بهترین آرک های مانگا برسرک ؛ با بهترین قوس های مانگا Berserk آشنا شوید

مانگای افسانه‌ای کنتارو میورا رسماً به انتشار ادامه می‌دهد و این داستان را پایان خواهد داد. با فیگار بمانید تا با بهترین آرک های مانگا برسرک آشنا شوید.

تایتان صنعت مانگا زمانی که کنتارو میورا در سال گذشته درگذشت از بین رفت و اعلام اخیر ادامه انتشار Berserk برای احترام به میراث او با خوشحالی طرفداران روبرو شد. داستان میورا یک حماسه تاریک و پراکنده است که (چه خوب و چه بد در آرک‌های قبلی) اندکی از وحشت دنیای خود را نگه می‌دارد، اما با این وجود داستانی بسیار جذاب است. اکشن آن همیشه یک منظره غم انگیز می‌باشد و سفرهای عاطفی و روانی گاتس، کاسکا و همراهانشان را نشان می‌دهد.

بهترین آرک های مانگا برسرک

با بهترین قوس های مانگا Berserk آشنا شوید

شما می‌توانید فهرست بهترین آرک های مانگا برسرک را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین آرک های مانگا برسرک
بهترین آرک های مانگا برسرک

هر هشت آرک داستان سرایی بسیار جذابی برای ارائه دارند، اما نوشتن و مداد کاری میورا همراه با آن تکامل یافت. آرک‌هایی مانند Black Swordsman Arc خط داستانی بسیار عالی و ضروری برای ایجاد اهمیت پشت رشد شخصیت گاتز هستند، اما برسرک مسلماً زمانی که مضامین پشتکار تزلزل ناپذیر و التیام آسیب‌های عمیق را نشان می‌دهد، بیشتر رشد می‌کند. اگر می‌خواهید با بهترین آرک مانگا برسرک آشنا شوید، در این نوشتار با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین قوس های مانگا برسرک بپردازیم.

Black Swordsman Arc

بهترین آرک های مانگا برسرک
بهترین آرک های مانگا برسرک

Berserk به صورت خام با آرک Black Swordsman Arc باز می‌شود. در این مرحله، خوانندگان به زندگی گاتس و وضعیت تاریک جهان پس از وقایع عصر طلایی پرتاب می‌شوند. برای کسانی که نمی‌دانستند چه زمانی داستان شروع می‌شود، Guts ممکن است شرور دیگری باشد که اتفاقاً نفرت جوششی از رسولان شیطانی دست خدا دارد.

شخصیت اصلی به‌عنوان یک ضدقهرمان و آخرالزمان (معرفی و تحلیل بهترین انیمه های آخرالزمانی) تک‌نفره در نوع خودش معرفی می‌شود، در بهترین حالت کاملاً بی‌تفاوت و در بدترین حالت نسبت به کسانی که از مسیر او عبور می‌کنند کاملاً خصمانه است، و این برای تنظیم و در نهایت نقاشی بوم شخصیت این دروگرا ترسناک بسیار مهم است.

این آرک بی‌وقفه احشایی می‌باشد، و از روش‌های هوشمندانه برای طرح پرسش‌های بزرگ (انگیزه‌های گاتس چیست؟ دست خدا چه کسانی هستند؟ بین گتس و فمتو چه اتفاقی افتاده است؟) استفاده می‌شود، قبل از اینکه خوانندگان وارد فاز «داستان اصلی» این مانگا بشوند.

Fantasia Arc

بهترین آرک های مانگا برسرک
بهترین آرک های مانگا برسرک

The Fantasia Arc خط داستانی فعلی Berserk است که به گسترش عناصر ماوراء طبیعی این دنیای تاریک فانتزی (بهترین مانگا های تاریک شونن) ادامه می‌دهد. شاید این آرکی با کندترین سرعت در مانگا باشد، هرچند، وقفه‌های مداوم برسرک بزرگترین مقصر پشت سرعت داستان بود.

با این وجود، The Fantasia Arc یک آرک عاطفی مهم در سفرهای رشد و شفای گاتس و کاسکا است. این دو به همراه بقیه شخصیت‌های گروهی که شبیه به Final Fantasy هستند عواقب غرش بزرگ دنیای اختری را دنبال می‌کنند که هواپیمای ماوراء طبیعی را با صفحه وجودی بشریت ادغام کرد.

آنها قصد دارند به زادگاه “پاک” یعنی Elfhelm بروند تا به ترمیم ذهن عمیقاً آسیب دیده کاسکا کمک کنند که منجر به پیشرفت قابل توجهی بین او و گاتس شود. فانتزیا پیش از رویارویی نهایی اجتناب ناپذیر گاتس و گریفیث، کار روشمند و روایی را انجام می‌دهد. Berserk به دلایل زیادی یکی از بهترین مانگاهای سینن (بهترین مانگا های سینن (Seinen)) است و یکی از آنها تعهد این داستان به کاوش صادقانه مضامین الهام بخش نیروی اراده می‌باشد.

Conviction Arc – Binding Chain Chapter

بهترین آرک های مانگا برسرک
بهترین آرک های مانگا برسرک

در حالی که آرک میانی، Binding Chain Chapter، کوتاه‌ترین چپتر Conviction Arc است، به طور موثر بر روی سرمایه‌گذاری‌های گاتز و پاک بنا می‌شود. The Binding Chain Chapter پس از داستان مجزاتری که چپتر Lost Children بود، به داستان بزرگتر بازخورد می‌کند و شخصیت‌های کلیدی را معرفی می‌کند که در این فرآیند به Guts می‌پیوندند.

پس از اسیر شدن توسط شوالیه‌های زنجیره آهنین مقدس، فارنس از نظر مذهبی و اخلاقی سفت و سخت در نهایت رشد می‌کند و ایمانش به‌طور موجهی متزلزل می‌شود، مخصوصا پس از اینکه توسط گاتس به چالش کشیده می‌شود تا سازمان و بسیاری از فداییان آن را به عنوان پیروان فاسد مذهبی ببیند.

این نمایش خوبی است برای اینکه چگونه Guts به طور ناخواسته شروع به گذاشتن تأثیر مثبت، اگر خشن، روی اطرافیانش می‌کند. متأسفانه این آرک به دلیل انحراف بیهوده در جاهایی نیز بدنام است. با این حال، پایان این آرک، سرانجام گاتس را می‌بیند که به جای فرار از مشکلات خود، با آسیب‌های خود و کاسکا روبرو می‌شود. Binding Chain Chapter یکی از بهترین آرک های مانگا Berserk است.

Conviction Arc – Lost Children Chapter

بهترین آرک های مانگا برسرک
بهترین آرک های مانگا برسرک

Conviction که از پشت آرک عصر طلایی و مستقیم‌ از آرک شمشیرزن سیاه خارج می‌شود، شاهد ادامه سفرهای گاتس و همراه (در ابتدا ناخواسته) او در سفر، Puck the Elf در دنیای پس از خسوف (Eclipse) است. این نقطه‌ای در Berserk می‌باشد که در آن نوشته‌های میورا شروع به برداشتن گام‌های قابل توجه‌تری در پیشبرد تکامل گاتس به‌عنوان یک شخص می‌کند، اما نه بدون آزمایش‌های دلهره‌آور در طول مسیر.

چپتر بچه‌های گمشده قسمت‌های مساوی داستانی تاریک و جذاب است که تأثیرات تنبیهی چنین دنیای نامتعادل اجتماعی بر جوانان را روشن می‌کند. حتی با وجود چیزهای وحشتناکی که در این آرک به نمایش گذاشته می‌شود، گاتس شروع به نشان دادن نشانه‌هایی از تغییر برای بهتر شدن می‌کند، اگر بخواهد آن را بپذیرد یا نه.

Conviction Arc – Birth Ceremony Chapter

بهترین آرک های مانگا برسرک
بهترین آرک های مانگا برسرک, بهترین آرک مانگا برسرک

اوج آرک Conviction، چپتر مراسم تولد، به شکل یک منظره تیره و تار بعد از رویدادهای هولناک خسوف بود. Skull Knight به گاتس هشدار می‌دهد که یک نسخه تقلیدی از خسوف در شرف رخ دادن بود که نشانگر تناسخ “شاهین” می‌باشد، جایی که کاسکا گرفته شده است.

Farnese به خدمت به مقر مقدس زیر نظر پدر متعصب Mozgus ادامه می‌دهد، تنها با احساس ایمان آسیب دیده‌تر از همیشه پس از مشاهده جنایات علیه بشریت و طنز سیاه در پشت بدنه مذهبی. این آرک با یک مسابقه نهایی تپنده بین گاتس و شبه حواری موزگوس مشخص می‌شود و لحظات پایانی آن نشان‌دهنده یک تغییر بزرگ مانند قبل از میلاد مسیح در داستان و جهان‌سازی پیرامون این شخصیت‌ها است. به همین ترتیب، این آرک شروع به تأکید بر مضمون فعلی اهمیت «خانواده پیدا شده» در روند بهبودی گاتس می‌کند.

Falcon Of The Millennium Empire Arc – Holy Evil War Chapter

بهترین آرک های مانگا برسرک
بهترین آرک های مانگا برسرک, بهترین قوس های مانگا Berserk

شروع Falcon Of The Millennium Empire Arc یک نقطه عاطفی در برسرک است، زیرا گریفیث، همانطور که گاتس و کاسکا او را می‌شناختند، برای اولین بار پس از خسوف، تناسخ یافت و در برابر آنها ظاهر شد. گریفیث/فمتو یکی از مهم‌ترین قهرمانانی است که به همراه او و گاتس به یک شرور بزرگ در انیمه و مانگا تبدیل شده است.

پس از یک اتحاد کوتاه، بخش Holy Evil War گام‌های مهمی در شکل دادن به جهان‌سازی جادویی و ساختن گروه شخصیت‌های فوق‌الذکر گاتس برمی‌دارد، و اکثر آنها چیزهای ارزشمندی را به کل گروه ارائه می‌کنند. Shierke مسلماً بزرگترین نقطه برجسته در این است، و از نظر احساسی به گاتس نشان می‌دهد که او واقعاً دیگر تنها نیست. مخصوصا در زمانی که او در حال یادگیری این است که دوباره به مردم اعتماد کند و چقدر گاتس متوجه نشد که به یک خانواده نیاز دارد. به همان اندازه مهم، در این آرک زره افسانه‌ای Berserker Guts معرفی شد.

Falcon Of The Millennium Empire Arc – Falconia Chapter

بهترین آرک های مانگا برسرک
بهترین آرک های مانگا برسرک, بهترین آرک های مانگا Berserk

آرک The Falcon of the Millennium Empire’s Falconia Chapter، یک درگیری هیجان‌انگیز بین نیروهای متعدد، از جمله گریفیث، و نفوذ فزاینده فالکون تازه تناسخ شده بر جهان را دنبال می‌کند. این آرک همچنین نظم جهانی جدید را نشان می‌دهد زیرا “غرش بزرگ” جهان اختری را با جهان بشریت ادغام کرد و فالکون گریفیث برای تحقق رویای خود برای ایجاد یک امپراتوری در مقیاس رومی‌ها تلاش می‌کند.

او بسیاری از پیروان رسول خدا را جمع می‌کند، و آنها در نهایت با امپراتور گانیشکا، یک Apostle سرکش، درگیر می‌شوند. این به طور موقت اهداف گریفیث و گاتس را به دلیل گرفتار شدن در وسط همه این مشکلات، همسو می‌کند و منجر به اتحاد هیجان‌انگیز بین گاتس و رقیبش، زاد می‌شود. اگر تا به حال مشخص نبود، تکامل آثار هنری میورا از زمان «شمشیرزن سیاه» پیشرفت چشمگیری داشته است.

Golden Age Arc

بهترین آرک های مانگا برسرک
بهترین آرک های مانگا برسرک, بهترین قوس های مانگا برسرک

در بسیاری از محافل بین طرفداران، آرک عصر طلایی به عنوان اوج این مجموعه دیده می‌شود، و در برخی از بهترین انیمه‌های سینن اقتباس شده است. در ادامه آرک شمشیرزن سیاه، عصر طلایی داستان یک منشأ گسترده و تراژدی حماسی را روایت می‌کند که چگونه گاتس، گریفیث و کاسکا در این پویایی پیچیده در هم تنیده شدند.

در عصر طلایی نیز جهان‌سازی بسیار زیادی انجام می‌شود، از حضور و نقش تأثیرگذار دست خدا گرفته تا موجودات ماورایی مانند شوالیه جمجمه که بی‌پایان با نفوذ خود مبارزه می‌کنند. این آرکی است که مسلماً گاهی اوقات خواندن آن بسیار دشوار می‌شود. اما پس از گذشت چندین آرک، این وحشت‌ها حداقل بیهوده نبودند و راه را برای داستان واقعی زندگی گاتس و همراهانش و روح تسلیم‌ناپذیر آنها در برابر سرنوشت هموار کرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین آرک های مانگا برسرک سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *