لیساندرو مارتینز منچستر یونایتد ؛ مدافع آرژانتینی رسما به منچستریونایتد پیوست

لیساندرو مارتینز منچستر یونایتد را مقصد بعدی خود انتخاب کرد. در ادامه مطلب منچستر یونایتد لیساندرو مارتینز همراه فیگار باشید.

لیساندرو مارتینز، مدافع آرژانتینی سابق آژاکس، با قراردادی بزرگ به یونایتد پیوست تا به سومین فوتبالیست گران‌قیمت تاریخ آرژانتین و دومین مدافع گران‌قیمت تاریخ یونایتد تبدیل شود.

لیساندرو مارتینز منچستر یونایتد

مدافع آرژانتینی رسما به منچستریونایتد پیوست

منچستر یونایتد لیساندرو مارتینز
منچستر یونایتد لیساندرو مارتینز

به نظر می رسد این مدافع 24 ساله با قراردادی پنج ساله با گزینه یک سال تمدید، راهی اولدترافورد شده است. این انتقال با مبلغ اولیه 49 میلیون پوند، منوط به نهایی شدن تست پزشکی و البته اخذ ویزای انگلیس توسط لیساندرو مارتینز است. همچنین این قرارداد شامل 8.5 میلیون پوند پاداش و 2.2 میلیون پوند به باشگاه های سابق مارتینز نیز خواهد بود.

این بازیکن پس از انتقال از تیم آرژانتینی دفنسا با مبلغ 6.3 میلیون پوند در سال 2019، در این مدت 120 بازی برای آژاکس زیر نظر اریک تن هاخ انجام داد و حالا نوبت درخشش در ترکیب منچستریونایتد برای او فرا رسیده است. همچنین لیساندرو مارتینز از مقطع اولین بازی خود در بزرگسالان در مارس 2019، هفت بازی ملی برای تیم ملی آرژانتین نیز انجام داده است.

بیشتر بخوانید:

لیساندرو مارتینز منچستر یونایتد

منچستر یونایتد لیساندرو مارتینز
منچستر یونایتد لیساندرو مارتینز

لیساندرو مارتینز امروز برای انجام تست پزشکی به شهر منچستر سفر کرده است. بعید است این بازیکن برای شرکت در تور یونایتد به استرالیا سفر کند و به احتمال زیاد لیساندرو در تاریخ 24 جولای به اردوی تیم جدیدش اضافه خواهد شد. در واقع با توجه به اینکه تن هاگ از این بازیکن شناخت دارد و به این مدافع آرژانتینی اعتقاد دارد، او را به منچستر یونایتد آورده است و اکنون باید دید که این مدافع آرژانتینی چه عملکردی در جمع شیاطین سرخ خواهد داشت.

گفته شده که این مدافع با مبلغ 55 میلیون یورو از آژاکس راهی منچستر یونایتد شده است. همچنین او دستمزدی 6.5 میلیون یورویی دریافت خواهد کرد و در حال حاضر قراردادی 5 ساله بسته است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار لیساندرو مارتینز منچستر یونایتد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *