پشت صحنه عجیب و جالب سکانس اسیدپاشی در سریال یاغی! + فیلم

اسید پاشی سریال یاغی ، این سریال به کارگردانی محمد کارت و بازیگری پارسا پیروزفر، طناز طباطبایی، علی شادمان و…یکی از سریال های در حال نمایش شبکه خانگی است.

در این مطلب ویدیویی از پشت صحنه سکانس اسید پاشی رو طلا خانم در سریال یاغی را مشاهده می نمایید. در ادامه با خبر سریال یاغی اسید پاشی همراه فیگار بمانید.

اسید پاشی سریال یاغی

اسید پاشی در سریال یاغی

اسید پاشی سریال یاغی
اسید پاشی در سریال یاغی, سریال یاغی اسید پاشی

در جدید ترین قسمت سریال یاغی (قسمت ششم) شاهد سکانس هیجان انگیزی بودیم که نفس مخاطب رو برای چند ثانیه بند آورد. سکانسی که موتور سواری ناشناس قصد دارد بطری حاوی اسید رو روی طلا خانم همسر بهمن خان بریزد! که جاوید نقش اول قصه یاغی مانع این اتفاق شد.

پشت صحنه لو رفته اسید پاشی در سریال یاغی

یاغی مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی در ژانر درام است که برای سرویس نمایش خانگی فیلیمو ساخته شده‌است. محمد کارت کارگردانی این مجموعه را بر عهده دارد . بازیگران اصلی این مجموعه پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، نیکی کریمی، فرهاد اصلانی، مهدی حسینی‌نیا، آبان عسکری، مه‌لقا باقری، عباس جمشیدی‌فر، جواد خواجوی و الیکا ناصری هستند.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار اسید پاشی سریال یاغی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *