محمد صابری بازیگر سریال یاغی ؛ نابازیگری که با «یاغی» بازیگر شد! [+عکس]

محمد صابری بازیگر سریال یاغی گفت: راستش من به خاطر بی تجربگی‌ام در حوزه سینما، طرز برخورد با آدم‌های حرفه‌ای این کار را بلد نبودم.

بیوگرافی محمد صابری و اولین تجربه حرفه ای این بازیگر تازه وارد در سریال یاغی که در نقش خلیل دوست جاوید ایفای نقش می کند به یکی از موضوعات بحث اینستاگرام تبدیل شده است. در ادامه با خبر عکس و بیوگرافی محمد صابری همراه فیگار بمانید.

محمد صابری بازیگر سریال یاغی

محمد صابری یاغی

محمد صابری بازیگر سریال یاغی
محمد صابری در یاغی, محمد صابری یاغی, عکس و بیوگرافی محمد صابری

محمد صابری در یاغی

محمد صابری، بازیگر سریال «یاغی» گفت: من در یک شرکت آسانسور، انباردار و تحصیلدار هستم؛ وقتی در کار یاغی، شب کار بودیم، تا ۵ صبح فیلمبرداری داشتیم بعد می‌آمدم تا ساعت ۱۰ می‌خوابیدم و بعد می‌رفتم مغازه و دفتر.

محمد صابری بازیگر سریال یاغی
عکس و بیوگرافی محمد صابری, بیوگرافی محمد صابری, سریال یاغی, خلیل دوست جاوید

من دیالوگ‌هایم را در مغازه حفظ می‌کردم.  در جریان سریال «یاغی»، آقای کارت، استاد من بود و از نکات کاری و بازی تا مدل تعامل با عوامل سریال و بازیگران و… همه را به من یاد داد.

محمد صابری در نقش خلیل یکی از دوستان جاوید است که در بزنگاه‌های مختلف از او حمایت می‌کند. بازیگر نقش خلیل دوست جاوید می گوید: هیچوقت تصمیم خاصی برای بازیگری نداشتم فقط مثل خیلی‌ها از دور این کار را دوست داشتم.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار محمد صابری بازیگر سریال یاغی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *