محمدرضا شفیعی کدکنی بر سر مزار محمدرضا شجریان رفت + عکس

محمدرضا شفیعی کدکنی ، ادیب، نویسنده، پژوهشگر، استاد دانشگاه تهران و شاعر به تازگی سر مزار محمدرضا شجریان رفت، و یک عکس متن دار منتشر کرد.

محمدرضا شفیعی کدکنی در سفری سر مزار مرحوم محمدرضا شجریان رفت. در ادامه با خبر محمدرضا شفیعی کدکنی شجریان همراه فیگار بمانید.

محمدرضا شفیعی کدکنی

شفیعی کدکنی شجریان

محمدرضا شفیعی کدکنی
شفیعی کدکنی شجریان, محمدرضا شفیعی کدکنی شجریان

محمدرضا شفیعی کدکنی مزار محمدرضا شجریان

محمدرضا شفیعی کدکنی، ادیب، نویسنده، پژوهشگر، استاد دانشگاه تهران و شاعر به تازگی سر مزار محمدرضا شجریان رفت. اون با انتشار عکسی از این اتفاق نوشت:

«آوازِ زندگی را
با هر مرکّبی که نوشتیم
بزدودش این پلیدکِ غدّارِ بدگمان
وِمروز
آموختیم از تو
که با مرگی این‌چنین
آوازِ زندگی را
باید نوشت و
رفت
تا جاودان بماند در زیر آسمان.
محمدرضا شفیعی کدکنی»

 

بیوگرافی محمد رضا شفیعی کدکنی

محمدرضا شفیعی کدکنی در نوزدهم مهرماه ۱۳۱۸ در کدکن از روستاهای قدیمی بین نیشابور و تربت حیدریه به دنیا آمد. شفیعی کدکنی هرگز به دبستان و دبیرستان نرفت و از آغاز کودکی نزد پدر خود (که روحانی بود) و محمدتقی ادیب نیشابوری (ادیب نیشابوری دوم) به فراگیری زبان و ادبیات عرب پرداخت (در هفت‌سالگی تمام الفیهٔ ابن مالک را از حفظ بود) و فقه، کلام و اصول را نزد شیخ هاشم قزوینی (معروف به «فقیه آزادگان») فراگرفت.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار محمدرضا شفیعی کدکنی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *