بهترین بازیگران 2021 + [عکس و دانلود فیلم مربوطه]

بهترین بازیگران 2021 یکی از آن دسته از عناوینی است که بسیاری از طرفداران سینما مشتاق هستند، بشناسند. در ادامه با فیگار بمانید.

سال 2021 نسبت به سال قبلش به نوعی سال احیای سینما بود و فیلم‌های خوبی در ژانرهای مختلف به روی پرده رفتند. در ادامه لیست بهترین بازیگران 2021 را خواهید دید که با بازی درخشان خود تاثیر سزایی در آن فیلم گذاشته‌اند.

بهترین بازیگران 2021

محبوبترین ها و بهترین ها را بشناسید

بهترین بازیگران 2021
بهترین بازیگران 2021

برخی افراد فیلم و سریال‌های منتخب خود را از روی بازیگران مورد علاقه خود انتخاب می‌کنند. از این رو انتخاب یک بازیگر منتخب بین ستارگان هالیوود بسیار سخت است. اما هر ساله تعدادی از بازیگران معرف به عنوان جذاب ترین ها از دید مردم جهان انتخاب می‌شوند. در ادامه با ما بمانید تا محبوب‌ترین بازیگران سال 2021 را به شما با ذکر نام فیلمی که سال 2021 در آن بازی کردند، معرفی کنیم.

Tom Hardy

بهترین بازیگران 2021
بهترین بازیگران 2021

یکی دیگر از بهترین بازیگران جهان 2021 تام هاردی است. او یک بازیگر انگلیسی است که پس از تحصیل در رشته بازیگری در مرکز درام لندن، نخستین فعالیت سینمایی خود را در سال ۲۰۰۱ در فیلم سقوط شاهین سیاه ساخته‌ی ریدلی اسکات تجربه کرد.

هاردی بعد از سقوط شاهین سیاه در فیلم پیشتازان فضا نمسیس بازی کرد و پس از چهار سال و بازی در چهار فیلم در کیک لایه ایی به ایفای نقش پرداخت.او در طول حرفه‌ی‌خود نامزد دریافت یک جایزه‌ی اسکار، دو جایزه‌ی فیلم به انتخاب منتقدان و دو جایزه‌ی آکادمی فیلم بریتانیا شده‌ است. هاردی در سال ۲۰۱۱ جایزه ستاره نوظهور بفتا را دریافت کرد.

هاردی در فیلم‌های گوناگونی از جمله پیشتازان فضا، نمسیس، راکنرولا، برانسون، مبارز، بندزن خیاط سرباز جاسوس، بی‌قانون، این یعنی جنگ، لاک (فیلم)، کندو و بازگشته ظاهر شده‌است. او برای فیلم بازگشته نامزد دریافت جایزه‌ی اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شده است.

ونوم: بگذارید کارنیج بیاید یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی بر پایهٔ شخصیت ونوم از مارول کامیکس است که در سال ۲۰۲۱ منتشر شد. تولید این فیلم بر عهدهٔ کلمبیا پیکچرز با همکاری مشترک مارول و تنسنت پیکچرز بوده‌است و توسط سونی پیکچرز ریلیزینگ عرضهٔ شده‌است.

این دومین فیلم در جهان شخصیت‌های مارول سونی پیکچرز و دنبالهٔ فیلم ونوم (۲۰۱۸) است. کارگردانی فیلم بر عهدهٔ اندی سرکیس از فیلم‌نامهٔ نوشتهٔ کلی مارسل است که بر پایهٔ داستانی با همکاری تام هاردی نوشته شده‌است.

در این فیلم تام هاردی در نقش ونوم / ادی براک، در کنار میشل ویلیامز، نائومی هریس، رید اسکات، استیون گراهام و وودی هرلسون ایفای نقش می‌کند. در این فیلم، براک سعی دارد با مصاحبه با قاتل زنجیره‌ای کلتوس کسدی (هرلسون)، که میزبان یک هم‌زیست بیگانهٔ مشابهٔ ونوم به نام کارنیج می‌شود، زندگی کاری خود را در روزنامه‌نگاری دوباره احیا کند.

leonardo Wilhelm DiCaprio

بهترین بازیگران 2021
بهترین بازیگران 2021

لئوناردو ویلهلم دی‌کاپریو بازیگر و تهیه‌کنندهٔ آمریکایی است. او برای بازی در فیلم‌های زندگی‌نامه‌ای و دورانی شهرت دارد و افتخارات مختلفی از جمله یک جایزهٔ اسکار، یک جایزهٔ فیلم بفتا و سه جایزهٔ گلدن گلوب دریافت کرده‌است.

لئوناردو دی کاپریو یکی دیگر از بهترین بازیگر مرد جهان است که حرفه خود را در سال 1989 با بازی در نقش گری بکمن در سریال تلویزیونی بود در همین هنگام بود که با یکی دیگر از بازیگران سینما توبی مگوایر آشنا شد و دوستی‌شان تا کنون در جایش باقی است.

بالا رو نگاه نکن فیلمی آمریکایی در ژانر کمدی سیاه علمی-تخیلی به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی آدام مک‌کی است که در ۲۰۲۱ منتشر شد. لئوناردو دی‌کاپریو، جنیفر لارنس، مریل استریپ، کیت بلانشت، راب مورگان، جونا هیل، مارک رایلنس، تایلر پری، تیموتی شالامی، ران پرلمن، آریانا گرانده و اسکات مسکودی از گروه بازیگران این فیلم هستند.

این فیلم داستان دو ستاره‌شناس را روایت می‌کند که در تلاشند به بشریت دربارهٔ یک ستارهٔ دنباله‌دار که زمین را نابود خواهد کرد هشدار دهند. این رویداد برخوردی تمثیلی در مورد گرمایش جهانی است و خود فیلم به‌صورت طنز به بی‌تفاوتی دولت و رسانه‌ها به تهدیدات تغییرات اقلیمی می‌پردازد. آریانا گرانده و اسکات مسکودی در ساخت یکی از ترانه‌های موسیقی متن فیلم با عنوان «فقط بالا را نگاه کن» با یکدیگر همکاری کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

lily jame

بهترین بازیگران سال 2021
بهترین بازیگران سال 2021

بازیگر انگلیسی فرزند جیمز تامسون است. او یکی از محبوبت‌ترین چهره‌های سال ۲۰۲۱ به انتخاب سایت سینمایی imdb است.

او کار هنری خود را از تلویزیون و بازی در سریال “فقط ویلیام” آغاز کرد. اما محبوب‌ترین نقش او در سریال‌ها که باعث شناخته شدن او شد، نقش مکمل سریال “دانتون ابی” بود. لیلی جیمز با فیلم “سیندرلا” به شهرت جهانی رسید. او در نقش اصلی سیندرلا بازی می‌کرد.

بعد از موفقیت فیلم سیندرلا؛ جیمز دوباره به قاب تلویزیون بازگشت و در سریال جنگ و صلح به ایفای نقش پرداخت. او در این سریال در نقش ناتاشا روستووا ظاهر شد. در سال ۲۰۱۷؛ در دو فیلم بیبی راننده و تاریک‌ترین لحظات بازی کرد که هردو فیلم با واکنش مثبت منتقدان و تماشاگران همراه شدند.

چه ربطی به عشق دارد؟ یک فیلم کمدی رمانتیک بریتانیایی به کارگردانی شکهار کاپور است که بر اساس فیلم‌نامه‌ای از جمیما خان ساخته شده‌است. لیلی جیمز، اما تامپسون، سجل علی، شازاد لطیف، راب برایدون، شبانه اعظمی و آسیم چودری در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید:

jodie comer

بهترین بازیگران سال 2021
بهترین بازیگران سال 2021

کومر بازیگر جوان انگیسی است که از سال ۲۰۰۸ وارد عرصه بازیگری شده است. او در این رتبه بندی مقام ۸ رو کسب کرد. سال گذشته اما در ردیف ‌ام۳۹ بود.شهرت جودی کومر به خاطر ایفای نقش اوکسانا آستانکاوا/ ویلانل در سریال “کشتن حوا” است.

او برای این نقش جایزهٔ بهترین بازیگر نقش اول سریال درام را در مراسم «جایزه امی، ساعات پربیننده»، دریافت کرده‌ است. او امسال با درخششی که از خود نشان داد ثابت کرد که قدرت بالاتری از نقشش در سریال کشتن حوا دارد. فصل پایانی‌ سریال حوا اواخر امسال هم پخش خواهد شد و باید با کومر خداحافظی کنیم. اما منتظر نقش‌های تاثیر گذار او باشیم.

مرد آزاد یک فیلم آمریکایی در ژانر اکشن کمدی علمی تخیلی است که در سال ۲۰۲۱ منتشر شد. این فیلم به کارگردانی شاون لوی از فیلم‌نامه‌ای نوشتهٔ مت لیبرمن و زک پن و داستانی از لیبرمن است.

در این فیلم رایان رینولدز در نقش یک متصدی بانک ایفای نقش می‌کند که متوجه می‌شود در واقع یک شخصیت غیرقابل‌بازی در یک بازی ویدیوئی جهان باز است و قهرمان داستان می‌شود و سعی می‌کند دوستان خود را از حذف توسط سازنده بازی نجات دهد. تایکا وایتیتی، جودی کومر، جو کیری، لیل رل هاوری و اوتکرش امبدکار از دیگر بازیگران فیلم هستند.

Anya Taylor-Joy

محبوب ترین بازیگران 2021
محبوب ترین بازیگران 2021

 

هنرپیشه و مدل آرژانتینی انگلیسی، ولی زاده آمریکا است. او در کودکی رقصنده بالا بود. حرفه مدلینگ را هم از کودکی دنبال می‌کرد. اولین فیلم سینمایی بلندی که او در آن نقش داشت، فیلم کمدی ترسناک آکادمی خون‌آشام‌ها در سال ۲۰۱۴ بود. جوی پس از آن بازی در فیلم‌های ترسناک دیگر را هم ادامه داد. جادوگر، مورگان، شکافته، شیشه و جهش‌یافته‌های جدید جند نمونه از این فیلم‌ها هستند.

در سال 2015 با بازی در فیلم ترسناک «جادوگر» The Witch درخشید که این فیلم با موفقیت تجاری روبرو و در جشنواره فیلم ساندنس نیز پخش شد. بازی تیلور جوی در این فیلم مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و او را برنده جایزه امپایر بهترین بازیگر زن تازه وارد نمود.

دیشب در سوهو فیلمی در ژانر وحشت روان‌شناختی به کارگردانی ادگار رایت و محصول سال ۲۰۲۱ بریتانیا است. فیلم‌نامه این فیلم توسط رایت و کریستی ویلسون به رشته تحریر درآمده است. بازیگرانی چون توماسین مک‌کنزی، آنیا تیلور-جوی، مت اسمیت، دایانا ریگ، ریتا تاشینگهم و ترنس استامپ در این فیلم حضور دارند. دیشب در سوهو برای نخستین بار در جشنواره فیلم ونیز سال ۲۰۲۱ در ماه سپتامبر به نمایش درآمد.

بیشتر بخوانید:

Elizabeth Olsen

محبوب ترین بازیگران 2021
محبوب ترین بازیگران 2021

اولسن حرفهٔ بازیگری را از چهار سالگی آغاز کرد. و در پروژه‌های مری کیت و اشلی نظیر فیلم تلویزیونی غرب چگونه سرگرم‌کننده بود در ۱۹۹۴ و مجموعهٔ مستقیم به ویدیوی ماجراهای مری-کیت و اشلی حضور یافت.

او از کودکی کلاس‌های بازیگری را گذراند و وقت خود را در اردوگاه تئاتر موزیکال سپری می‌کرد.اولسن به دلیل توجه رسانه‌ها به اختلال تغذیهٔ مری-کیت در سال ۲۰۰۴ حرفهٔ بازیگری را تقریباً کنار گذاشت.او به مدرسهٔ کمبل هال در استودیو سیتی، لس آنجلس رفت.

اولسن در مدرسهٔ هنر تیش دانشگاه نیویورک تحصیل کرد و در طی آن کلاس‌های کمپانی تئاتر آتلانتیک را نیز گذراند و یک ترم را در مدرسهٔ تئاتر هنری مسکو در روسیه گذراند.او در اثر آف برادوی نمایش غبار در سال ۲۰۰۸ و اثر برادوی نمایش امپرسیونیسم — که منجر به تأمین مدیر برنامه شد — به نقش‌های جانشین دست یافت.اولسن در ژانویه ۲۰۱۳ از دانشگاه نیویورک فارغ‌التحصیل شد.

او با اینکه سال گذشته در رتبه بندی حضور نداشت امسال در ردیف اول این لیست قرار گرفت. اولسون بازیگری آمریکایی است که از ۴ سالگی مشغول بازی است. او بازیگری در سینما را در سال ۲۰۱۱ با ایفای نقش در تریلر مارتا مارسی می‌مارلین آغاز کرد.

دکتر استرنج در چندجهانیِ دیوانگی فیلم ابرقهرمانی آمریکایی با حضور شخصیت دکتر استرنج است که بر پایهٔ مارول کامیکس ساخته شده و در ۲۰۲۲ منتشر شد. این فیلم که توسط مارول استودیوز ساخته و از طریق استودیو سینمایی والت دیزنی عرضه شده‌است، دنبالهٔ دکتر استرنج (۲۰۱۶) و بیست و هشتمین فیلم در دنیای سینمایی مارول محسوب می‌شود.

کارگردانی این فیلم بر عهدهٔ سم ریمی است و فیلم‌نامهٔ آن را مایکل والدرون به نگارش درآورده است. بندیکت کامبربچ نقش استیون استرنج را ایفا می‌کند و الیزابت اولسن، چیویتل اجیوفور، بندیکت وانگ، سوچی گومز، مایکل استولبارگ و ریچل مک‌آدامز دیگر بازیگران فیلم هستند. در این فیلم استرنج به مولتی‌ورس سفر می‌کند تا از نوجوانی به‌نام آمریکا چاوز (گومز) که قادر به سفر در مولتی‌ورس است، در برابر واندا ماکسیموف (اولسن) محافظت کند.

Jamie Dornanl

محبوب ترین بازیگران 2021
محبوب ترین بازیگران 2021

یکی از بهترین بازیگران جهان 2021 جیمی درنان است که از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. جیمی درنان یک بازیگر مدل بوده که در  ایرلند شمالی دیده به جهان گشوده است .مردم ایرلند شمالی باید به بازیگر ۳۸ ساله خود که تمثیل‌گر آن‌هاست، افتخار کنند.

از نقش‌آفرینی‌های مهم او می‌توان به حضور در مجموعه تلویزیونی روزی روزگاری ، بازی در نقش «پاول اسپکتر»، قاتل زنجیره‌ای در مجموعه تلویزیونی سقوط و حضور در فیلم سینمایی پنجاه سایه گری (۲۰۱۵) اشاره کرد.

بلفاست فیلمی در ژانر درام به نویسندگی و کارگردانی کنت برانا است که در ۲۰۲۱ به نمایش درآمد. بازیگران این فیلم کترینا بلف، جودی دنچ، جیمی درنان، کیران هایندز، کالین مورگان، جوسی واکر و جود هیل هستند. این فیلم که برانا آن را «شخصی‌ترین فیلم» خود توصیف می‌کند، به داستان دوران کودکی پسر جوانی در بلفاست، ایرلند شمالی در ابتدای درگیری‌های ایرلند شمالی در سال ۱۹۶۹ می‌پردازد.

kristen stewart

بهترین بازیگران سال 2021, محبوب ترین بازیگران 2021
بهترین بازیگران سال 2021

کریستن جیمز استوارت ۹ آوریل ۱۹۹۰ و در لس‌آنجلس، کالیفرنیا به دنیا آمد، همان جایی که توسط پدر و مادرش در صنعت سرگرمی مطرح شد، اما بعضی از سال‌های اولیه زندگیش را در کلرادو گذرانده و سپس دوباره به لس‌آنجلس بازگشته است.

پدرش جان استوارت مدیر صحنه و تهیه‌کننده تلویزیون است و برای کمپانی فاکس کار می‌کند. مادرش جولز مان-استوارت که یک کارگردان محسوب می‌شود و همچنین استرالیایی است. استوارت سه برادر دارد. به نام‌های تیلور،کامرون و دانا استوارت.

اسپنسر فیلمی در ژانر درام زندگی‌نامه‌ای به کارگردانی پابلو لارائین و نویسندگی استیون نایت است که در سال ۲۰۲۱ منتشر شد. این فیلم بر پایهٔ سال‌های پس از ازدواج دایانا، شاهدخت ولز و چارلز، شاهزاده ولز ساخته شده‌است و روایتی تخیلی از تصمیم دایانا برای پایان دادن به ازدواجش با شاهزاده چارلز و ترک خانواده سلطنتی بریتانیا است. کریستن استوارت و جک فارذینگ به‌ترتیب در نقش دایانا و چارلز ایفای نقش می‌کنند. تیموتی اسپال، شان هریس و سالی هاوکینز از بازیگران فیلم هستند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین بازیگران 2021 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *