بهترین رابطه‌های افلاطونی در انیمه ها از نگاه سایت فیگار

گاهی اوقات در انیمه رابطه‌های افلاطونی بسیار جذابی ایجاد می‌شود. با فیگار بمانید تا با بهترین رابطه‌های افلاطونی در انیمه ها آشنا شوید.

سال 2022 انیمه‌های شونن (بهترین انیمه های شونن) و تکه‌ای از زندگی (بهترین انیمه های Slice Of Life) زیادی را به طرفداران انیمه داده است. از Kaguya-Sama گرفته تا Spy X Family، رابطه‌های شخصیت‌ها یکی از جذاب‌ترین ویژگی آنها بوده است.

بهترین رابطه‌های افلاطونی در انیمه ها

با بهترین ها آشنا شوید

شما می‌توانید فهرست بهترین رابطه‌های افلاطونی در انیمه ها را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین رابطه‌های افلاطونی در انیمه ها
بهترین رابطه‌های افلاطونی در انیمه ها

رابطه نزدیک بین شخصیت‌های مرد و زن در انیمه اغلب عاشقانه است. با این حال، همه بهترین روابط در سال‌های اخیر عاشقانه نبوده‌اند. یک رابطه افلاطونی عالی مرد/زن در انیمه می‌تواند داستان یا شخصیت‌ها را به گونه‌ای پیش ببرد که حتی یک رابطه عاشقانه عالی هم نمی‌تواند. پس اگر می‌خواهید با برترین رابطه های افلاطونی در انیمه آشنا شوید، در این نوشتار با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین رابطه های دوستانه مرد و زن در انیمه بپردازیم.

Soma & Megumi

بهترین رابطه‌های افلاطونی در انیمه ها
بهترین رابطه‌های افلاطونی در انیمه ها

شخصیت اصلی انیمه (بررسی و معرفی بهترین قهرمان ها در انیمه که به شرور تبدیل شدند) جنگ غذایی، یوکیهیرا سوما، و دوست نزدیکش مگومی بخش بزرگی از نیمه اول این انیمه هستند. در حالی که شخصیت‌های دیگر بعداً توجه بیشتری را به خود جلب می‌کنند، مگومی همچنان یک شخصیت مهم باقی می‌ماند.

مگومی که معمولا با خیال راحت آشپزی می‌کند، از سبک ماجراجویانه سوما الهام گرفته است. این دو حتی در یک نبرد گروهی در مقابل Elite Ten در یکی از بزرگترین لحظات انیمه در کنار یکدیگر رقابت می‌کنند. در طول این انیمه، سوما در نهایت علاقه‌ای عاشقانه به ارینا پیدا می‌کند. با این حال، او و مگومی به عنوان دوستان نزدیک باقی می‌مانند.

Ichigo & Rukia

بهترین رابطه‌های افلاطونی در انیمه ها
بهترین رابطه‌های افلاطونی در انیمه ها

علیرغم بزرگترین آرزوهای برخی از طرفداران انیمه بلیچ (بهترین انیمه های شبیه بلیچ) ، ایچیگو و اوریهیم زوجی بودند که در نهایت وارد رابطه شدند و به یکی از بهترین زوج‌های شونن جامپ تبدیل شدند. این بدان معنی بود که دوستی خوب ایچیگو و روکیا در نهایت به همین شکل باقی ماند: یک دوستی خوب.

نه تنها روکیا کسی بود که برای اولین بار قدرت شینیگامی خود را به ایچیگو داد، بلکه او در بیشتر دوران حضورش در طول داستان یک شخصیت مرکزی و قدرتمند در این انیمه بوده است. این دو یک گروه قدرتمند می‌سازند که یکدیگر را به سمت بهتر شدن سوق می‌دهند.

Yu Mira & Jin Mori

بهترین رابطه‌های افلاطونی در انیمه ها
بهترین رابطه‌های افلاطونی در انیمه ها

دو تن از سه قهرمان انیمه The God of High School، یو میرا و جین موری، دو نفر از قدرتمندترین افراد در مسابقات قهرمانی هنرهای رزمی این انیمه هستند: “خدای دبیرستان”. در ابتدا،  دوستی جین موری و یو میرا به عنوان یک رقیب در یک تورنمنت یک به یک شروع شد.

با این حال، دور بعدی مسابقات 3 در 3 بود که این دو را به هم تیمی تبدیل کرد. در حالی که بسیاری از روابط افلاطونی عالی به این دلیل به وجود می‌آیند که یک شخصیت از قبل عاشق فرد دیگری است، یو و جین با وجود اینکه هیچ علاقه عاشقانه‌ای به کسی نداشتند، توانستند دوستان خوبی باقی ماندند. دوستی جین موری و یو میرا یکی از برترین رابطه های دوستانه مرد و زن در انیمه است.

Kaguya & Ishigami

بهترین رابطه‌های افلاطونی در انیمه ها
بهترین رابطه‌های افلاطونی در انیمه ها

Kaguya Shinomiya و Yu Ishigami دو تا از بامزه‌ترین شخصیت‌های Kaguya-Sama: Love is War هستند. نایب رئیس و خزانه دار شورای دانش آموزی شوچیین مطمئناً دوستی جالبی ایجاد کرده‌اند. در فصل 1، ایشیگامی به شدت از کاگویا می‌ترسید و برای فرار از او هر کاری می‌کرد.

با این حال، رابطه آنها رشد زیادی داشت و کاگویا حتی به ایشیگامی در مطالعاتش کمک کرد. این دو دوستی فوق العاده‌ای را تشکیل داده‌اند و کاگویا تقریباً نقش خواهر بزرگتر ایشیگامی را ایفا می‌کند. کاگویا حتی به ایشیگامی درباره احساساتش به تسوبامه کمک کرد.

Okabe & Mayuri

بهترین رابطه‌های افلاطونی در انیمه ها
بهترین رابطه‌های افلاطونی در انیمه ها

اوکابه رینتارو، دانشمند دیوانه فوق‌العاده، زنان زیادی را می‌شناخت که او همه آنها را به چشم یک دوستی عادی می‌دید. اما فقط یکی از آن شخصیت‌ها، ماکیس کوریسو بعداً به او علاقه مند شد. دوست صمیمی دیگر اوکابه، مایوری، دوست دوران کودکی او و آغازگر شخصیت “دانشمند دیوانه” او بود.

مایوری همچنین اولین دستیار آزمایشگاه اوکابه بود. در طول انیمه اوکابه به بینندگان نشان داد که او در این انیمه هر کاری برای مایوری انجام خواهد داد و به سمت خطرات و اعماق شدید می‌رود تا سعی کند او را از مرگ غم انگیزش (غم انگیز ترین مرگ های انیمه ای) نجات دهد.

Inouske & Kanao

بهترین رابطه‌های افلاطونی در انیمه ها

طرفداران انیمه ممکن است ندانند که کانائو و اینوسکه تا پایان داستان چقدر به هم نزدیک می‌شوند، اما در حالی که مانگای شونن (بهترین مانگا های تاریک شونن) Demon Slayer به اوج خود می‌رسد، این دو تیمی فوق العاده می‌سازند. اینوسکه و کانائو کاملاً متضاد یکدیگر هستند.

اینوسکه تسکین کمدی بزرگی را به ارمغان می‌آورد و کانائو یک زن جوان با گذشته‌ای وحشتناک غم انگیز (غم انگیز ترین پس زمینه ها در انیمه) می‌باشد. در حالی که کانائو ممکن است هرگز به اندازه تانجیرو به اینوسکه اهمیت ندهد، این دو تیم فوق العاده‌ای در نبرد می‌سازند و تعاملات خوبی با هم داشتند.

Armin & Mikasa

بهترین رابطه‌های افلاطونی در انیمه ها
بهترین رابطه‌های افلاطونی در انیمه ها, بهترین رابطه‌ افلاطونی در انیمه

دوستان دوران کودکی، میکاسا و آرمین دو تا از قوی‌ترین شخصیت‌های دنیای Attack on Titan (بهترین فیلم های شبیه انیمه حمله به تایتان) بودند که میکاسا یک تایتان‌کش ماهر بود و آرمین کنترل تایتان عظیم الجثه را بر عهده داشت. اگرچه شخصیت اصلی گروه دوستان آنها ارن بود، میکاسا و آرمین مجبور شدند در فصل 4 پس از اقدام‌های ارن به یک تیم دو نفره تبدیل شوند.

این دو دوست نشان داده‌اند که حاضرند هر کسی را برای محافظت از یکدیگر بپذیرند. میکاسا برای نجات آرمین با لیوای قدرتمندتر مبارزه می‌کند در حالی که آرمین در تلاش بود به خاطر آسیب رساندن به میکاسا با ارن مبارزه کند. این دو دوست نمونه‌ای عالی از برترین رابطه های افلاطونی در انیمه می‌باشند.

Hinata & Yachi

بهترین رابطه‌های افلاطونی در انیمه ها
بهترین رابطه‌های افلاطونی در انیمه ها, برترین رابطه های دوستانه مرد و زن در انیمه

اگرچه طرفداران انیمه Haikyuu می‌خواستند که این دو وارد یک رابطه عاشقانه شوند، هیناتا، قهرمان اصلی این انیمه و یاچی، مدیر تیم والیبال هرگز در این داستان با هم نبودند. هیناتا و یاچی دوستی نزدیک خود را در فصل 2 آغاز کردند.

هیناتا به طور تصادفی با آوردن این دختر به باشگاه والیبال به رابطه بین یاچی و مادرش کمک کرد. یاچی به هیناتا و کاگیاما کمک کرد تا با صرف ساعت‌ها و ساعت‌ها در تمرین با هم، تمرینشان را به‌ سرعت کامل کنند. بدون یاچی، هیناتا ممکن است هرگز به مسابقات ملی نرسد.

Alucard & Seras

بهترین رابطه‌های افلاطونی در انیمه ها
بهترین رابطه‌های افلاطونی در انیمه ها, بهترین رابطه های دوستانه مرد و زن در انیمه

به طور معمول، مردی که یک زن را به یک خون آشام در قسمت اول تبدیل می‌کند، منجر به یک رابطه عاشقانه در آینده می‌شود. با این حال، قهرمان انیمه محبوب Hellsing، آلوکارد و دوتاگونیست این انیمه، سراس ویکتوریا این تصور را به چالش می‌کشند.

سراس در نهایت علاقه عشقی دیگری پیدا می‌کند، در حالی که آلوکارد هیچ‌وقت واقعاً به او توجه عاشقانه نمی‌کند. این دو در طول انیمه، انواع و اقسام روابط را تجربه می‌کنند: معلم/دانشجو، پدر/دختر، بهترین دوستان و به سادگی همکاران. راه های زیادی برای توصیف لایه‌های مختلف رابطه پیچیده سراس و آلوکارد وجود دارد.

Itadori & Nobara

بهترین رابطه‌های افلاطونی در انیمه ها
بهترین رابطه‌های افلاطونی در انیمه ها, برترین رابطه های افلاطونی در انیمه

نوبارا و ایتادوری دو نفر از سه شخصیت اصلی جوجوتسو کایزن هستند. هر دوی آنها جادوگران جوجوتسو فوق العاده با استعدادی می‌باشند که بخشی از کلاس سال اول در شعبه توکیو در دبیرستان جوجوتسو هستند. نوبارا و ایتادوری همیشه از نظر ذهنی بسیار شبیه به هم بودند.

آنها دائماً در طول فصل اول هماهنگی کمدی کاملی را داشتند. با این حال، رابطه آنها در یکی از اپیزودهای پایانی فصل 1: “همدستان” چرخشی عاطفی پیدا کرد. جایی که آنها پذیرفتند که به موجودات زنده را کشته‌اند و مسئولیت متقابلی دارند. رابطه نوبارا و ایتادوری بهترین رابطه‌ افلاطونی در انیمه است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین رابطه‌های افلاطونی در انیمه ها سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *