بهترین فیلم ها با قهرمان زن در نتفلیکس از نگاه سایت فیگار ؛‌ آثاری که جذبتان خواهند کرد

این نوشتار برای معرفی بهترین فیلم ها با قهرمان زن در نتفلیکس فراهم آمده است. در ادامه این جستار به معرفی 10 آثار برتر و جذاب، پرداخته شده است. با ما باشید.

نتفلیکس یک شبکه جهانی است که سالانه فیلم و سریال‌های بسیاری را ساخته و مخاطبان زیادی را سرگرم می‌کند. جدیدترین آثار در نوشتار بهترین فیلم های نتفلیکس 2022 گرد آوری شده است.

شما می‌توانید با کلیک بر روی این لینک از جدیدترین فیلم‌های نتفلیکس آگاهی پیدا کنید. در ادامه فهرستی از 10 تا از بهترین فیلم ها با قهرمان زن در نتفلیکس برای شما فراهم شده است.

فیلم‌هایی که به زنانی پرداخته است که مسیر زندگی آنان را در جریان اتفاقاتی قرار داده است که ناچارا و یا از روی علاقه، آن‌ها را قوی‌تر از قبل کرده و برای نبردی که سرنوشت پیش‌رویشان قرار داده آماده می‌شوند.

بهترین فیلم ها با قهرمان زن در نتفلیکس از نگاه سایت فیگار

آثاری که جذبتان خواهند کرد

در ادامه نوشتار بهترین فیلم ها با قهرمان زن در نتفلیکس به معرفی آثار موجود در فهرست زیر، خواهیم پرداخت:

بهترین فیلم ها با قهرمان زن در نتفلیکس
بهترین فیلم ها با قهرمان زن در نتفلیکس

نتفلیکس چندین اثر دارد که در آن زنان حرف اول را می‌زنند و این جنس لطیف را از دیدگاه مختلف بررسی کرده و به تجربه تماشاگران بانو، از طریق کمدی یا درام می‌افزاید.

فصل سوم Never Have I Ever در ماه آگوست اکران شده و بار دیگر این درام نوجوانان را بر سر زبان‌ها خواهد انداخت. این نمایش یکی از بهترین کمدی‌های نوجوانان در تلویزیون و نمونه‌ای عالی تحت رهبری زنان است که نگاهی تازه به این ماجرا خواهد داشت.

آثاری شبیه به Never Have I Ever در نتفلیکس موجود هستند. آثاری که زنان را در اولویت قرار می‌دهد و داستان‌های جذاب و تحت رهبری زنان را ارائه می‌دهد. در ادامه نوشتار بهترین فیلم ها با قهرمان زن در نتفلیکس به آثار هیجان انگیز و سرگرم کننده‌ای پرداخته شده است. با ما تا انتهای این جستار همراه باشید.صش

Stranger Things

بهترین فیلم با قهرمان زن نتفلیکس
بهترین فیلم با قهرمان زن نتفلیکس
  • سازندگان: مت دافر، راس دافر
  • ژانر: درام، فانتزی، ترسناک
  • تاریخ انتشار: از سال 2016 میلادی
  • امتیاز: 8.7 از IMDB
  • بازیگران: کالب مک لافلین، وینونا رایدر، دیوید هاربر، فین ولفهارد، میلی بابی براون

چیزهای عجیب و غریب بهترین فیلم با قهرمان زن نتفلیکس به شمار می‌رود که با امتیاز 8.7 که امتیاز بسیار بالایی است در اولین رتبه از فهرست بهترین فیلم ها با قهرمان زن در نتفلیکس قرار گرفته است.

این اثر یک فیلم فانتزی در ژانر علمی تخیلی است که برای نوجوانان ساخته شده و توسط شبکه جهانی نتفلیکس پخش شده است. این اثر درواقع یک نمایش گروهی است که دارای شخصیت‌های متعددی است که با یک دیگر در زمینه‌های متخلفی تفاوت‌های چشم‌گیری دارند.

Eleven که ستاره اصلی این سریال است، کمک بسیار شایانی برای به شهرت رسیدن این اثر کرده است. مخاطب بعد از تماشای این اثر به راحتی می‌تواند تشخیص دهد که این شخصیت تا چه اندازه پر رمز و راز است.

میلی بابی براون ستاره برجسته سریال است و Eleven را به عنوان قلب Stranger Things به درستی به تصویر کشیده است. این اثر به رویدادهای مرموز و ماوراءالطبیعی در شهر هاوکینز می‌پردازد و ارتباط آن‌ها با یک واقعیت جایگزین خطرناک، معروف به وارونه را مورد بررسی قرار می‌دهد.

داستان از جایی شکل می‌گیرد که وقتی یک پسر جوان ناپدید می‌شود، مادرش، یک رئیس پلیس و دوستانش باید با نیروهای وحشتناک ماوراءالطبیعی مقابله کنند تا او را پس بگیرند.

The Crown

بهترین فیلم های نتفلیکس با نقش اول زن
بهترین فیلم های نتفلیکس با نقش اول زن
  • سازنده: پیتر مورگان
  • ژانر: ترسناک، درام، بیوگرافی
  • تاریخ انتشار: از سال 2018 میلادی
  • امتیاز: 8.7 از IMDB
  • بازیگران: کلر فوی، اولیویا کولمن، ایملدا استونتون، مت اسمیت، توبیاس منزیس

از بهترین فیلم های نتفلیکس با نقش اول زن می‌توان به اثر تاج، اشاره کرد. این اثر برداشتی متفاوت و بسیار تخیلی از خانواده سلطنتی را به تصویر می‌کشد. تاج با تمرکز بر زندگی ملکه الیزابت دوم به یکی از آثار بسیار جذاب و دیدنی نتفلیکس تبدیل شده است.

رقابت‌های سیاسی و عاشقانه‌های دوران سلطنت ملکه و رویدادهایی که نیمه دوم قرن بیستم را شکل دادند موضوعی است که این اثر به روایت آن‌، پرداخته است. این نمایش در واقع با دنبال کردن زندگی شخصی خانواده سلطنتی و مبارزات آن‌ها، سعی می‌کند به عناوین و مسئولیت‌های خود عمل کند.

تاج بر سر الیزابت یا پرنسس دایانا و یا حتی مارگارت به روایت سازش ناپذیری زنان اشاره دارد. این اثر تمام تلاش خود را کرده تا مشکلات این زنان قدرتمند و بسیار تاثیرگذار را به تصویر بکشد، به ویژه زندگی در دنیایی که زنان، در آن جایی برای نظر دادن ندارند.

Orange Is The New Black

بهترین فیلم های زن محور نتفلیکس
بهترین فیلم های زن محور نتفلیکس
  • سازنده: جنجی کهن
  • ژانر: کمدی، درام، مجرمانه
  • تاریخ انتشار: از سال 2013 تا 2019 میلادی
  • امتیاز: 8.1 از IMDB
  • بازیگران: تیلور شیلینگ، کیت مولگرو، اوزو آدوبا، دانیل بروکس، داشا پولانکو

نارنجی همان مشکی جدید است یکی از بهترین فیلم های زن محور نتفلیکس است که در نوشتار بهترین فیلم ها با قهرمان زن در نتفلیکس آورده شده است. این اثر با کسب امتیاز 8.1 از IMDB توانست به شهرت شبکه جهانی نتفلیکس به عنوان یک استودیوی قانونی کمک کند.

داستان این اثر درواقع براساس خاطرات پایپر به همین نام ساخته شده است. این اثر با تمرکز بر شخصیت پایپر چاپمن، زنی که به پانزده ماه در یک زندان امنیتی محکوم شده است، به تصویر درآمده است.

اثر نارنجی همان مشکی جدید است توانست ستایش منتقدان از جمله دوازده نامزدی امی را دریافت کند. در این نمایش گروه بزرگی از بازیگران زن حضور داشتند که صدایی منحصر به فرد و متمایز به نمایش گذاشته‌اند.

پایپر و الکس، به لطف شخصیت‌های پیچیده‌شان، به سرعت به یکی از بهترین‌های تلویزیون تبدیل شدند. درک کردن آن‌ها برای مخاطبانی که به تماشایشان می‌نشینند، همیشه آسان نبود. اما تا پایان قانع کننده باقی ماندند.

داستان این اثر درباره پایپر چاپمن می‌باشد که به جرم انتقال پول مواد مخدر به یک نفر، به یک دهه در زندان بودن، محکوم شده است. او یک سال و نیم پشت میله‌های زندان به محکومیتش می‌پردازد تا با واقعیتی روبرو می‌شود که چگونه زندان واقعا زندگی‌اش را تغییر خواهد داد.

Anne With An E

بهترین فیلم ها با قهرمان زن در نتفلیکس
بهترین فیلم ها با قهرمان زن در نتفلیکس
  • سازنده: مویرا والی بکت
  • ژانر: خانوادگی، درام
  • تاریخ انتشار: از سال 2017 تا 2019 میلادی
  • امتیاز: 8.7 از IMDB
  • بازیگران: آمیبت مک نالتی، جرالدین جیمز، آر.اچ تامسون، دلیلا بلا، لوکاس جید زومن

آنه با یک E، نام چهارمین اثری است که در نوشتار بهترین فیلم ها با قهرمان زن در نتفلیکس فیگار به معرفی آن، پرداخته شده است. فیلم‌نامه این اثر براساس رمان کلاسیک لوسی مود مونتگمری، با نام Anne of Green Gables به نگارش درآمده است.

مک‌نالتی، یک یتیم جوان را به تصویر می‌کشد که به دنبال جایگاه خود در جهان است. او پس از پشت سر گذاشتن دوران سخت کودکی‌اش در یتیم خانه‌ها، توسط ماریلا و متیو کاتبرت به فرزند خواندگی پذیرفته می‌شود تا در این روزهای میانسالی‌شان کمک حالی برای  این خانواده سخت کوش باشد.

داستان آنه همیشه در خاطره‌ها ماندگار بوده است. این نمایش که در بین مخاطبانش مورد ستایش و محبوبیت بسیاری قرار گرفته است، توانسته نظر منتقدان را نیز به خود جلب کند.

دلیل این استقبال فراوان شاید شخصیت آنه باشد. چرا که او با روحیه، پرحرف و درخشان به تصویر کشیده شده است و کلامش تاثیر بسزایی در اطرافیانش دارد. این اثر اگرچه در طول اجرای سه فصل خود با چندین مشکل جدی رو به رو شد، اما آنه با یک E همچنان یک تجربه مفید باقی مانده است.

Dead To Me

بهترین فیلم ها با قهرمان زن در نتفلیکس
بهترین فیلم ها با قهرمان زن در نتفلیکس
  • سازنده: لیز فلدمن
  • ژانر: کمدی، مجرمانه، درام
  • تاریخ انتشار: از سال 2019 تا 2022 میلادی
  • امتیاز: 8 از IMDB
  • بازیگران: کریستینا اپلگیت، لوک روسلر، لیندا کاردلینی، سم مک کارتی، جیمز مارسدن

لیندا کاردلینی و کریستینا اپلگیت در فیلم Dead to Me به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند. این کمدی سیاه و سفید درباره دو زن غمگین، جن و جودی شکل گرفته است که در طول درمان با یک دیگر دوست شده‌اند. همه چیز با فاش شدن راز جودی که مسئول قتل شوهر جن می‌باشد، پیچیده خواهد شد.

بازیگران زن در این اثر، دو شخصیت فوق‌العاده مشکل را به تصویر می‌کشند که تلاش می‌کنند بهترین کار را انجام دهند. به‌ویژه اپلگیت در نقش جن که به‌طور مشهودی دچار سختی کار است. او با وجود این مشکلات در نقشش، آن نقش را با همدلی بازی می‌کند و همدردی مخاطبان با او را آسان‌تر شکل می‌دهد.

Russian Doll

بهترین فیلم ها با قهرمان زن در نتفلیکس
بهترین فیلم ها با قهرمان زن در نتفلیکس
  • سازندگان: لزلی هدلند، ناتاشا لیون، امی پولر
  • ژانر: کمدی، درام، مجرمانه
  • تاریخ انتشار: از سال 2019 میلادی
  • امتیاز: 7.8 از IMDB
  • بازیگران: ناتاشا لیون، چارلی بارنت، گرتا لی، الیزابت اشلی، ربکا هندرسون

یکی از بهترین و اصلی‌ترین نمایش‌های نتفلیکس، عروسک روسی می‌باشد. ناتاشا لیون در این اثر، نقش آفرینی نادیا را برعهده دارد. نادیا زنی است که در طول فیلم بارها می‌میرد و همان شب را دوباره زنده می‌کند. او با یافتن مرد دیگری با همان شرایط مشترک، تصمیم می‌گیرد به شکنجه خود پایان دهد.

عروسک روسی مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و تحسین قابل توجهی برای عملکرد برجسته لیون دریافت کرد. در واقع، نمایش به دلیل قانع‌کننده بودن او در نقش اصلی، برتری می‌یابد و شخصیتی منحصر به‌ فرد را خلق می‌کند که فراموش کردنش غیرممکن است.

نادیا شخصیتی جسور، مستقل و تا حدودی خودخواه و طعنه آمیز است و آسیب‌های عمیقی را در خود جای داده است که مدام او را مورد آزار قرار می‌دهند. با تماشای این اثر مخاطب متوجه خواهد شد که این یک نقش دشوار است، اما لیون آن را بدون زحمت و به خوبی به تصویر کشیده است.

داستان این اثر در واقع درباره یک زن جوان بدبین می‌باشد که در شهر نیویورک زندگی می‌کند. او می‌میرد و با بازگشت به جشنی که در همان شب به افتخار او برپا می‌شود، دوباره زنده می‌شود و این چرخه بارها ادامه پیدا می‌کند. او در تلاش است تا راهی برای خروج از این حلقه زمانی عجیب پیدا کند.

Never Have I Ever

بهترین فیلم ها با قهرمان زن در نتفلیکس
بهترین فیلم ها با قهرمان زن در نتفلیکس
  • سازندگان: لانگ فیشر، میندی کالینگ
  • ژانر: کمدی، درام
  • تاریخ انتشار: از سال 2020 تا 2023 میلادی
  • امتیاز: 7.9 از IMDB
  • بازیگران: مایتری راماکریشنان، پورنا جاگاناتان، دارن بارنت، جان مک انرو، جارن لویسون

این اثر با کسب امتیاز 7.9 از IMDB توسط میندی کالینگ ساخته شده است. دوی ویشواکومار، دانش‌آموز دبیرستانی را به تصویر می‌کشد که به دنبال بهبود وضعیت خود پس از یک سال آسیب‌زا است.

مثلث عشقی بین دوی، دوستش پکستون، و دشمن تبدیل شده به دوست و علاقه او به عشق، نیز بخش عمده‌ای از درام این سریال را پوشش می‌دهد. وقایع موجود در این اثر بسیار پیچیده است و گاهی اوقات نیز ریشه یابی آن‌ها دشوار خواهد بود، اما این اثر همیشه جذاب و قانع کننده است.

این نمایش همچنین نقطه عطفی برای نمایندگی آسیای جنوبی است، که یک شخصیت پیچیده و در عین حال قابل ربط را در مرکز توجه قرار داده و به او اجازه می‌دهد تا به اندازه کافی اشتباه کند و از آن‌ها درس بگیرد.

درواقع فیلم‌نامه  این اثر به روایت زندگی پیچیده یک دختر نوجوان هندی آمریکایی می‌پردازد. این اثر به گونه‌ای با الهام از دوران کودکی خود میندی کالینگ، یکی از سازندگان اثر، خلق شده است.

Dear White People

بهترین فیلم ها با قهرمان زن در نتفلیکس
بهترین فیلم ها با قهرمان زن در نتفلیکس
  • سازنده: جاستین سیمین
  • ژانر: کمدی، درام
  • تاریخ انتشار: از سال 2017 تا 2021 میلادی
  • امتیاز: 6.1 از IMDB
  • بازیگران: لوگان براونینگ، براندون پی بل، درون هورتون، آنتوانت رابرتسون، جان پاتریک آمدوری

این سریال بر اساس فیلمی به همین نام در سال 2014، Dear White People ساخته شده است و زندگی چند دانش آموز سیاه پوست را در یک موسسه معتبر Ivy League به تصویر می‌کشد.

اگرچه سریال شخصیت‌های زیادی را دنبال می‌کند اما در واقع هر اپیزود در هر زمان بر روی یک شخصیت خاص تمرکز می‌کند. در طول نمایش اثر تنها چند استثنا وجود دارد. از این استثناها می‌توان به نقش لوگان براونینگ اشاره کرد.

این نمایش با طراوت و پیشروی به مسائل نژادی می‌پردازد و امکان کاوش واقعی و روشنگری در روابط نژادی و تعصب فرهنگی را فراهم کرده و در عین حال جوامعی را که بیشتر تحت تاثیر این رفتارها قرار گرفته‌اند را به نمایش بگذارد.

Grace And Frankie

بهترین فیلم ها با قهرمان زن در نتفلیکس
بهترین فیلم ها با قهرمان زن در نتفلیکس
  • سازندگان: مارتا کافمن، هوارد جی موریس
  • ژانر: کمدی
  • تاریخ انتشار: از سال 2015 تا 2022 میلادی
  • امتیاز: 8.2 از IMDB
  • بازیگران: جین فوندا، لیلی تاملین، سم واترستون، مارتین شین، بروکلین دکر

گریس و فرانکی با بازی جین فوندا و لیلی تاملین، در این اثر، به تصویر کشیدن دو زن می‌پردازند که پس از ترک همسرانشان با یکدیگر پیوند دوستی برقرار می‌کنند. این نمایش به دنبال ماجراهای ناگوار شرکت‌های تجاری و شکوفایی دوستی آن‌ها می‌باشد.

رابطه گریس و فرانکی در واقع نقطه عطف این نمایش است. این مجموعه همچنین به تمایلات جنسی و استقلال زنان می‌پردازد، موضوعی که به ندرت در داستان‌های زنان مسن‌تر مورد بررسی قرار می‌گیرد.

گریس و فرانکی با وجود هنرپیشه‌های زن محبوب و تحسین شده‌اش انتخابی ایده آل می‌باشد، چرا که به آن‌ها این اجازه را داده است تا استعدادهای کمدی خود را در بطن اثر، جای دهند.

گریس و فرانکی با این جلوه‌های خاص و منحصر به فردش توانست پس از اکران خود، امتیاز 8.2 را که امتیاز بالایی نیز محسوب می‌شود را از IMDB دریافت کند و به یکی از پربیننده‌ترین آثار نتفلیکس تبدیل شود.

داستان این سریال محبوب و پرطرفدار درباره دو زن می‌باشد که در حال حاضر روابط تیره‌ای دارند. آن‌ها با فهمیدن اینکه شوهرانشان فقط شریک کاری نیستند، بلکه در بیست سال گذشته نیز درگیر رابطه عاشقانه بوده‌اند، سعی می‌کنند با هم با شرایط کنار بیایند و برای حل این مشکل مشترک به یک دیگر کمک کنند.

First Kill

بهترین فیلم ها با قهرمان زن در نتفلیکس
بهترین فیلم ها با قهرمان زن در نتفلیکس
  • کارگردان: ویلیام برنت بل
  • ژانر: وحشت، درام، مجرمانه
  • تاریخ انتشار: سال 2022 میلادی
  • امتیاز: 6 از IMDB
  • بازیگران: ایزابل فورمن، جولیا استایلز، راسیف ساترلند، هیرو کاناگاوا، متیو فینلان

این اثر یکی از چندین نمایش ماوراء الطبیعی نوجوانان است که به محبوبیت نزد طرفدارانش رسیده است. این اثر به بیان خلاصه‌ای از داستان ژولیت می‌پردازد. او که یک خون آشام نوجوان است، در آستانه اولین قتل خود قرار می‌گیرد.

احساسات عاشقانه او نسبت به کالیوپ که یک شکارچی هیولا از انجمن نگهبان می‌باشد، به نوعی شرایط را برای او دشوار خواهد کرد. این اثر که محصول سال 2022 میلادی می‌باشد یکی از جدیدترین آثار در فهرست بهترین فیلم ها با قهرمان زن در نتفلیکس فیگار است.

این نمایش دارای نمایندگی قوی LGBTQ+ می‌باشد. این اثر در واقع با داشتن یک زوج لزبین در بطن خود، این موضوع را برای مخاطب به خوبی به تصویر کشیده است. این دو شخصیت، مستقل و به خوبی توسعه یافته هستند و به داستان عاشقانه خود اجازه می‌دهند تا روند طبیعی داشته باشد.

در واقع این نمایش به مخاطبان اجازه می‌دهد به ریشه‌یابی آن‌ها و عشقشان بپردازند. متاسفانه هیچ خبری در مورد تمدید فصل 2 در دست نیست، اما لغو آن یک اشتباه فاحش و یک گام به عقب برای نمایندگی LGBTQ+ خواهد بود.

داستان این اثر به روایت ماجرایی جالب می‌پردازد. پس از تنظیم یک فرار درخشان از یک مرکز روانپزشکی استونی، استر با جعل هویت دختر گمشده یک خانواده ثروتمند به آمریکا سفر می‌کند و ماجرا از این نقطه شروع به شکل گیری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم ها با قهرمان زن در نتفلیکس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *