شهادت یکی از نیروهای بسیجی طرح امنیت در شهرستان سراوان [+عکس]

شهید نبی نوری از بسیجیان طرح امنیت قرارگاه سپاه قدس حین نقل و انتقال در مسیرهای صعب‌العبور در نقاط مرزی سراوان به شهادت رسید.

«نبی نوری» یکی از بسیجیان طرح امنیت قرارگاه قدس در سراوان به شهادت رسید. در ادامه با خبر شهید نبی نوری زاهدان همراه فیگار بمانید.

شهید نبی نوری

نبی نوری شهادت

شهید نبی نوری
شهادت نبی نوری, نبی نوری شهادت, شهید نبی نوری زاهدان, نبی نوری

شهادت نبی نوری

روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی : در حین نقل و انتقال در مسیرهای سخت گذر مرزی در نقاط مرزی سراوان یک بسیجی طرح امنیت بنام “نبی نوری” به درجه رفیع شهادت نائل آمد و یک نفر هم زخمی شد، که به بیمارستان انتقال یافته است.

مراسم تشییع پیکر پاک این شهید وال مقام فردا سه‌ شنبه چهارم مردادماه، ساعت 17 از میدان امام حسین (ع) تا گلزار شهدا برگزار می‌شود. از عموم مردم شهیدپرور زاهدان در این مراسم دعوت به عمل آمده است.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار شهید نبی نوری سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *