بهترین کمیک های غیر ابرقهرمانی ؛ کمیک با چاشنی متفاوت

اگر کمیکی غیر ابرقهرمانی باشد جذابیت‌های کمیک‌های ابرقهرمانی را دارد؟ با ما همراه باشید تا به بهترین کمیک های غیر ابرقهرمانی بپردازیم.

کمیک همان داستان‌های مصور با عکس‌های فُکاهی هستند که برای انتقال پیام خود اکثرا از تصویر استفاده می‌کند و اکثراً هم حول محور داستان‌های فانتزی یا ابرقهرمانی می‌چرخد.

اولین مانگا در سال 1830 و به صورت هفتگی ارائه می‌شد، که در آمریکای شمالی، ژاپن و اروپای غربی شکل گرفت و در سال 1930 با محوریت ماجرا‌های تِن تِن و میلو رونق پیدا کرد. کمیک‌های آمریکایی در اوایل سده‌ی بیستم و به صورت کتاب‌های مصور و مجله‌وار پدیدار شد.

بهترین کمیک های غیر ابرقهرمانی

کمیک با چاشنی متفاوت

بهترین کمیک های غیر ابرقهرمانی
بهترین کمیک های غیر ابرقهرمانی

مارول (بهترین کمیک های مارول 2022) و دی‌سی ممکن است بهترین کمیک‌های تاریخ را منتشر کرده باشند اما بسیاری از مردم هستند که علاقه‌ای به این ژانر ندارند.

با توجه به اینکه طرفداران کمیک در سرتاسر دنیا در حال افزایش هستند و روز به روز هم کمیک‌های مختلفی در ژانر‌های مختلفی منتشر می‌شود، ما در این مقاله سعی داریم به بهترین کمیک های غیر ابرقهرمانی که کمتر کسی به آنها پرداخته بپردازیم.

Department Of Truth

بهترین کمیک های غیر ابرقهرمانی
بهترین کمیک غیر ابرقهرمانی

یکی از محدود کمیک‌های کمپانی دی‌سی که غیرابرقهرمانی که دارای داستانی مستقل می‌باشد. یکی از سری مجموعه‌های موفقی که با داستانی منحصر به فرد طرفداران زیادی هم پیدا کرده است. این اثر ترکیبی عالی از هنر و رنگ است که با داستانی مهیج خواننده‌ی کمیک را به وجد میاورد.

این کمیک داستان مردی را روایت می‌کند که سازمانی مخفی را که در آن سلاح‌های مختلف را مخفی می‌کنند را کشف می‌کند.

بیشتر بخوانید:

Stillwater

بهترین کمیک های غیر ابرقهرمانی
برترین کمیک های غیر ابرقهرمانی

یک کمیک کمدی و ترسناک (بهترین فیلم های کمدی ترسناک 2021) که در سپتامبر 2020 به نویسندگی چیپ زدارسکی که یکی از بهترین نویسنده‌های کمیک (بهترین نویسنده های کمیک) می‌باشد منتشر می‌شود.

این کمیک حول محور مردی به نام دانیل است که برای دریافت ارث توسط یکی از بستگانش راهی شهر استیل واتر می‌‌شود. یک اثر ترسناک با طعنه‌های کمدی که شهری مرموز را نشان می‌دهد. لازم به ذکر می‌باشد که آخرین قسمت این مجموعه‌ در ژوئن سال 2022 منتشر خواهد شد.

Chu

بهترین کمیک های غیر ابرقهرمانی
کمیک های غیر ابرقهرمانی

در ژوئن سال 2009، جان لایمن و راب گیلری کمیکی مستقل را منتشر کردند. کمیکی که با کمدی منحصر به فرد خودش توانست از دیگر آثار موجود جدا شود و به یکی از پرفروش‌ترین کمیک‌های آن سالها تبدیل شود.

این کمیک داستان خواهر تونی چو را روایت می‌کند که مانند برادرش از قدرت‌های عجیب و غریبی در صنعت غذا برخوردار است، که از  آنها برای فعالیت‌های مجرمانه استفاده می‌کند. این مجموعه توانسته همان لحن دیوانه‌وار کمیک اصلی که درباره‌ی برادر چو است را حفظ کند و به یکی از برترین کمیک های غیر ابرقهرمانی تبدیل شود.

Seven Secrets

بهترین کمیک های غیر ابرقهرمانی
بهترین کمیک های غیر ابرقهرمانی

این کمیک شاید یکی از بهترین انتخاب‌های شما برای خواندن یک کمیک غیر ابرقهرمانی باشد. یکی از جذاب ترین کمیک های غیر ابر قهرمانی که در سال 2021 هم نشان بهترین نویسندگی و بهترین داستان غیر ابرقهرمانی را برای خود کرد. در کنار اتفاقات دراماتیک این کمیک نویسنده سعی کرده است که یک فضای صمیمانه و پر از ماجراجویی‌های مختلف را برای خواننده تداعی کند.

این کمیک داستان یک سازمان خیالی به اسم The Order می‌باشد که وظیفه‌ی سربازانش مراقبت از هفت کیف که هر کدام رازی ارزشمند را دنبال می‌کنند است. آخرین قسمت این مجموعه در جولای سال 2022 منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

Crossover

بهترین کمیک های غیر ابرقهرمانی
جذاب ترین کمیک های غیر ابر قهرمانی

دانی کیتس یکی از نویسنده‌هایی است که کمیک‌های عجیب غریبی می‌نویسد. کمیک Crossover یکی از همین دسته کمیک‌ها می‌باشد. این نویسنده به همراه نویسنده‌ی کمیک‌های نگهبانان کهکشان، سعی می‌کنند  یک کمیک در رابطه با جهان پسا‌ آخرالزمانی (بهترین فیلم های پسا آخرالزمانی 2021) بسازند.

The Nice House On The Lake

بهترین کمیک های غیر ابرقهرمانی
بهترین کمیک غیر ابرقهرمانی

کمیک The Nice House On The Lake یکی از ترسناک‌ترین (بهترین کمیک ها بر اساس فیلم های ترسناک) کمیک‌های تاریخ می‌باشد که می‌توانید بخوانید. یکی دیگر از مجموعه کمیک‌های کمپانی دی‌سی (بهترین کمیک های دی سی تاریخ) که جزو کمیک های غیر ابرقهرمانی است.

این مجموعه 12 قسمت دارد که تا به امروز 8 قسمت از آن منتشر شده و در دسترس قرار دارد که با داستانی سرتاسر ترسناک و محیطی مرموز که برای خواننده می‌سازد باعث می‌شود از همان ابتدای داستان شما را جذب کمیک کند.

The Scumbag

بهترین کمیک های غیر ابرقهرمانی
برترین کمیک های غیر ابرقهرمانی

یکی از بی‌رحم‌ترین و شاید ظالمانه‌ترین کمیک این لیست که درجه سنی بزرگ‌سالان را هم دریافت کرده، کمیک The Scumbag می‌باشد. نویسنده‌ی این کمیک بیشتر برای کار‌های Deadly Class و Marvel’s X-Force معروف است، اما نمی‌توان این کمیک او را جدی نگرفت.

این کمیک داستان مردی به اسم ارنی ری کلمانت را دنبال می‌کند که شخصیتی کاملا احمق و خشن دارد. کلمانت با تزریق شدن تصادفی سِرمی تبدیل می‌شود به تنها مردی که می‌تواند دنیا را نجات بدهد. یکی دیگر از آثار ریمایندر که در دهه‌ی 80 میلادی رخ می‌دهد و فرهنگ عامه‌ی آن دوران را به تمسخر می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

Home Sick Pilots

بهترین کمیک های غیر ابرقهرمانی
بهترین کمیک های غیر ابرقهرمانی

دن واترز یکی دیگر از نویسندگان برتری است که داستان‌هایش مناسب کسانی است که عاشق کمیک‌های فانتزی و عجیب هستند. این مجموعه به عنوان ترکیبی از داستان‌های The Shining و Power Rangers شناخته می‌شود که توانسته طرفداران زیادی را در مدت زمان کمی به خودش جذب کند.

اثری پر جنب و جوش، مرموز، ترسناک و پر از هیجان خالص که شما را شیفته‌ی داستانش می‌کند.

That Texas Blood

بهترین کمیک های غیر ابرقهرمانی
کمیک های غیرابرقهرمانی

یک کمیک بی‌نظیر برای کسانی که به ژانر جنایی نئو وسترن و معمایی (بهترین فیلم های جنایی و معمایی 2022) علاقه‌ی شدیدی دارند. کتابی که توسط نویسنده‌ای تقریبا جدید نوشته شده و داستان مردی را که پس از مرگ مرموز برادرش به خانه‌ای متروکه در تگزاس می‌رود معمای مرگش را پیدا کند.

داستانی کلاسیک از کوچه پس کوچه‌های تگزاس و معما‌هایی که در دل داستان گنجانده شده‌اند تا ای اثر را بهترین کمیک غیر ابرقهرمانی تبدیل کنند.

Human Target

بهترین کمیک های غیر ابرقهرمانی
جذاب ترین کمیک های غیر ابر قهرمانی

یکی دیگر از مجموعه کمیک‌هایی که شما را با داستانی عجیب همراه می‌کنند. داستانی پر از رمز و راز مهیج که توسط نویسنده‌ی و خالق شخصیت گرین ارو نوشته شده است.

داستان درباره‌ی پرونده‌ی لکس لوتر یکی از شرور‌های دنیای جاستیس لیگ می‌باشد که دو کارآگاه به دنبال این می‌باشند که چه کسی قصد ترور او را داشته است. شاید داستان کمیک درباره‌ی یک ابر شرور باشد اما داستانی کاملا غیر ابرقهرمانی را شاهد هستیم

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کمیک های غیر ابرقهرمانی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول

بهترین کمیک های غیر ابرقهرمانی چه کمیک‌هایی هستند؟

بهترین کمیک های غیر ابرقهرمانی، کمیک‌های Seven Secrets و The Texas Blood می‌باشند.

ترسناک‌ترین کمیک‌های غیر ابرقهرمانی چه کمیک‌هایی هستند؟

ترسناک‌ترین کمیک‌های غیر ابرقهرمانی The Nice House On The Lake و Home Sick Pilots می‌باشند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *