قوی ترین شخصیت های زن آواتار آخرین باد افزار ؛ از تاف و کاتارا، تا آزولا و آواتار کیوشی

هر دو گروه کنترل کننده عناصر و افراد عادی می‌توانند بخشی از قوی ترین شخصیت های زن آواتار آخرین باد افزار باشند. با فیگار همراه باشید تا به آن‌ها بپردازیم.

نسخه لایو اکشن سریال آواتار آخرین باد افزار در نتفلیکس درحال ساخت است. ما نیز در فیگار به تاریخ انتشار لایو اکشن آواتار آخرین باد افزار پرداخته‌ایم. به همین مناسبت، ما تصمیم گرفته‌ایم تا لیستی از بهترین شخصیت های زن آواتار آخرین باد افزار تشکیل دهیم و به آن‌ها بپردازیم.

قوی ترین شخصیت های زن آواتار آخرین باد افزار

از تاف و کاتارا، تا آزولا و آواتار کیوشی

شما می‌توانید فهرست قوی ترین شخصیت های زن آواتار آخرین باد افزار را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

قوی ترین شخصیت های زن آواتار آخرین باد افزار
قوی ترین شخصیت های زن آواتار آخرین باد افزار

مجموعه آواتار مدت‌ها است که به دلیل شخصیت‌های خوب، مورد ستایش قرار گرفته است. زنان همگی در سریال آواتار به طرق مختلف قوی هستند. با این حال، زمانی که صحبت از قوی ترین شخصیت های مونث آواتار آخرین باد افزار باشد، ما می‌توانیم چند مورد را انتخاب، و رتبه بندی کنیم. با فیگار همراه باشید.

جون (June)

قوی ترین شخصیت های زن آواتار آخرین باد افزار
قوی ترین شخصیت های زن آواتار آخرین باد افزار, قوی ترین زنان آواتار آخرین باد افزار

اولین باری که جون در سریال آخرین باد افزار دیده شد، زمانی بود که زوکو از او خواست تا با استفاده از گردن کاتارا، او را پیدا کند. جون این کار را با حیوان دست آموزش، شیرشو نایلا انجام داد که توانایی ویژه‌ای در ردیابی با استفاده از بو دارد. گفته می‌شود که او حتی می‌تواند بوی یک موش را در یک قاره دیگر حس کند.

درحالی که جون به هیچ عنوان یک کنترل کننده عناصر نیست، اما قدرت ویژه‌ای در مبارزه تن به تن دارد. او از شلاق برای مبارزه استفاده می‌کند و نایلا نیز با زبانی که می‌تواند هر موجودی را به طور موقت فلج کند، همراهی‌اش می‌کند. ترکیب این زبان مسموم کننده و شلاق جون، او را به یکی از قوی ترین زن های آواتار آخرین باد افزار تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید:

اسملربی (Smellerbee)

قوی ترین شخصیت های زن آواتار آخرین باد افزار
قوی ترین شخصیت های زن آواتار آخرین باد افزار, بهترین زنان آواتار آخرین باد افزار

اسملربی به عنوان یکی از جنگجویان آزادی جت معرفی می‌شود. آن‌ها گروهی از ملت خاک بودند که پس از نابودی سرزمینشان توسط آتش افزاران، به اقدامات خودسرانه برای مقابله با آن‌ها روی آوردند. اسملربی یکی از معدود مبارزان آزادی است که جرات ایستادن و مخالفت با جت را، زمانی که فکر می‌کند هدفشان اشتباه است، دارد.

اسملربی در دورانی که به عنوان جنگجوی آزادی شناخته می‌شد، مهارت زیادی در تله گزاری در جنگل داشت. همچنین او با انواع سم آشنایی دارد و در شمشیر زن ماهری محسوب می‌شود. او سرعت و توانایی مخفی کاری بینظیری دارد و تمامی این موارد او را تبدیل به یکی از بهترین زن های آواتار آخرین باد افزار می‌کند.

بیشتر بخوانید:

هاما (Hama)

قوی ترین شخصیت های زن آواتار آخرین باد افزار
قوی ترین شخصیت های زن آواتار آخرین باد افزار, قوی ترین شخصیت های مونث آواتار آخرین باد افزار

شخصیت هاما در یکی از بهترین اپیزودهای سریال آواتار آخرین باد افزار معرفی شد. او در ابتدا به عنوان پیرزنی مهربان معرفی شد. البته که اگر او را ترسناک محسوب نکنیم. هاما گفت که همانند کاتارا از قبیله آب جنوبی است و پس از دستگیری توسط قوم آتش، به اینجا منتقل شد. سپس او با ظاهری مستعار، ساکن کشور آتش شد.

خون افزاری چیزی است که هاما را به یکی از ترسناک‌ترین و قوی ترین زنان آواتار آخرین باد افزار می‌کند. خون انسان همانند آب است و هاما به مرور زمان آموخت که با کنترل خون درون رگ‌های انسان، به طرز ترسناکی بدن آن‌ها را کنترل کند. این کار او، باعث شد تا خون افزاری به عنوان یکی از وحشتناک‌ترین اقدامات در دنیای آواتار شناخته شود و حتی زمانی که شهر جمهوری در سریال افسانه کورا ساخته شد، خون افزاری رسماً به عنوان یک جرم ثبت شد.

بیشتر بخوانید:

می (Mai)

قوی ترین شخصیت های زن آواتار آخرین باد افزار
قوی ترین شخصیت های زن آواتار آخرین باد افزار, قوی ترین زنان آواتار آخرین باد افزار

می دوست دوران کودکی آزولا و تای لی است که به درخواست آزولا، با او متحد شد تا آواتار را شکار کنند. می بیشتر به خاطر بی‌میلی‌اش از عموم و روحیه اجتماع ستیزی شناخته می‌شود. با این حال او به تیم آزولا پیوست چون به معنای واقعی کلمه هیچ کار بهتری برای انجام نداشت.

می در انواع سلا‌ های پرتابی استاد است. همچنین سلاح اصلی او معمولاً به شکل چاقو پرتابی است. لازم به ذکر است که مهارت رزمی ویژه می او را در لیست بهترین زنان آواتار آخرین باد افزار و در کنار دیگر زنان این لیست قرار می‌دهد.

سوکی (Suki)

قوی ترین شخصیت های زن آواتار آخرین باد افزار
قوی ترین شخصیت های زن آواتار آخرین باد افزار, قوی ترین شخصیت های مونث آواتار آخرین باد افزار

سوکی کاپیتان و رهبر جنگجویان کیوشی و همچنین یکی از اعضای گروه آواتار است. برای بخش بزرگی از سریال، او عمدتاً حضوری در حد کامئو دارد زیرا او در کنار سایر جنگجویان کیوشی در سراسر پادشاهی زمین سفر می‌کند و هر کجا که بتواند، کمک خود را انجام می‌دهد.

سوکی در استفاده از کاتانای یک دست به همراه سپر بزرگ ماهر است. سلاح‌های اصلی جنگجویان کیوشی بادبزن‌های تاشو فلزی دو جوشی آن‌هاست که به صورت غیر کشنده هم برای حمله و هم برای دفاع استفاده می‌شوند. با این حال، قدرت واقعی او در مهارت‌های مبارزه تن به تن آکروباتیک است که تنها تای لی را به عنوان رقیب او معرفی می‌کند. همچنین او نیز بدون قدرت کنترل عناصر، یکی از قوی ترین زن های آواتار آخرین باد افزار است.

کاتارا (Katara)

قوی ترین شخصیت های زن آواتار آخرین باد افزار
قوی ترین شخصیت های زن آواتار آخرین باد افزار, بهترین شخصیت های زن آواتار آخرین باد افزار

کاتارا یکی ازبهترین زن های آواتار آخرین باد افزار است که دلیل اصلی پیدا شدن آنگ و شکل گیری داستان نیز محسوب می‌شود. همانطور که کاتارا با آواتار سفر می کند، او با مبارزات زیادی را انجام داده و مهارت‌های آب افزاری زیادی را کسب می‌کند. کاتارا در این سریال به قوی‌ترین آب افزار تبدیل می‌شود و حتی از استاد پاکو نیز پیشی می‌گیرد.

کاتارا یک دانش آموز کوشا است و زمان و تلاش قابل توجهی را صرف یادگیری و تکمیل هر مهارت آب افزاری می‌کند. او همچنین به عنوان استاد آب افزاری آنگ عمل می‌کند و آزولا را در نبرد تن به تن شکست می دهد؛ اگرچه آزولا در این مرحله نسبتاً ناامید بود. کاتارا همچنین یک شفادهنده استثنایی است و زمانی که آنگ تقریباً کشته شد، او را به زندگی باز گرداند. لازم به ذکر است که کاتارا تنها آب افزار زنده است که می‌تواند همانند هاما از قدرت‌های خون افزاری بهرمند شود.

تای لی (Ty Lee)

قوی ترین شخصیت های زن آواتار آخرین باد افزار
قوی ترین شخصیت های زن آواتار آخرین باد افزار, بهترین زن های آواتار آخرین باد افزار

تای لی یکی از سه نفری است که با رهبری آزولا به دنبال آواتار و دوستانش است. اگرچه برخلاف آزولا و می، او شخصیتی بسیار مهربان و جذاب دارد. او ترجیح می‌دهد تا به جای جنگ، از زندگی‌اش لذت ببرد. تای لی در ابتدا کاری با آواتار ندارد اما زمانی که ازولا او را مجبور می‌کند، به تیم شکارچیان آنگ می‌پیوندد.

آواتار کیوشی (Avatar Kyoshi)

قوی ترین شخصیت های زن آواتار آخرین باد افزار
قوی ترین شخصیت های زن آواتار آخرین باد افزار, بهترین شخصیت های زن آواتار آخرین باد افزار

کیوشی آواتار دو نسل پیش از آنگ بود. او با 2.1 متر قد، بلند قدترین آواتار بود. همچنین او با اختلاف، بیشترین طول عمر را میان دیگر آواتارها داشت که تقریباً 230 سال داشت. برخلاف تصور، کیوشی آواتار خشنی نبود و عدالت را از طریق خلق جنگجویان کیوشی و دای لی دنبال کرد.

به عنوان آواتار، کیوشی به هر چهار چهار عنصر تسلط داشت که طی سال‌ها آموزش به آن‌ها دست یافته بود. او یک مبارز تن به تن عالی بود که به دلیل جنگیدن با طرفداران برجسته جنگ شناخته می شد. اگرچه اطلاعات کمی از نبردهای او نشان داده شده است، اما شاهکارهایی که او به نمایش می‌گذارد نشان می‌دهند که او می‌تواند به تنهایی تمام جزایر و کوه‌ها را جا به جا کند. همچنین لازم به ذکر است که داستان اختصاصی آواتار کیوشی در قالب چند رمان منتشر شده است. بدون شک او یکی از قوی‌ترین و بهترین شخصیت های مونث آواتار آخرین باد افزار است.

آزولا (Azula)

قوی ترین شخصیت های زن آواتار آخرین باد افزار
قوی ترین شخصیت های زن آواتار آخرین باد افزار, بهترین شخصیت های مونث آواتار آخرین باد افزار

پرنسس آزولا به عنوان خواهر کوچکتر شاهزاده زوکو و دختر ارباب آتش اوزای معرفی می‌شود. او یک آتش افزار خارق‌العاده است که به توانایی‌هایش کاملاً مسلط بوده و هرگز به خودش شک نمی‌کند. او اغلب با می و تای لی همراه می‌شود اما توانایی مقابله با هر تهدیدی را دارد.

آزولا یک آتش افزار استثنایی به دنیا آمد و در نتیجه فشار قابل توجهی را از سنین جوانی تحمل کرد تا به چنین آتش افزاری تبدیل شود. ویژگی‌های کمال‌گرایانه او باعث شد که او یک مبارز خطرناک و تنها آتش افزاری باشد که دارای شعله‌های آبی منحصربه‌فرد است. آتش آبی رنگ تنها زمانی ایجاد می‌شود که یک آتش کاملاً خالص و بدون هیچ عنصر اضافی تولید شود. ویژگی کمال گرایی او باعث می شود که برای گرفتن آواتار از هیچ چیز متوقف نشود و او را به یک دشمن بسیار خطرناک تبدیل کند.

تاف (Toph)

قوی ترین شخصیت های زن آواتار آخرین باد افزار
قوی ترین شخصیت های زن آواتار آخرین باد افزار, بهترین شخصیت های مونث آواتار آخرین باد افزار

تاف بیفانگ تنها دختر و وارث خانواده بیفانگ است که یکی از ثروتمندترین خانواده‌های دنیای آواتار محسوب می‌شود. با این حال، از آنجایی که او نابینا است، والدینش او را با حمایت بیش از حد اذیت کرده‌اند زیرا آن‌ها معتقد بودند که تاف درمانده است و هرگز به او اجازه ندادند که به تنهایی کاری انجام دهد. این امر تاف را به فرار و یادگیری خاک افزاری سوق داد که نابینایی او را از یک ناتوانی به بزرگترین قدرتش تبدیل کرد.

از آنجایی که تاف نابینا است، به جای چشمانش به ارتعاشات زمین تکیه می‌کند تا بتواند ببیند. این کار را از طریق خاک افزاری انجام می‌دهد که ‌آن را از یک گورکن کور آموخته است. سبک منحصر به فرد او در خاک افزاری به باعث می‌شود که او قوی‌ترین ارتباط را به زمین داشته باشد. این ارتباطی است که تقریباً در کمتر آخرین خاک افزاری دیده می‌شود. تاف یک پیشگام در خاک افزاری است و به ندرت در یک مبارزه شکست خورده است. همچنین لازم به ذکر است که او بنیانگزار فلز افزاری در دنیای آواتار است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار قوی ترین شخصیت های زن آواتار آخرین باد افزار سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه با قوی ترین شخصیت های زن آواتار آخرین باد افزار

آواتار کیوشی کیست؟

کیوشی یک آواتار خاک افزار بود که دو نسل پیش از آواتار آنگ زندگی می‌کرد.

خون افزاری چگونه است؟

بخش زیادی از خون درون بدن انسان، از آب تشکیل شده است. برای اولین بار هاما آموخت که می‌تواند با کنترل خون درون رگ انسان‌های زنده، آن‌ها را به طرز ترسناکی کنترل کند.


3 thoughts on “قوی ترین شخصیت های زن آواتار آخرین باد افزار ؛ از تاف و کاتارا، تا آزولا و آواتار کیوشی

  1. بنظر من بعد از آواتار کیوشی ، کاتارا قوی ترین شخصیت موئنث آواتار آخرین باد افزاره چون اگه از مهارت خون افزاری استفاده کنه هیچکی حلوش دوام نمیاره

    1. انیمیشنه این قدر جدی گرفتی ها
      ولی تاف چشم کور اهمیتی نداره
      شخصیت هاش اکثراً بدرد نخور هستن

      ولی به نظرم آزولا شخصیت جالبی داشت
      حیف که این قدر دنبال قدرت بود که دیوانه شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *