اوبامیانگ در رادار چلسی ؛ چلسی برای خرید اوبامیانگ اقدام کرد + [عکس]

اوبامیانگ چلسی . پاسخ منفی به چلسی. آیا پیر امریک اوبامیانگ در بارسلونا می‌ماند؟ در ادامه مطلب چلسی اوبامیانگ همراه فیگار باشید.

باشگاه چلسی برای جایگزینی لوکاکو قصد جذب مهاجم گابنی بارسلونا را دارد و با این بازیکن وارد مذاکره شده است.

اوبامیانگ چلسی

چلسی برای خرید اوبامیانگ اقدام کرد + [عکس]

چلسی اوبامیانگ, پیوستن اوبامیانگ به چلسی
چلسی اوبامیانگ, پیوستن اوبامیانگ به چلسی

پی‌یر امریک اوبامیانگ، مهاجم بارسا، هیچ تصمیمی برای ترک این باشگاه و پیوستن به چلسی ندارد. با پیوستن روبرت لواندوفسکی و رافینیا به بارسلونا، شایعاتی در خصوص آینده پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم گابنی بارسلونا ایجاد شده است. در انگلیس می‌گویند چلسی در نظر دارد این مهاجم 32 ساله را به‌خدمت بگیرد.

بیشتر بخوانید:

اوبامیانگ در رادار چلسی

چلسی اوبامیانگ, پیوستن اوبامیانگ به چلسی
چلسی اوبامیانگ, پیوستن اوبامیانگ به چلسی

تلاش‌های چلسی برای جذب بازیکن و تقویت تیمش در این پنجره نقل و انتقالاتی همچنان ادامه دارد اما به نظر می‌رسد که آنها باز هم موفق به خرید بازیکن مدنظرشان نخواهند شد. مدیران چلسی در هفته‌های اخیر بازیکنان بسیاری از جمله ژول کنده را برای تقویت این تیم در فصل آینده در نظر گرفتند اما تلاش‌هایشان برای خرید تعداد زیادی از این گزینه‌ها به نتیجه نرسید.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار اوبامیانگ چلسی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *