مراسم شیرخوارگان حسینی ۱۴۰۱ مشهد [+ به همراه عکس و فیلم مراسم]

مراسم شیرخوارگان حسینی ۱۴۰۱ مشهد . مراسم شیرخوارگان حسینی در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود. در ادامه مطلب همراه فیگار باشید.

معاون تبلیغات حرم مطهر رضوی از برگزاری سوگواره شیرخوارگان حسینی در حرم رضوی در روز جمعه (۱۴ مردادماه) خبرداد.

مراسم شیرخوارگان حسینی ۱۴۰۱ مشهد

[+ به همراه عکس و فیلم مراسم]

مراسم شیرخوارگان حسینی
مراسم شیرخوارگان حسینی

در این محفل معنوی که صبح امروز در رواق بزرگ امام خمینی(ره) حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد، ذاکران و مرثیه سرایان اهل بیت(ع) در سوگ طفل شیرخوار سیدالشهدا(ع) حضرت علی اصغر(ع) مرثیه سرایی کردند. مراسم بین المللی شیرخوارگان حسینی همزمان با سراسر کشور و دیگر کشورهای جهان، جمعه ۱۴ مرداد ساعت ۹ صبح درشبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

[+ به همراه عکس و فیلم مراسم]

بر اساس این گزارش، این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین ضیایی و مداحی عباس حیدر زاده و سید علی حسینی نژاد برگزار می‌شود. شایان ذکر است مراسم شیرخوارگان حسینی حرم حضرت معصومه (س) به صورت زنده از شبکه یک سیما و شبکه استانی قم نیز پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مراسم شیرخوارگان حسینی ۱۴۰۱ مشهد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *