سریال دادستان پخش شد ؛ سحر قریشی مانع از پخش دادستان نشد

سریال دادستان پخش شد . علی‌رغم صحبت‌ها حواشی این سریال سحر قریشی مانع پخش این سریال نشد. این سریال از شبکه سوم سیما پخش می‌شود.

برخلاف پیش‌بینی‌ها، حضور سحر قریشی مانع از بازپخش سریال دادستان نشد و این سریال به تازگی روی آنتن شبکه تماشا رفته است.

سریال دادستان پخش شد

سحر قریشی مانع از پخش دادستان نشد

سریال دادستان پخش شد
زمان پخش و تکرار سریال دادستان

پخش مجموعه تلویزیونی دادستان به کارگردانی مسعود ده نمکی از ۲۲ بهمن در شبکه سه سیما آغاز شده و ده نمکی در همین قسمت‌های ابتدایی نشان داده که باز هم مانند آثار قبلی خود به دغدغه‌های اجتماعی و سیاسی بی توجه نبوده و این موضوعات را دستمایه اثر جدید خود قرار داده است.


بیشتر بخوانید:


بعد از مهاجرت سحر قریشی و ماجراهای ازدواج او با امیرحسین مقصود لو و حاشیه‌های پیرامونش پیش بینی می‌شد که سریال دادستان ساخته مسعود ده نمکی که با حضور این بازیگر ساخته شده بود، به محاق برود و اجازه پخش نداشته باشد.

بر خلاف پیش‌بینی‌ها، حضور سحر قریشی مشکلی برای بازپخش سریال دادستان ایجاد نکرد و شبکه تماشا، به تازگی پخش آن را شروع کرده است.

زمان پخش و تکرار سریال دادستان

سریال دادستان هر شب ساعت 24 از شبکه تماشا پخش می شود و تکرار آن هم در ساعات 06:00 و 12:00 روز بعد به روی آنتن می رود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سریال دادستان پخش شد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *