شرورهای برتر زن در کمیک های مارول

صرف نظر از جنسیت، بهترین شرورهای زن مارول از قدرتمندترین تبهکاران در هر دنیای کمیک هستند. با فیگار باشید تا آن‌ها را بشناسید.

هر ابرقهرمانی به یک دشمن نیاز دارد. هنگامی که صحبت از بهترین شرور های مارول می‌شود، زنان نقش پررنگی را میان آن‌ها ایفا می‌کنند. برخی از آن‌ها شرورهای سطح خیابان هستند و برخی دیگر افرادی هستند که یک تهدید بزرگ کیهانی محسوب می‌شوند.

در کمیک‌های مارول شرورانی وجود دارند که به شدت چشمگیر بودند و تبدیل به شرورهای برتر زن در کمیک های مارول شدند. شرورهای زن در کمیک‌های مارول بسیار فوق العاده ظاهر شدند و طرفداران زیادی دارند. در این نوشتار قصد داریم تا شرورهای برتر زن در کمیک های مارول را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید:

شرورانی از MCU که خیلی مغرور هستند

شرورانی از MCU که با قهرمان مشکل شخصی داشتند

بهترین شرورهای زن مارول

  • از اسکارلت ویچ و دارک فونیکس تا بانوی مرگ

شما می‌توانید فهرست بهترین شرورهای زن مارول را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین شرورهای زن مارول
بهترین زنان شرور مارول

برخی از بهترین شرور های زن مارول الهه، برخی دیگر بیگانه و یا حتی برخی انسان‌هایی معمولی اما با استعداد هستند. در هر صورت، تمام آن‌ها زنانی حیله‌گر و قوی هستند که آماده مبارزه با قوی ترین شخصیت های کمیک هستند. این ابرشرورها به قدری قدرتمند هستند که با وجود نیت به ندرت خوب آن‌ها، غیرممکن است که آن‌ها را دوست نداشته باشید.

گربه سیاه (‌Black Cat)

بهترین شرورهای زن مارول
قوی ترین ابرشرورهای زن مارول

گربه سیاه یکی از بهترین ابرشرورهای زن مارول است که ارتباط زیادی با مرد عنکبوتی دارد. گربه سیاه در بهترین کمیک های مرد عنکبوتی حضور داشته و رابطه بسیار پیچیده‌ای با پیتر پارکر دارد. این شخصیت گاهاً به عنوان متحد، دوست و یا حتی معشوق مرد عنکبوتی شناخته می‌شود. با این حال، او همچنان بهترین شرور زن مارول است.

در ابتدا گربه سیاه دشمن مرد عنکبوتی بود. اما زمان زیادی طول نکشید تا او و مرد عنکبوتی عاشق یکدیگر شوند. ارتباط عاشقانه آن دو نیز منجر به خلق داستان‌های درام بسیار زیادی در کمیک‌های مرد عنکبوتی شده است. با وجود ارتباط عاشقانه گربه سیاه و مرد عنکبوتی، این شخصیت همچنان از لیست ابر شرور های مارول خارج نشده است.

باهوش ترین شرورها در دنیای سینمایی مارول

میستیک (Mystic)

بهترین شرورهای زن مارول
قوی ترین شرور زن مارول

میستیک یک جهش‌یافته خاص و متفاوت است که به عنوان بهترین شرور زن مارول نیز شناخته می‌شود. همچنین او به عنوان مادرخوانده روگ شناخته می‌شود. اولین حضور شخصیت میستیک در کمیک‌های مارول نیز مربوط به شماره 18 کمیک میس مارول (تحلیل تریلر سریال Ms Marvel) می‌‌شود.

قدرت اصلی میستیک تغییر شکل است. او می‌تواند بدون اینکه کسی متوجه شود، ظاهر خود را تغییر داده و مشابه هر شخصی که می‌خواهد شود. این قدرت می‌تواند باعث رخدادهای جذابی در برخی از بهترین کمیک های مردان ایکس و همچنین بهترین کمیک های انتقام جویان شده است.

پولدارترین ابرشروران در دنیای سینمایی مارول

پروکسیما میدنایت (Proxima Midnight)

بهترین شرورهای زن مارول
بهترین شرورهای مونث مارول

اطلاعات بیسار کمی از منشاء پروکسیما میدنایت وجود دارد. با این حال، او چندین دهه در کنار ثانوس و بلک اردر کار کرده است تا تایتان دیوانه بتواند سیارات را تصاحب، و نابود کند. پروکسیما میدنایت هیچ ابرقدرتی ندارد. با این حال، او انسان نیست و از قدرت آسیب ناپذیری و استقامتی بیسار ممتاز برخوردار است.

علاوه بر این، پروکسیما میدنایت صاحب نیزه‌ای است که توسط تانوس و با استفاده از خورشیدی که به سیاه چاله تبدیل شد، ساخته شده است. این سلاح جرم، چگالی و انرژی یک خورشید کامل را برای پروکسیما میدنایت به ارمغان می‌آورد. همچنین او به سمی بسیار کشنده دسترسی دارد که می‌تواند در عرض چند ثانیه هالک را به بروس بنر تبدیل کند.

قدرتمندترین شرورهای مارول که ابرقدرت ندارند

لیدی دث‌استرایک (Lady Deathstrike)

بهترین شرورهای زن مارول
بهترین شرور های زن مارول

یوریکو اویاما، با نام مستعار لیدی دث استرایک، دختر کنجی اویاما، اولین دانشمندی است که آدامانتیم و استخوان ها را به هم متصل کرد. اویاما پس از کشتن پدرش، شیفته ولورین، یکی از ساخته‌های ناخواسته پدرش شد. لیدی دث‌استرایک برای شکست دادن ولورین، او به اسپیرال اجازه داد تا او را به یک سایبورگ آدامانتیومی تبدیل کند.

لیدی دث‌استرایک علاوه بر پنجه‌های آدامانتیومی، می‌تواند بدن خود را ترمیم کند. البته که برخلاف ولورین، این قابلیت براساس فناوری پیشرفته و توانایی اتصال با انواع سیستم‌های کامپیوتری به وجود آمده است. علاوه بر این، او یکی از بهترین رزمی کاران در دنیای مارول است. تمام این موارد در کنار هم، لیدی دث‌استرایک را تبدیل به یکی از قوی‌ترین و بهترین زنان شرور مارول می‌کند.

ابرشروران بسیار ضعیف در تاریخ

کارلا سوفن (Moonstone)

بهترین شرورهای زن مارول
بهترین شرور های زن مارول

کارلا سوفن که در اصل یک روانپزشک بود، سنگ‌های ماه را در دست گرفت. این سنگ‌ها یک یادگاری از کری‌ها بودند که به صاحبش قدرت می‌داند. س از آن، کارلا جوهره سنگ‌ها را جذب کرد و با سیستم عصبی او ترکیب شد و کارلا را تبدیل به یکی از بهترین زنان شرور مارول کرد.

با توجه به اینکه قدرت‌های مون استون بسیار شبیه‌ به کاپیتان مارول است، مبارزه این دو تنها پس از اولین حضور او در دنیای کمیک رخ داد. این دو زن تاکنون بارها در دنیای کمیک با یکدیگر مبارزه کرده‌اند. اکنون که زاوه اشتون به عنوان بازیگر نقش منفی فیلم The Marvels انتخاب شده است، طرفداران اعتقاد دارند که او قرار است نقش کارلا سوفن به عنوان یکی از بهترین ابرشرور های زن مارول را در این فیلم ایفا کند.

بهترین شروران دنیای سینمای ترسناک که از قهرمان محبوب تر هستند

تیتانیا (Titania)

بهترین شرورهای زن مارول
بهترین ابرشرور های زن مارول

مری مک فران که با نام تیتانیا نیز شناخته می‌شود،‌ برای اولین بار در کمیک جنگ‌های پنهان سال 1984 که جزو بهترین کمیک های مارول تاریخ نیز محسوب می‌شود حضور یافت. او در این کمیک، همانند یک مینیون برای دکتر دووم بود و به شکل زنی عضلانی ظاهر شد که دووم او را ساخته بود. تیتانیا در این کمیک با شی هالک مبارزه کرده و او را شکست داد. این دو غول مونث از آن زمان به بعد، بارها و بارها با یکدیگر مبارزه کرده‌اند.

درحال حاضر تیتانیا به عنوان یکی از بهترین قوی ترین ابرشرورهای زن مارول محسوب می‌شود. وجود او برای شی هالک به اندازه‌ای اهمیت دارد که جمیل جمیله برای ایفای نقش تیتانیا به سریال شی هالک در دیزنی پلاس پیوسته است. مطمئناً طرفداران از درگیری بزرگ این دو بسیار لذت خواهند برد.

بهترین دشمنان مرد عنکبوتی که حیوان هستند

هلا (Hela)

بهترین شرورهای زن مارول
بهترین شرور های زن مارول

هلا ملکه هل، و برخلاف دنیای سینمایی مارول،‌ فرزند لوکی است و نه اودین. او یک خدای بسیار قدرتمند و جاه طلب است که همیشه به دنبال گسترش قلمروی خود است. به همین دلیل، او دائماً با ثور درگیر بوده و در برخی از بهترین کمیک های ثور حضور دارد. به عنوان یک الهه، هلا از قدرت‌های بسیار زیادی برخوردار بوده و یک حریف وحشتناک برای خدایان آزگارد است. به همین دلیل عده زیادی او را بهترین شرور زن مارول می‌نامند.

هلا از یک تکنیک مشت زدن که انرژی عرفانی برای افزایش قدرت استفاده می‌کند برخوردار است. او با این کار می‌تواند حتی یک آزگاردی را بکشد. علاوه بر این، او می‌تواند یک انسان فانی را تنها با یک لمس بکشد که یک قدرت منحصر به فرد در میان بهترین ابرشرورهای زن مارول است.

بهترین شروران فاز چهارم دنیای سینمایی مارول (MCU)

دارک فونیکس (Dark Phonix)

بهترین شرورهای زن مارول
بهترین شرورهای زن مارول

دارک فونیکس یکی دیگر از شخصیت های شرور مارول است که در ابتدا یک ابرقهرمان بود. همچنین او علاوه بر بهترین ابرشرور های زن مارول ، جزو قدرتمندترین و بهترین شخصیت‌های زن کمیک بوک محسوب می‌شود. با قرار گرفتن ژان گری در معرض تشعشعات کشنده، او به عنوان فونیکس ظاهر شد. فونیکس یک نیروی کیهانی است که وارد جسم ژان شده و او را فاسد کرد.

فونیکس بر ضد مردان ایکس جنگید و با قدرت بسیار زیاد، اقدام به نابودی دنیا کرد. با این حال، سرونشت خوبی در انتظار او نبود و بالاخره مردان ایکس توانستند فونیکس را شکست داده و بشکند. با این حال، این شخصیت نیز جزو بهترین بهترین ابرشرورهای زن مارول محسوب می‌شود.

شرورانی از مارول که عزیزانشان را از دست داده اند

اسکارلت ویچ (Scarlet Witch)

بهترین شرورهای زن مارول
بهترین شرورهای مونث مارول

واندا مکسیموف در اصل یک جهش یافته بود. با این حال، داستان او ریبوت شده و در ادامه او به عنوان یک محصول آزمایشگاهی معرفی شد. صرف نظر از این، او هرگز به دلیل مهارتش در جادوی آشوب که به او اجازه می‌دهد واقعیت را مطابق میل خود تغییر دهد،‌ از شناخته شدن به عنوان یکی از قدرتمندترین شخصیت‌های دنیای مارول دست بر نداشت.

درست است که واندا مکسیموف با گذشت زمان بیشتر به یک قهرمان تبدیل شده و حتی جزو بهترین اعضای انتقام جویان محسوب می‌شود، اما جادوی آشوب نمی‌گذارد که واندا برای همیشه یک قهرمان باشد. یکی از بهترین کمیک های اسکارلت ویچ به نام خاندان ام، واندا را باری دیگر به یک ابرشرور تبدیل کرد. این کمیک یکی از منابع اقتباس سریال وانداویژن و فیلم سینمایی دکتر استرنج در جهان‌های موازی جنون بود.

بهترین کمیک های اسکارلت ویچ

بانو مرگ (Lady Death)

بهترین شرورهای زن مارول
قوی ترین ابرشرورهای زن مارول

لیدی دث، بانوی مرگ و یا تنها “مرگ” که توسط دو مورد از بهترین نویسنده های کمیک، جیم استارلین و مایک فردریش خلق شد، مظهر مرگ در دنیای مارول است. مرگ که اغلب به صورت اسکلت و یا زنی در لباس سیاه به تصویر کشیده می‌شود، دارای قدرت و دانایی بی‌نهایت بوده و یکی از بهترین شرورهای مونث مارول است. او می‌تواند زمان و مکان را کنترل کرده و لمس او باعث مرگ فوری می‌شود.

مرگ به ندرت در نبردهای شخصاً می‌جنگد. او علاوه بر داشتن مینیون‌ها، معمولاً با شرورهای دیگری مانند تانوس ارتباط برقرار می‌کند. تانوس تنها برای جلب رضایت مرگ، تاکنون هزاران جنایت را مرتکب شده است. با این حال، مرگ از نیروی شکست ناپذیری در جهان برخوردار است و اهمیتی ندارد که یک ابرقهرمان چه قدرتی داشته باشد؛ در هر صورت،‌ بانو مرگ می‌تواند او را شکست دهد.

بهترین شخصیت های زن در فاز چهارم فیلم های مارول

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین شرورهای زن مارول سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *