بهترین فیلم های دیزنی تاریخ سینمای جهان + [2023]

در نوشتار بهترین فیلم های دیزنی تاریخ سینمای جهان نگاهی به بهترین فیلم‌ های 2023 دیزنی و همچنین بهترین انیمیشن های دیزنی می‌اندازیم.

در نوشتار بهترین فیلم دیزنی تاریخ سینمای جهان به همه فیلم‌های خوب دیزنی خواهیم پرداخت. همچنین دیزنی تغییرات زیادی را در برنامه اعلام کرده است. در میان آنها می‌توان به فیلم‌های زیر اشاره کرد که در ادامه نوشتار بهترین فیلم های دیزنی اشاره خواهیم کرد.

در ابتدای بهترین انیمیشن های دیزنی تاریخ سینمای جهان باید گفت دیزنی پلاس یا +Disney سرویس اشتراک و پخش ویدئوی آمریکایی است که توسط بخش رسانه و سرگرمی شرکت والت دیزنی در ۱۲ نوامبر سال ۲۰۱۹ تأسیس شد.

دیزنی پلاس یک شبکهٔ اینترنتی همانند نتفلیکس است که برای تماشای فیلم‌ها، سریال‌ها و مستندهای ساخته‌شدهٔ دیزنی و شرکت‌های زیرمجموعهٔ آن تشکیل شده‌است.

بهترین فیلم های دیزنی تاریخ سینمای جهان

فهرست مطالبی که در ادامه نوشتار بهترین انیمیشن های دیزنی خواهید خواند به شرح زیر است:

بهترین فیلم های دیزنی 2022
بهترین فیلم های دیزنی

در آخرین روز ۲۰۰۹ دیزنی یکی از تاثیرگذارترین خریدهایش را نهایی کرد. دوازده سال پیش دیزنی اولین سنگِ بنایِ امپراطوری خود در زمینه فیلم‌های ابرقهرمانی را بنا نهاد. در ۳۱ آگوست ۲۰۰۹ (۹ شهریور ۱۳۸۸) دیزنی پیشنهادی ۴.۲۴ میلیارد دلاری را روی میز سهام داران دنیای سینمایی مارول گذاشت.

طولی نکشید که قرارداد به مرحله نهایی رسید و در ۳۱ دسامبر همان سال (۱۰ دی ۱۳۸۸) دیزنی با ارزش‌گذاری هر سهم به قیمت ۳۰ دلار و دادن درصد کمی از فیلم‌های ابرقهرمانی که در آینده می‌سازد توانست مارول را به زیرمجموعه‌هایش اضافه کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های دیزنی که عشقی در آن وجود ندارد

Disney

جدیدترین فیلم های دیزنی سال 2022, فیلم های مورد انتظار 2022 دیزنی, فیلم جدید دیزنی 2022
جدیدترین انیمیشن های دیزنی

پس از اینکه همه‌گیری ویروس کرونا که همه هالیوود را درگیر کرد و تاریخ‌های اکران را به هم ریخت استودیوی والت دیزنی و شرکت‌های تابعه آن با نام‌های مارول، قرن بیستم، پیکسار، سرچ‌لایت و… تاریخ‌های اولین اکران را مشخص کردند.

پنجمین فیلم مورد انتظار ایندیانا جونز که قرار بود در تابستان 2022 اکران شود، به اکران 30 ژوئن 2023 تغییر پیدا داد. سایر تغییرات برنامه عبارت بودند از تغییراتی که در رابطه با تاریخ انتشار فیلم‌های Thor: Love and Thunder و Black Panther: Wakanda Forever رخ داد.

لازم به ذکر است. استودیوی والت دیزنی متخصصی است که مرز بین سینمای عامه پسند و سینمای جایزه بگیر را خوب بلد است. اخیرا خبری منتشر شد مبنی بر اینکه برنامه‌هایی برای دومین فیلم Jungle Cruise دارد.

ما قصد داریم جدیدترین انیمیشن های دیزنی را کنار بهترین انیمیشن های تاریخ سینمای دیزنی در این نوشتار بررسی می‌کنیم و فیلم های مورد انتظار 2023 دیزنی را معرفی می‌کنیم. فیلم‌های منتشر شده دیزنی که به شدت سر و صدا کردند انیمیشن بلند Encanto، بازسازی موزیکال داستان West Side به کارگردانی استیون اسپیلبرگ و The French Dispatch ساخته وس اندرسون است.

در نوشتار بهترین فیلم های دیزنی ما جزئیات برخی از فیلم‌های درخشان‌ دیزنی و مرتبط با دیزنی را جمع‌آوری کرده‌ایم که انتظار می‌رود در چند سال آینده اکران شوند. با نوشتار بهترین انیمیشن دیزنی همراه فیگار بمانید.

بیشتر بخوانید:

جامع‌ترین فهرست جدیدترین و بهترین انیمیشن های 2023 + [تاریخ اکران، تریلر]

Ant-Man and the Wasp: Quantumania

بهترین فیلم های دیزنی 2023
بهترین فیلم های دیزنی 2023
  • امتیاز IMDB: 6.4
  • کارگردان: پیتون رید

اگر به فیلم‌های مارول علاقه دارید، مطمئناً نام فیلم مرد مورچه‌ای و زنبورک را شنیده‌اید. این اثر که یکی از بهترین فیلم های دیزنی در سال 2023 به شمار می‌رود، که در تاریخ 17 فوریه 2023 در ایالات متحده اکران شد. کمپانی دیزنی برای ساخت فیلم مرد مورچه‌ای و زنبورک که یکی از بهترین فیلم های دیزنی 2023 شناخته می‌شود، همکاری فوق‌العاده‌ای با شرکت مارول داشته است.

داستان این فیلم اکشن و کمدی، درباره یک جنایتکار خرده‌پا است که پل راد، نقش اصلی آن را بازی می‌کند. این شخصیت یک لباس به‌خصوص دارد که با پوشیدن آن، می‌تواند به‌اندازه دلخواه خود دربیاید و مثلاً خیلی بزرگ و یا خیلی کوچک شود. درعین‌حال، این لباس می‌تواند به او کمک کند که قدرت زیادی به دست بیاورد.

نقد و بررسی فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania (+نقد تصویری)

Elemental

بهترین انیمیشن های 2023
بهترین انیمیشن‌های 2023 دیزنی
  • تاریخ انتشار: 16 ژوئن
  • کارگردان: پیتر سون
  • بازیگران اصلی: ی

انیمیشن Elemental یک جفت نسبتا عجیب به نام‌های امبر و وید در شهری که ساکنان آتش، آب، زمین و هوا با هم زندگی می‌کنند را دنبال می‌کند. زن جوان آتشین و مردی که نسبت به خیلی از چیزها بی اهمیت است در تلاش برای کشف یک چیز اساسی هستند؛ این که آنها چقدر شبیه به هم هستند. شاید بهترین انیمیشن 2023 دیزنی همین انیمیشن از دیزنی باشد که باید ببینید.

شما در ادامه می‌توانید تریلر انیمیشن Elemental را مشاهده کنید:

2023 The Little Mermaid

2023 The Little Mermaid
فیلم های مورد انتظار دیزنی

پیش از بررسی بهترین فیلم های دیزنی نگاهی کوتاه به چند فیلم قطعی شده با عنوان بهترین فیلم های 2023 دیزنی خواهیم انداخت. پری دریایی کوچک یک فیلم موزیکال فانتزی آمریکایی به کارگردانی راب مارشال است.

این فیلم جدید دیزنی یعنی فیلم پری دریایی کوچک بر اساس فیلمنامه‌ای نوشته جین گلدمن و دیوید مگی است. این محصول والت دیزنی پیکچرز است و اقتباسی لایو اکشن از انیمیشنی به همین نام محصول 1989 است.

خود آن هم بر اساس داستانی به همین نام اثر هانس کریستین اندرسن نویسنده نام آشنای دانمارکی ساخته شده است. راب مارشال، جان دلوکا، مارک پلات و لین مانوئل میراندا تهیه‌کنندگی فیلم پری دریایی کوچک را بر عهده دارند.

Indiana Jones 5

جدیدترین فیلم های دیزنی سال 2022, فیلم های مورد انتظار 2022 دیزنی, فیلم جدید دیزنی 2022
جدیدترین فیلم های دیزنی سال 2023

از بهترین فیلم های دیزنی سال 2023 می‌توان به فیلم ایندیانا جونز که یک فیلم اکشن-ماجراجویی آمریکایی به کارگردانی جیمز منگولد اشاره کرد. فیلم‌نامه ایندیانا جونز 5 توسط منگولد، جز باترورث و جان هنری باترورث نوشته شده است. ایندیانا جونز 5 دنباله‌ای بر Kingdom of the Crystal Skull محصول 2008 است و پنجمین قسمت از سری فیلم‌های ایندیانا جونز است.

این اولین قسمت است که توسط استیون اسپیلبرگ کارگردانی نشده است. جورج لوکاس آن را نویسندگی کرده است و در عوض اسپیلبرگ به عنوان تهیه کننده فعالیت می کند. در ایندیانا جونز 5 هریسون فورد نقش خود را در نقش ایندیانا جونز به همراه بازیگران جدیدی از جمله فیبی والر-بریج، مدز میکلسن، توماس کرچمان، بوید هالبروک، شانت رنه ویلسون، توبی جونز، آنتونیو باندراس و اولیویه ریشترز بازی می‌کند.

این اولین فیلم از این مجموعه است که توسط استودیوی والت دیزنی موشن پیکچرز از زمان خرید لوکاس فیلم توسط دیزنی در سال 2012 توزیع می شود.

اسپیلبرگ قرار بود کارگردانی این فیلم را بر عهده بگیرد، اما در سال 2020 از سمت خود کنار رفت و منگولد جای او را گرفت. فیلمبرداری در ژوئن 2021 آغاز شد. مکان های فیلمبرداری در سراسر بریتانیا در انگلستان و اسکاتلند، و در ایتالیا و مراکش است.

زمان اکران ایندیانا جونز 5 برای 30 ژوئن 2023 برنامه‌ریزی شده است. در مورد زمان اکران ایندیانا جونز 5 خبرهای ضد و نقیض بسیاری منتشر می‌شود.

The Marvels

  • تاریخ اکران: 28 ژوئیه (6 مرداد 1402)
  • کارگردان: نیا داکوستا

فیلم مارول‌ها که یکی دیگر از جدیدترین فیلم های دیزنی 2023 شناخته می‌شود، قرار است در تاریخ 28 ژوئیه 2023، یعنی 6 مرداد 1402 روی پرده‌های سینما برود. اگرچه هنوز دقیقاً داستان این فیلم مشخص نیست، اما احتمال دارد داستان آن درباره فیلم کاپیتان مارول باشد که در سال 2019 پخش شد. این فیلم هم مانند سایر فیلم‌های کمپانی مارول، ژانر ابرقهرمانی، فانتزی، اکشن و ماجراجویی دارد.

پس اگر از میان شخصیت‌های مارول، علاقه زیادی به کاپیتان مارول دارید، مطمئناً تماشای فیلم مارول‌ها در تاریخ 28 ژوئیه 2023 می‌تواند تجربه خوبی برای شما رقم بزند. همین مسئله هم باعث شده که ما آن را در فهرست بهترین فیلم های دیزنی 2023 قرار دهیم.

Wish

بهترین انیمیشن های 2023
بهترین انیمیشن‌های دیزنی در سال 2023
  • تاریخ انتشار: 22 نوامبر
  • کارگردان: کریس باک، فاون ویراسانتورن
  • بازیگران اصلی: آلن تودیک، آریانا دبوز

در یکی از موردانتظار ترین انیمیشن‌ های دیزنی سال 2023 ، آشا 17 ساله و بزش والنتینو به رزاس، پادشاهی آرزوها می پردازند، جایی که آرزوها به معنای واقعی کلمه می‌توانند محقق شوند. در رابطه با این انیمیشن اطلاعات زیادی هنوز منتشر نشده است. بیایید این انیمیشن را از بهترین انیمیشن های 2023 دیزنی بدانیم و با دیدنش لذت دو عالم را ببریم.

Death on the Nile

فیلم های مورد انتظار 2022 دیزنی, فیلم جدید دیزنی 2022
فیلم های مورد انتظار دیزنی

در ادامه نوشتار بهترین فیلم های دیزنی تاریخ سینما به فیلم مرگ بر روی نیل می‌رسیم. فیلمی معمایی و رازآلود به کارگردانی کنت برانا با فیلمنامه‌ای از مایکل گرین. فیلم مرگ بر روی نیل بر اساس رمانی به همین نام اثر آگاتا کریستی در سال 1937 ساخته شده است.

این فیلم توسط برانا، ریدلی اسکات، سایمون کینبرگ، جودی هافلوند، مارک گوردون و کوین جی والش تهیه شده است. فیلم مرگ بر روی نیل 2022 ادامه‌ای است بر فیلم قتل در قطار سریع‌ السیر شرق 2017. فیلم مرگ بر روی نیل سومین اقتباس از رمان کریستی است.

نقد فیلم مرگ بر روی نیل (Death on the Nile) ؛ بازگشت هرکول پوآرو، نقد ساختاری

Turning Red

فیلم جدید دیزنی 2022
انیمیشن جدید دیزنی

فیلم قرمز شدن یک انیمیشن آمریکایی محصول کمدی والت دیزنی پیکچرز و استودیوی انیمیشن پیکسار است که توسط استودیو والت دیزنی موشن پیکچرز توزیع می‌شود. کارگردانی فیلم قرمز شدن به عهده Domee Shi (در اولین کارگردانی بلند خود) است. نویسندگی آن را هم خود او انجام داده است. فیلم قرمز شدن اولین فیلم پیکسار است که تنها توسط یک زن کارگردانی شده است.

داستان در دهه 2000 می گذرد، می لی (با صداپیشگی روزالی چیانگ) یک دختر سیزده ساله چینی-کانادایی با اعتماد به نفس است. او در مورد ماندن در کنار مادر بیش از حد محافظ خود دچار سردرگمی شده است و سردرگمیِ دوران نوجوانی او را اذیت می‌کند. هر زمان که او بیش از حد هیجان‌زده یا تحت استرس قرار می‌گیرد، تبدیل به یک پاندا قرمز غول پیکر می‌شود. این فیلم شاید بهترین فیلم دیزنی جهان باشد که دیدنش خالی از لطف نیست.

نقد انیمیشن قرمز شدن (Turning Red 2022) ؛ عجیب‌ترین شکل ممکن برای بلوغ!

Avatar 2

تاریخ اکران فیلم تبدیل شدن به سرخ 2022
بهترین انیمیشن دیزنی

فیلم آواتار 2 یک فیلم علمی تخیلی حماسی آمریکایی به کارگردانی جیمز کامرون و تولید شده توسط استودیو قرن بیستم است. این دومین فیلم از مجموعه آواتار کامرون پس از آواتار (2009) است. کامرون با به همراه جان لاندو تهیه‌کنندگی فیلم آواتار 2 را برعهده دارد. بازیگرانی چون سم ورتینگتون، زویی سالدانا، استفن لانگ، جیووانی ریبیسی، جوئل دیوید مور، دیلیپ رائو، سی‌اچ پوندر، و مت جرالد همگی نقش‌های خود را از فیلم اصلی تکرار می‌کنند. آواتار 2 شاید بهترین فیلم دیزنی جهان باشد.

کامرون که در سال 2006 اعلام کرده بود در صورت موفقیت‌آمیز بودن می‌خواهد دنباله‌هایی برای آواتار بسازد پس از موفقیت گسترده فیلم اول خبر ساخت دو دنباله را در سال 2010 اعلام کرد.

نقد و بررسی فیلم Avatar: The Way of Water 2022 ؛ نبرد برای خانواده

Lightyear 

بهترین فیلم های 2022 دیزنی
بهترین فیلم های 2022 دیزنی

طرفدارانی که از بازی  Lightyear’s Toy Story Buzz سیر نمی‌شوند خوش شانس هستند زیرا پیکسار در حال ساخت یک فیلم کامل است. این فیلم از شخصیت فضانوردِ اسباب‌ بازی فیلم 1995 الهام گرفته است.

نقد و بررسی انیمیشن Lightyear ؛ به سوی بی‌نهایت و فراتر از آن

Bob’s Burgers

بهترین فیلم دیزنی 2022
بهترین انیمیشن دیزنی

The Bob’s Burgers که بر اساس مجموعه انیمیشن Bob’s Burgers ساخته شده است، یک انیمیشن موزیکال کمدی است. اما به دلیل COVID-19 به تعویق افتاد. The Bob’s Burgers Movie توسط لورن بوچارد نوشته و کارگردانی شده است و صداپیشگان H. Jon Benjamin roberts، Dan Mintz، Eugene Mirman، Kristen Schaal، Larry Murphy و Sam Seder در آن حضور خواهند داشت.

نقد انیمیشن The Bob’s Burgers Movie 2022 ؛ ماجراهای خانواده بلچر

Nightmare Alley

جدیدترین فیلم های دیزنی سال 2022
جدیدترین فیلم های دیزنی

کوچه کابوس  فیلمی در ژانر تریلر روان‌شناختی به کارگردانی گی‌یرمو دل تورو و نویسندگی مشترک دل تورو و کیم مورگان بر اساس رمانی به همین نام اثر ویلیام لیندزی گرشام است.

نقد و بررسی فیلم Nightmare Alley ؛ مراقب باشید که شما هم اشتباه برداشت نکنید!

The Lion King

  • سال پخش: 2019
  • ژانر: خانوادگی و ماجراجویی
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.8/10
  • امتیاز راتن‌تومیتوز: 52%
  • صداپیشگان: جیمز ارل جونز، دونالد گلور، بیانسه، چیویتل اجیوفور، سث روگن

یکی از آثار لیست برترین فیلم سینمایی دیزنی که به صورت لایو اکشن در سال 2019 ساخته شد، شیرشاه بود. از آن‌جایی که این لایو اکشن به صورت داستان حیوانات است شخصیت انسانی در آن حضور ندارد. داستان درباره شیر جوانی به نام سیمباست که پس از مرگ پدرش موفاسا به دست اسکار قلمرو خود را ترک می‌کند. سال‌ها می‌گذرد و این شیر جوان با شیر ماده ای به نام نالا ملاقات می‌کند و سرنوشتش عوض می‌شود‌.

West Side Story

پلانی از فیلم وست ساید استوری
بهترین فیلم 2022 دیزنی

داستان وست ساید یک فیلم درام رمانتیک موزیکال آمریکایی به کارگردانی و تهیه کنندگی استیون اسپیلبرگ و با فیلمنامه‌ای از تونی کوشنر است. این شاید بهترین فیلم دیزنی باشد.

اسپیلبرگ به عنوان یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم نیز فعالیت می‌کند. این فیلم دومین اقتباس بلند از موزیکال 1957 برادوی به همین نام توسط آرتور لورنتس، لئونارد برنشتاین، و استفان ساندهیم است که بر اساس رمان رومئو و ژولیت ویلیام شکسپیر ساخته شده است.

انسل الگورت و ریچل زگلر (در اولین فیلم بلندش) آریانا دبوز، دیوید آلوارز، مایک فیست، برایان دارسی جیمز و کوری استول در فیلم بازی می‌کنند. ریتا مورنو که در سال 1961 در فیلم ظاهر شد نقش مکمل دارد و تهیه کننده اجرایی است.

این فیلم به آرنولد پدر اسپیلبرگ که در سال 2020 درگذشت تقدیم شده است. سالی که فیلم در ابتدا قرار بود اکران شود. ساخت فیلم در سال 2014 توسط فاکس قرن بیستم آغاز شد و کوشنر نوشتن فیلمنامه را در سال 2017 آغاز کرد.

در ژانویه 2018 اسپیلبرگ استخدام شد و انتخاب بازیگران در سپتامبر 2018 آغاز شد. جاستین پک سکانس‌های رقص را طراحی کرد. فیلمبرداری در جولای 2019 آغاز شد و دو ماه بعد به پایان رسید.

نقد فیلم West Side Story ؛ عشق و رمانتیسمِ موزون در مقابل بیگانه‌هراسیِ خشک

Coco

  • سال پخش: 2017
  • ژانر: خانوادگی و ماجراجویی
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.4/10
  • امتیاز راتن‌تومیتوز: 97%
  • صداپیشگان: آنتونی گونزالز، گائل گارسیا برنارل، آدریان مولینا، بنجامین برت، گابریل اگلسیاس

کوکو از لیست بهترین فیلم های دیزنی و پیکسار است. نتیجه همکاری این دو کمپانی انیمیشنی جذاب شد که بسیار مورد پسند قرار گرفت و مفهوم مرگ را به شکل دیگری بیان کرد. کوکو داستان میگل پسری جوان است که در خانواده ای سخت گیر و مخالف موسیقی به موزیک علاقمند است. او گیتار خواننده مورد نظر خود را در شب مردگان قرض می‌گیرد و این کار باعث رفتن او به دنیای مردگان می‌شود.

Antlers

فیلم های مورد انتظار 2022 دیزنی
بهترین فیلم دیزنی جهان

فیلم شاخک‌ ها یک فیلم ترسناک فراطبیعی محصول سال ۲۰۲۱ به کارگردانی اسکات کوپر است و کری راسل، جسی پلمونز، جرمی تی توماس، گراهام گرین، اسکات هیز، روری کوکرین و امی مادیگان در آن ایفای نقش می‌کنند.

فیلمنامه که توسط سی. هنری شایسون، نیک آنتوسکا و کوپر نوشته شده است، از داستان کوتاه آنتوساکا “پسر آرام” که ابتدا در ژانویه 2019 در مجله گرنیکا منتشر شد، اقتباس شده است. این فیلم یک معلم مدرسه را روایت می‌کند که گمان دارد یکی از دانش‌ آموزانش از مشکلات شخصی در زندگی خانگی‌اش رنج می‌برد. بدون اینکه بداند دانش‌آموزش موجودی خطرناک را در خانه‌اش نگهداری می‌کند.

این پروژه در جولای 2018 با کارگردانی کوپر معرفی شد. فیلمبرداری فیلم شاخک‌ ها در بریتیش کلمبیا در اکتبر و نوامبر 2018 انجام شد. فیلم شاخک‌ ها که از بهترین فیلم های 2021 دیزنی است در 11 اکتبر 2021 به نمایش درآمد و در 29 اکتبر 2021 توسط سرچ لایت پیکچرز در ایالات متحده اکران شد. این فیلم نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد.

نقد فیلم Antlers (انتلرز 2021) ؛ اسطوره آدمخوار وندیگو

Home Sweet Home Alone

تنها در خانه
بهترین فیلمهای دیزنی

این فیلم یک فیلم کمدی آمریکایی محصول سال 2021 به کارگردانی دن مازر و فیلم‌نامه مایکی دی و استریتر سیدل با بازی الی کمپر، ​​راب دیلینی، آرچی یتس، آیسلینگ بی، کنان تامپسون، پیت هلمز، آلی مکی و کریس است.

این ششمین فیلم از مجموعه فیلم‌های تنها در خانه است. این فیلم توسط استودیو قرن بیستم به عنوان یک عنوان اصلی برای دیزنی + تولید شد. این فیلم شاید از بهترین فیلم های 2021 دیزنی نباشد.

داستان فیلم درباره پسری است که در زمانی که مردی و همسرش قصد دارند به داخل خانه بروند و فکر می‌کنند عروسکی ناقص را که متعلق به آن‌ها است، برده است، تنها در هانه است. این فیلم در 12 نوامبر 2021 اکران شد و بازخوردهای کلی آن منفی بود.

Encanto

جدیدترین فیلم های دیزنی سال 2022
جدیدترین انیمیشن های دیزنی

Encanto یک فیلم کمدی موزیکال فانتزی / انیمیشن آمریکایی محصول 2021 است که توسط استودیو انیمیشن والت دیزنی تولید و توسط استودیو والت دیزنی موشن پیکچرز توزیع شده است.

شصتمین فیلم تولید شده توسط استودیو، به کارگردانی جرد بوش و بایرون هاوارد است. صداپیشگان این فیلم استفانی بئاتریز، ماریا سیسیلیا بوترو، جان لگوئیزامو، مائورو کاستیو، جسیکا داروو، آنجی سپدا، کارولینا گایتان، دایان گوئررو و ویلمر والدراما هستند.

این فیلم در تاریخ 3 نوامبر 2021 در تئاتر ال کاپیتان لس آنجلس اکران و در 24 نوامبر در ایالات متحده منتشر شد. این فیلم نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد و فروش جهانی 71.1 میلیون دلار را به دست آورد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم های دیزنی تاریخ سینمای جهان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *