تاریخ اکران فیلم انیمیشن گارفیلد (Garfield) + [عکس] ؛ گارفیلد زمستان منتشر می‌شود

تاریخ اکران فیلم انیمیشن گارفیلد (Garfield) مشخص شد. در تازه ترین خبرها اعلام شد فیلم انیمیشن گارفیلد به زودی به روی پرده های سینما خواهد رفت.

سونی پیکچرز تاریخ اکران انیمیشن Garfield به صداپیشگی کریس پرت و ساموئل ال جکسون را اعلام کرد. در ادامه با جزئیات خبر اکران این فیلم انیمیشن همراه ما باشید.

تاریخ اکران فیلم انیمیشن گارفیلد (Garfield)

تاریخ اکران کارتون گارفیلد

تاریخ پخش کارتون گارفیلد
تاریخ پخش کارتون گارفیلد

گارفیلد نام انیمیشنی زیبا و دیدنی محصول کشور آمریکا در سبک انیمیشن و ماجراجویی به کارگردانی پیتر هویت است که در سال ۲۰۰۴ میلادی منتشر شد.


بیشتر بخوانید:


این انیمیشن موفق شده است امتیاز ۵.۰ را از سایت معتبر IMDB کسب نماید. صداپیشگانی چون بیل مورای و استفان توپولووسکی در این انیمیشن به جای شخصیت های اصلی صحبت کرده اند.

انیمیشن زیبای گارفیلد در تاریخ ۱۱ ژوئن سال ۲۰۰۴ میلادی در کشور آمریکا به نمایش عموم درآمده است.

داستان فیلم

قسمت اول

تاریخ پخش کارتون گارفیلد
تاریخ پخش کارتون گارفیلد

گارفیلد گربه ای نارنجی، لوس و چاق هست که زندگی شادی دارد ولی صاحب او یعنی جان به دلایلی یک سگ را به خانه می آورد که باعث بی توجهی به گارفیلد می شود.


بیشتر بخوانید:


سگ که اودی نام دارد از خانه فرار می کند و گم می شود و این گارفیلد است که برای یافتن او تلاش می کند.

قسمت دوم

 انتشار فیلم انیمیشن گارفیلد
انتشار فیلم انیمیشن گارفیلد

یان ولیز برای زندگی به شهر لندن مهاجرت می‌کنند و گارفیلد نیز به همراه آن‌ها عازم این شهر می‌شود.

در این میان یک پیرزن ثروتمند تمام دارایی خود را به گربه‌اش پرنس 12 می‌بخشد.

این امر حسادت تنها وارث او لرد دارگیس را بر می‌انگیزد. به همین دلیل لرد دارگیس درصدد قتل پرنس 12 برمی‌آید و او را در درون رودخانه می‌اندازد.

در همین حال گارفیلد و ادی به گشت و گذار در خیابانهای لندن مشغولند. درنهایت، طی حادثه‌ای گارفیلد و پرنس جا به جا می‌شوند و گارفیلد به سمت قلعه و در واقع به سوی خطر روان می‌شود…

تاریخ اکران فیلم انیمیشن گارفیلد (Garfield)

انیمیشن جدیدی براساس Garfield در دست ساخت است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران انیمیشن جدید گارفیلد مشخص شده است.

کریس پرت، بازیگر نقش استار لرد در دنیای سینمایی مارول صداپیشگی شخصیت گارفیلد را در این انیمیشن بر عهده دارد.

همچنین مدتی پیش ساموئل ال جکسون،‌ بازیگر نقش نیک فیوری در MCU به انیمیشن Garfield برای صداپیشگی ویک، پدر گارفیلد پیوست که یک شخصیت کاملا جدید است.

سونی چهارشنبه این هفته تأیید کرد که فیلم انیمیشن گارفیلد (Garfield) را ۱۶ فوریه ۲۰۲۴ اکران خواهد کرد.

کریس پرت در این فیلم به جای شخصیت گارفیلد و ساموئل ال. جکسون به جای یک شخصیت جدید ویک که پدر گارفیلد است صداپیشگی می‌کنند.

این فیلم به کارگردانی مارک دیندال و نویسندگی دیوید رینولدز محصول الکان اینترتینمنت است.

انیمیشن Garfield در تاریخ اکرانش که مصادف با هفته روز رئیس جمهور و روز ولنتاین است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تاریخ اکران فیلم انیمیشن گارفیلد (Garfield) سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *