رونمایی از تریلر فیلم «برادران لیلا» سعید روستایی ؛ برادران لیلا در فرانسه رونمایی شد!

بعد از نمایش در فستیوال‌های کن و مونیخ، اولین تریلر فیلم سینمایی برادران لیلا به کارگردانی سعید روستایی برای اکران فرانسه منتشر شد.

همزمان با انتشار نخستین تیزر فیلم برادران لیلا ، تاریخ اکران این فیلم در سینماهای فرانسه نیز اعلام شد. در ادامه با خبر فیلم برادران لیلا فرانسه همراه فیگار بمانید.

تریلر فیلم سینمایی برادران لیلا

توقیف فیلم برادران لیلا

تریلر فیلم سینمایی برادران لیلا
تریلر فیلم برادران لیلا, بازیگران فیلم برادران لیلا

اکران فیلم برادران لیلا در فرانسه

در روزهای پایانی فروردین1401 بود که خبر رسید فیلم «برادران لیلا» یکی از فیلم‌های بخش اصلی مسابقه جشنواره کن است و قرار است در کنار فیلمسازان مطرح دنیا نام سعید روستایی هم دیده شود. از همان روز تا به امروز همواره نام این فیلم با حاشیه‌های متعددی گره خورده است.

«برادران لیلا» به نویسندگی و کارگردانی سعید روستایی نخستین نمایش جهانی خود را در بخش مسابقه جشنواره کن امسال تجربه کرد و در نهایت جایزه بهترین فیلم بخش اصلی این رویداد را از نگاه هیات داوران فدراسیون بین‌المللی منتقدان فیلم (فیپرشی) کسب کرد. این فیلم دو ساعت و چهل پنج دقیقه‌ای قرار است از تاریخ ۲۴ آگوست (دوم شهریور) در سینماهای فرانسه اکران شود.

تریلر فیلم سینمایی برادران لیلا
توقیف فیلم برادران لیلا, فیلم برادران لیلا فرانسه

 داستان فیلم برادران لیلا

در سن چهل سالگی، لیلا تمام زندگی خود را صرف مراقبت از والدین و چهار برادرش کرده است. خانواده‌ ای که در شرایط تحریم ایران دایما در حال بحث و زیر فشار قرض‌ های متعدد است. در حالی که برادران او به سختی تلاش می‌ کنند. که خرج زندگی خود را دربیاورند، در این شرایط لیلا نقشه‌ ای می‌ چیند…

بازیگران فیلم برادران لیلا

ترانه علیدوستی، نوید محمدزاده، سعید پورصمیمی، فرهاد اصلانی، پیمان معادی، محمد علیمحمدی، نیره محمدی و مهدی حسینی‌نیا بازیگران این فیلم هستند و کمپانی فرانسوی «Wild Bunch» نیز بخش بین‌المللی این فیلم بر بر عهده دارد.

تریلر فیلم برادران لیلا

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تریلر فیلم سینمایی برادران لیلا سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *