انتقام جویان مارول و بازی های سریال Squid Game ؛ برنده چه کسی است ؟

کدام یک از انتقام جویان مارول برنده بازی های سریال جدید نتفلیکس می‌شوند. با نوشتار انتقام جویان مارول و بازی های سریال Squid Game با ما باشید.

Marvel Avengers در مجموعه ای از مرگ‌بارترین بازی‌های کودکانه جهان، همانطور که در سریال بازی مرکب در نتفلیکس دیده می‌شود ، چگونه عمل خواهند کرد؟

سریال Squid Game در Netflix بسیاری از بینندگان را به این فکر وا می‌دارد که چه میشود اگر… اما یک سوال حساس و جدی باقی می‌ماند: کدام یک از انتقام جویان مارول برنده نسخه واقعی مسابقه خواهد شد؟ این سریال کره ای حول محور مردم عادی می‌چرخد که در یک سری از شش بازی ساده، با یک پیچ و تاب کشنده، مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. با این حال، اگر بینندگان از مجموعه ای از شرکت کنندگان نه چندان معمولی که از سراسر تاریخ قدرتمندترین قهرمانان زمین انتخاب شده اند، بخواند انتظار داشته باشند بازی ماهی مرکب به چه شکلی پیش می‌رود؟ با نوشتار کدام یک از انتقام جویان مارول برنده نسخه واقعی مسابقه خواهد شد ؟ همراه فیگار بمانید.

انتقام جویان مارول و بازی های سریال Squid Game

برنده چه کسی است ؟

فهرست مطالبی که در ادامه نوشتار انتقام جویان مارول و بازی های سریال Squid Game خواهید خواند به شرح زیر است:

  • دورهای افتتاحیه
  • آزمایش قدرت
  • بازی ذهن
  • راه رفتن روی شیشه
  • بازی ماهی مرکب
انتقام جویان در سریال بازی ماهی مرکب, سریال Squid Game و انتقام جویان مارول
انتقام جویان در سریال بازی ماهی مرکب, سریال Squid Game و انتقام جویان مارول

مسابقه Squid Game شامل مجموعه ای از شش بازی کودکانه است که هر یک جنبه های مختلفی از مهارت های شرکت کنندگان را آزمایش می‌کند. باخت در هر بازی منجر به مرگ بازیکن می‌شود و فرض بر این است که همه انتقام جویان مارول در واقع می‌توانند بمیرند. به محض ورود، همه شرکت کنندگان با لباس های معمول سریال بازی ماهی مرکب در مسابقه شکرت می‌کنند، به این معنی که همه انتقام جویان فقط مغز خود را برای این مسابقه در اختیار دارند.

هر کدام از این شش بازی باید به صورت متوالی اتفاق بیافتند، بنابراین برخی از ویژگی های خاص هرکدام از انتقام جویان به دلیل ضعف ها هرگز کارساز نمی‌شوند. به عنوان مثال، یک بازیکن بسیار قوی مانند هالک ممکن است در طناب کشی دور سوم برتری داشته باشد، اما در بازی دوم، که صبر و مهارت یک بازیکن را محک می‌زند، از رسیدن به آن نقطه در بازی باز می‌ماند.

انتقام جویان میزبان طیف گسترده ای از شخصیت های متضاد هستند، و Squid Game را به عرصه ای جالب برای آنها تبدیل می‌کند. با رعایت این قوانین، کدام یک از انتقام جویان می تواند تا انتها برنده شود ؟ با نوشتار انتقام جویان در سریال بازی ماهی مرکب همراه فیگار بمانید.

بشتر بخوانید:

دورهای افتتاحیه

انتقام جویان مارول و بازی های سریال Squid Game, بازی Squid with the Avengers
انتقام جویان مارول و بازی های سریال Squid Game, بازی Squid with the Avengers

دو دور اول کنترل، رفلکس و مهارت را آزمایش می‌شود. اولین مورد یک بازی بین المللی بنام چراغ قرمز ، چراغ سبز است. در این بازی، شخصیت ها به خط پایان می‌رسند و تنها زمانی حرکت می‌کنند که یک روبات قاتل غول پیکر با بازیکنان روبرو است.

هرگونه حرکت خارج از نوبت منجر به مرگ فوری می‌شود. در بازی دوم، به بازیکنان هر کدام یک حلقه شکننده از آب نبات دالگونا داده می‌شود، با شکلی که در وسط آن مهر شده است.

هر شرکت کننده باید آب نبات اضافی را برداشته و با استفاده از یک سوزن خیاطی شکل را از درون آن بدون شکستگی و یا ترک درآورد. اگر شکل شکسته شود یا بازیکن نتواند کار را در کمتر از ده دقیقه انجام دهد، آنها کشته می‌شوند.

این دو چالش اول مشکلات جدی را برای اکثر اعضای وحشی تر Avenger مانند هالک و ثور ایجاد می‌کند. حتی برخی از قهرمانان تواناتر، اما سرسخت مانند باکی بارنز ممکن است حوصله عبور از بازی لانه زنبوری را نداشته باشند. در ادامه با نوشتار انتقام جویان مارول و بازی های سریال Squid Game و تقابل توانایی های انتقام جویان مارول با بازی های سریال بازی ماهی مرکب همراه ما بمانید.

بشتر بخوانید:

آزمایش قدرت

انتقام جویان در سریال بازی ماهی مرکب, سریال Squid Game و انتقام جویان مارول
انتقام جویان در سریال بازی ماهی مرکب, سریال Squid Game و انتقام جویان مارول

چندین شخصیت قوی کنترل این مسئله یعنی قدرت را دارند که اگر دو دور اول را پشت سر بگذارند، از نظر بدنی می‌توانند ضعیف ترین شرکت کنندگان را در بازی طناب کشی حذف کنند. با این حال، این بازی در تیم ها انجام می‌شود، بنابراین اینکه آیا انتقام جو از نظر جسمی ضعیف تر عمل کند یا خیر، بستگی به این دارد که چه کسانی در تیم آن‌ها باشد.

به عنوان مثال، اگر تونی استارک بدون لیباس مخصوصش با کاپیتان مارول جفت شود، ممکن است فرصتی داشته باشد، اگر نه، او کمکی نمی‌کند. در حقیقت، اکثر شخصیت هایی که در جنگ به فناوری متکی هستند، در این دور فیلتر می‌شوند، مانند Ant-Man ، Wasp و War Machine. علاوه بر این، از آنجا که طناب کشی یک آزمایش قدرت بی رحمانه است، این امر بسیاری از قهرمانان بدون قدرت مانند Hawkeye ، Black Widow و Falcon را حذف می‌کند. با نوشتار انتقام جویان مارول و بازی های سریال Squid Game همچنان همراه ما باشید.

بشتر بخوانید:

بازی ذهن

انتقام جویان مارول و بازی های سریال Squid Game, بازی Squid with the Avengers
انتقام جویان مارول و بازی های سریال Squid Game, بازی Squid with the Avengers

این مسئله یا مفهوم باعث می‌شود که انتقام جویان با مهارت های متعادل تری در دور چهارم جلوتر از هر کسی قرار بگیرند. بازی چهارم توسط شرکت کنندگان در مسابقه تعیین می‌شود، زیرا به هر یک کیسه ای از تیله و یک شریک داده می‌شود.

آن‌ها ممکن است قوانین بازی را تعیین کنند و ممکن است تقلب کنند، اما هر کس بدون استفاده از زور همه سنگ‌های شریک خود را باید ببرد، تا برنده شود و شریک آنها کشته می‌شود.

اینجاست که توانایی های عرفانی مهم می‌شود. دکتر استرنج به راحتی می‌تواند هر نوع بازی را از طریق جادوگری، بدون نقض قوانین انجام دهد. این امر این قهرمانان را در یک موقعیت خاص و فوق العاده قرار می‌دهد.

با این حال، از آنجا که هر شرکت کننده به صورت تک به تک در برابر شریک خود بازی می‌کند، هرکسی می‌تواند از این دور عبور کند، اگر در برابر یک فرد جادویی پیشرفته قرار نگیرند. این کار باعث می‌شود شخصیت های با کاریزمای ضعیف در موقعیت نامناسبی قرار بگیرند و بعید است که شخصیت هایی مانند نامور و والکیری موفق شوند.

بشتر بخوانید:

راه رفتن روی شیشه

انتقام جویان در سریال بازی ماهی مرکب, سریال Squid Game و انتقام جویان مارول
انتقام جویان در سریال بازی ماهی مرکب, سریال Squid Game و انتقام جویان مارول

بازی پنجم شبیه به hopscotch است، با این حال، بازیکنان باید از روی پلی ساخته شده از شیشه ها، برخی مقاوم و برخی شکننده، عبور کنند. تفاوت بین دو نوع شیشه تقریباً نامحسوس است و پرش روی شیشه معمولی باعث مرگ بازیکن می‌شود.

در سریال بازی مرکب ، یک شخصیت قادر است بین دو نوع مختلف شیشه تمایز قائل شود به دلیل نقص سطحی ظریف روی سطح سخت آن. این مسئله درجه بالا از درک و دانش عجیب و غریب از شیشه متداول نیست.

با فرض این که شخصیت ها اجازه پرواز ندارند، این بازی می‌تواند برای کسانی که فاقد درک شدید و دانش علمی هستند، مشکل ایجاد کند. برخی از انتقام جویان با حواس خاص خود مانند Dardevil یا Wolverine احتمالاً می‌توانند تفاوت های ظریف در شیشه را تشخیص دهند. کسانی مانند کاپیتان آمریکا، کاپیتان مارول و باکی بارنز احتمالاً نمی‌توانند تفاوت بین شیشه‌ها را تشخیص دهند و چاره ای جز شانس ندارند. با نوشتار سریال Squid Game و انتقام جویان مارول همراه با فیگار باشید.

بشتر بخوانید:

بازی ماهی مرکب

انتقام جویان مارول و بازی های سریال Squid Game, بازی Squid with the Avengers, انتقام جویان در سریال بازی ماهی مرکب, سریال Squid Game و انتقام جویان مارول
انتقام جویان مارول و بازی های سریال Squid Game, بازی Squid with the Avengers

ششمین و آخرین بازی در سریال بازی ماهی مرکب به نوعی بک بازی سنتی کره جنوبی است. بازیکنان این دور با چاقوی استیک مسلح هستند و موقعیت تهاجمی یا دفاعی برای آنها تعیین شده است.

به زبان ساده، بازیکن تهاجمی باید تلاش کند و به دایره کوچکی برسد که در انتهای زمین مشخص شده و به پیروزی دست پیدا کند. بازیکن دفاعی باید آنها را متوقف کند و سعی کند آنها را بیرون از زمین مجبور به پیروزی کند.

موارد زیادی را می‌توان برای یک پیروز در این بازی در نظر گرفت، با این حال، یکی از بقیه متمایز است. در مجموعه پیشگامانه مارول، House of M ، Scarlet Witch برای همیشه موقعیت خود را به عنوان قوی ترین Avenger تضمین می‌کنند.

او که از ناپایداری ذهنی تغذیه می‌کرد، تمام واقعیت را جایگزین واقعیتی کرد که بیشتر مطابق خواسته های او باشد. این نوع قدرت فقط توسط پروفسور X (که احتمالاً نمی‌تواند از طناب کشی عبور کند) و دکتر استرنج شکل خود را می‌تواند بگیرد.

با این حال، پیروزی استرنج بر واندا در Avengers: Disassembled مستلزم استفاده از Eye of Agamotto بود، که او قادر به وارد کردن آن به بازی نیست. این مسئله باعث می‌شود واندا ماکسیموف جادوگر، برنده Squid Game شود.

در حالی که استدلال های زیادی برای نشان دادن پیروزی سایر شخصیت ها وجود دارد، اما توانایی های واندا ماکسیموف به سادگی برای هر موقعیتی ایده آل است. با جادوی ساده مانند نامرئی شدن، او می‌تواند دور اول را پشت سر بگذارد.

برای حل بازی لانه زنبوری به کوچکترین بخش قدرت او نیاز است. در طناب کشی به راحتی می‌تواند از طریق جادو همه کار بکند. توانایی های کنترل ذهن او تقریباً هرکسی را فوراً در بازی تیله‌ها شکست می‌دهد.

پیشگویی جادویی می‌تواند به او در تشخیص بین شیشه ها کمک کند. سرانجام، قدرت بی حد و حصر کیهانی اسکارلت ویچ در دور نهایی، بازی ماهی مرکب، بر هر حریفی غلبه می‌کند. بازی Squid with the Avengers مطمئناً اقتباس جالبی با بسیاری از نتایج احتمالی خواهد داشت، اما Scarlet Witch به احتمال زیاد از همه قدرتمندترین قهرمانان زمین شانس بیشتری را خواهد داشت.

بشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار انتقام جویان مارول و بازی های سریال Squid Game سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *