمه، پخش فصل 2 Spy x Family از ماه اکتبر امسال (مهر یا آبان) آغاز خواهد شد.

  • کارگردان: کازوهیرو فوروهاشی
  • فیلمنامه: کازوهیرو فوروهاشی
  • ژانر: کمدی، اکشن
  • بر پایه: مانگای Spy x Family اثر تاتسویا اندو
  • تعداد قسمت: 12 قسمت
  • تعداد فصل: یک قسمت، دو در حال ساخت
  • تاریخ نمایش: 9 آپریل تا 25 ژوئن
  • مدت زمان هر قسمت: 24 دقیقه
  • مناسب سنین: 13 سال به بالا

دانلود تریلر فصل دوم انیمه Spy x Family

تاریخ انتشار فصل 2 انیمه Spy x Family 
تریلر فصل دوم انیمه Spy x Family, تاریخ انتشار فصل 2 انیمه Spy x Family

سیاستمداران فاسد، ملی گرایان دیوانه و سایر نیروهای جنگ طلب دائماً پوشش نازک صلح بین کشورهای همسایه اوستانیا و وستالیس را به خطر می اندازند. علیرغم توطئه‌هایشان، جاسوس معروف لوید فورگر با لقب “گرگ و میش”، ماموریت‌های خطرناک را یکی پس از دیگری انجام می‌دهد؛ به این امید که هیچ کودکی مجبور نباشد وحشت‌های جنگ را تجربه کند.

در شهر شلوغ اوستانی برلینت، “گرگ و میش” در نقش یک روانپزشک محترم ظاهر می‌شود. با این حال، قصد واقعی او جمع آوری اطلاعات در مورد سیاستمدار برجسته دونوان دزموند است، که به ندرت در انظار عمومی ظاهر می‌شود.


بیشتر بخوانید:


لوید از کارمند مجرد تالار شهر، یور بریار، که نقش همسرش را بازی می‌کند و آنیا، یتیم شش ساله کنجکاو که نقش دختر لوید را بازی می‌کند، کمک می‌گیرد. لوید نقشه اصلی خود را اجرا می‌کند. او آنیا را در آکادمی Eden (پسر دونوان نیز در این آکادمی حضور دارد) ثبت نام می‌کند. لوید امیدوار است بدون ایجاد سوء ظن در این محیط با دونوان ملاقات کند. در طول تریلر فصل 2 انیمه Spy x Family شاهد نمایش بخشی از اتفاقات فصل 2 انیمه و شخصیت منفی آن هستیم.

دانلود تریلر فصل 2 انیمه Spy x Family

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تاریخ انتشار فصل 2 انیمه Spy x Family سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


2 thoughts on “تاریخ انتشار فصل 2 انیمه Spy x Family + دانلود تریلر فصل دوم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *