بهترین انیمه های درام ؛ محبوب ترین ها و مهم ترین ها را بشناسید

در نوشتار بهترین انیمه های درام به معرفی محبوب ترین انیمه ها را در تمام دوران می‌پردازیم. در ادامه با فیگار همراه ما باشید.

همه شخصیت های خوب را دوست دارند. و در حالی که تک تک انیمه ها دارای شخصیت هستند (بدیهی است) گاهی اوقات آنها برای طراحی، تولید یا پیش فرض به عنوان مکمل استفاده می‌شوند. این مسئله لزوماً چیز بدی نیست، به هیچ وجه! همانطور که برخی از انیمه های مورد علاقه ما دارای شخصیت های قوی در طرح های اغراق آمیز یا پویا هستند.

اما گاهی اوقات می‌خواهیم احساسات شخصیت ها را دریابیم، در موقعیت های نزدیک به آنها با آنها ارتباط برقرار کنیم. این نکته همان نکته‌ای است که ژانر درام به درستی تعریف می‌شود! انیمه های موجود در این لیست واکنش‌های بین فردی و ضرباهنگ‌های ملودراماتیک را در اولویت قرار می‌دهند. چه آنها عاشقانه باشند، چه درونگرا، چه تاریخی، ما شما را از هر زاویه‌ای مد نظر قرار گرفتیم. هدف در نوشتار بهترین انیمه های درام پوشش انیمه های دراماتیک فوق العاده با نوشتن شخصیت قوی، زیر متن، استعاره یا رشد فردی است.

بهترین انیمه های درام

محبوب ترین ها و مهم ترین ها را بشناسید

فهرست که در نوشتار بهترین انیمه های درام برای شما معرفی کرده‌ایم را می‌توانید در یک نگاه در لیست زیر ببینید:

  • انیمه Mirai Nikki (Future Diary)
  • انیمه Boku Dake ga Inai Machi (Erased)
  • انیمه Nagi No Asakura (A Lull in the Sea)
  • انیمه Little Busters!
  • انیمه Plastic Memories
  • انیمه Angel Beats!
  • انیمه Tokyo Magnitude 8.0
  • انیمه Shigatsu wa Kimi no Uso (You Lie in April)
  • انیمه Clannad
  • انیمه Anohana: The Flower We Saw That Day

همانطور که می‌دانید درام، چیزی است که می‌تواند قلب‌ها را لمس کند و احساسات و عواطف را جاری کند. معمولاً، هنگامی که اشک از چشمان شما جاری می‌شود یا احساس غم، یا ترکیبی از این و دیگران در اعماق وجود شما وجود دارد، می‌دانید که این یک انیمه درام خوب است که آن را تماشا می‌کنید. چنین چیزی است که انیمه درام نیز به وضوح مورد توجه قرار می‌گیرد!

انیمه Mirai Nikki (Future Diary)

انیمه 2021 درام انیمه های 2021 درام , انیمه های درام جدید , انیمه های جدید درام , انیمه جدید درام , انیمه درام جدید , انیمه های روانشناسی , انیمه روانشناسی
انیمه 2021 درام انیمه های 2021 درام , انیمه های درام جدید , انیمه های جدید درام , انیمه جدید درام , انیمه درام جدید

میرای نیکی (معروف به دفتر خاطرات آینده) یکی از بهترین انیمه های درام جدی در لیست ما است. میرای نیکی که به عنوان یکی از برجسته ترین انیمه های روانشناسی تاریخ شناخته می‌شود. و این به جای یک خطر به یک رونق کامل تبدیل شده است! این مجموعه عناصر خود را به طرز شگفت آوری به خوبی ترکیب می‌کند به طوری که قلب، ذهن و روح را نحت تاثیر قرار می‌دهد، مانند هر سریال درام روانشناختی عالی.

در یک بازی مرگبار زنده ماندن که سرنوشت جهان را در اختیار دارد ، چندین نفر از منتخبین از طریق “خاطرات آینده” آینده نگری می کنند. با داشتن یک دفتر خاطرات آینده ، دارنده می تواند آینده را پیش بینی کند تا از دیگران جلو بیفتد. هر دفتر خاطرات آینده منحصر به فرد است ، و صاحب آن باید تا حد ممکن از آن استفاده کند تا تا انتها زنده بماند و سرانجام خدای جدید فضا و زمان شود. بهترین انیمه روانشناسی که می‌توانید ببینید همین انیمه است.

قدرت‌های آینده نگاری، بازی بقای مرگبار، خدای فضا و زمان به نظر می‌رسد یک پدیده جهنمی بسیار مهم است! چه کسی زنده خواهد ماند؟


بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های فانتزی

بهترین انیمه های جادویی


انیمه Boku Dake ga Inai Machi (Erased)

بهترین انیمه های درام , انیمه های درام , انیمه درام , بهترین انیمه های درام 2021 , انیمه های درام 2021 , انیمه درام 2021
بهترین انیمه های درام , انیمه های درام 2021 , انیمه درام 2021

قدرت بازگشت به گذشته. آیا از آن استفاده می‌کنید؟ آیا برای تأمین آینده ای شاد، لحظات پشیمان کننده زندگی را اصلاح می‌کنید؟ آیا از آن برای خودتان استفاده می‌کنید یا به دیگران کمک می‌کنید تا به آینده ای پر محتوا دست پیدا کنند؟ با سناریویی مانند این، مطمئناً درام و تعلیق سرریز خواهد شد!

ساتورو فوجینوما دارای قدرت خاصی است – او آن را “احیا” می‌نامد. در لحظات بحرانی مرگ و زندگی برای افراد دیگر، قدرت او فعال می‌شود تا بتواند از فاجعه جلوگیری کند. مدت زمان این قدرت تقریباً کوتاه بوده و از ثانیه تا دقیقه متغیر است. اما هنگامی که مادرش توسط یک مهاجم ناشناس کشته شد، قدرت او فعال می‌شود تا او را 18 سال به گذشته ببرد!

این یک راز بزرگ است! مرگ مادرش پرونده 18 ساله ای را باز می‌کند. چه چیزی در گذشته ساتورو فوجینوما پنهان است؟ عقبگرد عظیم در زمان چیست؟ داستان تکان دهنده زمان و پشت صحنه غم انگیز Satoru Fujinuma رونمایی می‌شود!


بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های شوجو

بهترین انیمه های ترسناک 2021


انیمه Nagi No Asakura (A Lull in the Sea)

انیمه 2021 درام انیمه های 2021 درام , انیمه های درام جدید , انیمه های جدید درام , انیمه جدید درام , انیمه درام جدید , انیمه های روانشناسی , انیمه روانشناسی
انیمه 2021 درام انیمه های 2021 درام , انیمه های جدید درام , انیمه جدید درام , انیمه درام جدید , انیمه روانشناسی

Nagi no Asakura (معروف به آرامش در دریا) در واقع احساس می‌کند که شما را به دریای وسیعی از احساسات می‌کشاند. دراماتیک و ملودراماتیک است! مجموعه ای که شخصیت پردازی می‌کند، دارای تصاویری درخشان و یک داستان جذاب از زندگی است که به تدریج به یک داستان بسیار دراماتیک تبدیل می‌شود.

مدتها پیش انسان ها زیر دریا زندگی می‌کردند. انسانها توسط خدای دریا اداره می‌شدند و بواسطه شخصی نام “آنا” محافظت می‌شدند. با این حال، برخی از مردم سطح را برای اقامت انتخاب کردند و باعث شدند ناخواسته به سرزمین اصلی خود پشت کنند. این پیدایش مرز است که ساکنان زمین و دریا را از هم جدا می‌کند. تماس هنوز وجود دارد اما شکاف شروع به گسترش کرده و در حال تجزیه شدن است!

به سرعت به جلو، چهار دوست، که در دریا بزرگ شده اند، مجبور می‌شوند در سطح دریا به مدرسه بروند. سازگاری زیادی مورد نیاز است، مطمئناً! زیرا آنها به زودی “شکاف” فزاینده بین ساکنان دریا و خشکی و همچنین وقایع مهمی را که قرار است آشکار شود، تجربه کرده.


بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های خون آشامی

بهترین انیمه های Gender Bender


انیمه Little Busters!

بهترین انیمه های درام , انیمه های درام , انیمه درام , بهترین انیمه های درام 2021 , انیمه های درام 2021 , انیمه درام 2021
انیمه های درام 2021 , انیمه درام 2021

وقتی مشکلات پیش می آید و تنهایی ناگزیر برای شما پیش می آید، باید با چه کسی تماس بگیرید؟ بله، دوستان! Little Busters همه چیز درباره دوستی و ایجاد پیوندهای ناگسستنی است. زیرا وقتی دنیا به شما پشت می‌کند، دوستان واقعی همیشه در کنار شما هستند.

ریکی نائو گذشته ای غم انگیز دارد. او والدین خود را در سن بسیار کم از دست داده است. این مسئله منجر به افسردگی او شد و مجبور شد خود را از دنیا دور کند. خوشبختانه پسری به نام کیوسوکه از او میخواهد که به فیلم های کوچک بپیوندد. از همان لحظه، مشکلات او به تدریج رنگ دیگری می‌گیرد. زیرا دوستان جدید رنگهای روشن را به زندگی روزمره او وارد کردند. حتی در دبیرستان، این گروه تقریباً پویایی خاصی را دارد.


بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های سایبرپانک

بهترین انیمه های زامبی و شیطانی


انیمه Plastic Memories

انیمه درام 2021

آیا فکر میکنید روزی فرا خواهد رسید که ربات ها با انسانها همزیستی داشته باشند و دارای احساسات و انواع طبیعت بشری باشند؟ گویی روابط انسانی به اندازه کافی پیچیده نبوده است، در اینجا “Giftia”، آندرویدهایی شبیه انسان اما با طول عمر کوتاه تر آمده است. آنها موجوداتی شبیه انسان اما دارای حافظه پلاستیکی هستند. حالا به این فکر کنید و بگذارید غم و اندوه در شما غرق شود!

SAI Corporation سازمان مسئول ایجاد Giftia است. Tsukasa در اولین روز کاری خود در بخش خدمات ترمینال است. وی کارش بازیابی Giftia که در حال انقضا هستند، است.

تسوکاسا، در حالی که با جنبه های احساسی این مسئله درگیر می‌شود. آیا رابطه او به چیز دیگری تبدیل میشود؟ آیا در نهایت خوشبختی سراغ او را می‌گیرد؟ خاطرات در همه اشکال گرانبها هستند و این شامل خاطرات پلاستیکی میشود!


بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های سینن (Seinen)

بهترین انیمه های شونن آی (Shonen-ai)


انیمه Angel Beats!

انیمه 2021 درام انیمه های 2021 درام , انیمه های درام جدید , انیمه های جدید درام , انیمه جدید درام , انیمه درام جدید , انیمه های روانشناسی , انیمه روانشناسی
انیمه 2021 درام انیمه های 2021 درام , انیمه های جدید درام , انیمه جدید درام , انیمه درام جدید , انیمه های روانشناسی

آیا زندگی پس از مرگ وجود دارد؟ آیا زندگی در وهله اول با مرگ به پایان میرسد؟ زندگی به چه معناست؟ اینها سوالاتی است که با تماشای یکی از بهترین انیمه های درام مورد پرسش قرار می‌گیرد. این سوالات هرچقدر هم فلسفی باشند، Angel Beats همه را روان میکند و حتی باعث میشود اشک از چشمان شما به طور غیرقابل کنترل جاری شود.

از هیچ جا، اوتوناشی بیدار میشود تا خود را در زندگی پس از مرگ پیدا کند. این مکان شبیه زمین مدرسه است و نبردی در حال وقوع است. دشمن یک دختر فرشته تنها به نام تنشی است.

اگرچه او برای شرکت در نبرد تنشی بعنوان بخشی از Afterlife Battlefront دعوت شد، اما اوتوناشی هنوز کارها را به روش خودش انجام میدهد. ایده آل های او متفاوت است و اولین حرکت او صحبت و مذاکره با تنشی است. این یک گزینه خودکشی است اما به هر حال او مرده است! آیا او موفق خواهد شد؟ چرا او حتی در وهله اول حتی با مردن با چنین مشکلاتی برخورد میکند؟


بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های Reverse Harem (حارم معکوس)

بهترین انیمه های Harem (حارم)


انیمه Tokyo Magnitude 8.0

انیمه های درام , انیمه درام , بهترین انیمه های درام 2021 , انیمه های درام 2021 , انیمه درام 2021 , بهترین انیمه درام
انیمه درام 2021 , بهترین انیمه درام

در مورد بلایا صحبت کنید! چنین چیزهایی پایه و اساس تراژدی ها و لحظات افسرده کننده است! آنها در لحظه هوس میکنند و موجودات مختلف را به رحمت الهی واگذار می‌کنند. این راه جهان است، این دایره زندگی است. هرچقدر هم غم انگیز باشد. این انیمه درام سریالی از بلاهای ناامیدکننده و مالیخولیایی خبر می دهد!

میرای و برادر کوچکش یووکی در حالی که از تور خود در نمایشگاه ربات در جزیره اودایبا لذت میبرند، فاجعه ای را تجربه میکنند! این زمین لرزه است و قدرت آن 8.0 ریشتر. ساختمانها و انواع زیرساختها شروع به فروپاشی میکنند. میرای و یوکی وسط همه این اتفاقات هستند!

متأسفانه هر دوی آنها دور از خانه سپری می‌کنند. خوشبختانه یک زن با موتور سیکلت تصمیم میگیرد تا آنها را به خانه برساند. از این رو، سفر طولانی آنها برای بازگشت به خانه در میان فاجعه و تأثیر روحی روانی آن آغاز می‌شود!


بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های هنتای (Hentai)

انیمه Shigatsu wa Kimi no Uso (You Lie in April)

انیمه 2021 درام انیمه های 2021 درام , انیمه های درام جدید , انیمه های جدید درام , انیمه جدید درام , انیمه درام جدید , انیمه های روانشناسی , انیمه روانشناسی
انیمه 2021 درام انیمه های 2021 درام , انیمه های درام جدید , انیمه های جدید درام , انیمه جدید درام , انیمه درام جدید , انیمه های روانشناسی , انیمه روانشناسی

Shigatsu wa Kimi no Uso یک مجموعه موزیکال است که قادر است احساسات عمیقی را از درون شما بیرون بکشد. این مسئله فقط با داستانی درخشان اتفاق می‌افتد!

با یکی از درخشان ترین و با استعدادترین پیانیست ها آشنا شوید – کوسی آریما! علی رغم جوان بودنش، استعداد فوق العاده ای در موسیقی، به ویژه در نواختن پیانو از خود نشان داده است. اما وقتی مادرش فوت کرد، صدای پیانو او هم دیگر از طنین افتاد.

روزی با یک برخورد سرنوشت ساز همه چیز تغییر می‌کند. کوسی با دختری ویولونیست به نام کائوری میازونو آشنا میشود. آیا این شروع ورود دوباره او به دنیای موسیقی است؟ آیا او سرانجام قادر خواهد بود صدای پیانو خود را از اعماق گذشته غم انگیز خود بازگرداند؟ آیا Kaori کلید گمشده موسیقی درخشان او است؟


بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های یائویی ( Yaoi ) 

بهترین انیمه های یوری ( Yuri )


انیمه Clannad

انیمه های درام , انیمه درام , بهترین انیمه های درام 2021 , انیمه های درام 2021 , انیمه درام 2021 , بهترین انیمه درام
انیمه درام 2021 , بهترین انیمه درام

رتبه دوم در این لیست “Clannad” و نیمه دوم آن “Clannad: After Story” است. زندگی کسل کننده است، و همینطور این شهر – این همان چیزی است که تومویا اوکازاکی در مورد زندگی خود و زادگاهش احساس میکند. تومویا متخلفی است که مرتباً کلاس را ترک میکند و احمق میشود. یک روز، او با دختری عجیب برخورد میکند که همه چیز را تغییر می‌دهد. آنها باید طوری زندگی کنند که گویی فردایی وجود ندارد.


بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های عاشقانه

بهترین انیمه های ژاپنی


انیمه Anohana: The Flower We Saw That Day

انیمه 2021 درام انیمه های 2021 درام , انیمه های درام جدید , انیمه های جدید درام , انیمه جدید درام , انیمه درام جدید , انیمه های روانشناسی , انیمه روانشناسی
انیمه 2021 درام انیمه های 2021 درام , انیمه های درام جدید , انیمه های جدید درام , انیمه جدید درام , انیمه درام جدید , انیمه های روانشناسی , انیمه روانشناسی

بالاخره شماره یک لیست ما! بگذارید به یکی از بهترین انیمه درام که با ویژگی های برجسته خود دل همه را خواهد برد، بپردازیم! این انیمه درام می‌تواند به راحتی تمام وجود شما را در بربگیرد. تماشای این انیمه درام شما را مجبور میکند دستان خود را مشت کنید و مدام به دیوار بکوبید.

تابستانی، جینتا و دوستانش منما را در یک تصادف ناگوار از دست می‌دهند. از آن زمان، خیلی چیزها تغییر کرده است و همه آنها برای زندگی خود از یکدیگر جدا شده اند. اما یک روز، روح Menma ناگهان ظاهر شد. منما یک آرزو دارد، اما خودش کوچکترین ایده ای ندارد.

چرا شبح Menma به طور ناگهانی تصمیم گرفت ظاهر شود؟ آیا در مورد آرزوی اوست؟ یا در مورد گروه “Super Peace Busters” است که او و دوستانش در دوران کودکی خود ایجاد کردند؟ با گذشتن غم انگیز پیوندهای آنها، جستجو آغاز میشود! گذشته، شبح، آرزو.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین انیمه های درام سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *