باهوش ترین شخصیت های بلیچ ؛ از اوراهارا تا آیزن سوسکه

با نزدیک شدن زمان انتشار آرک پایانی انیمه بلیچ، اکنون زمان خوبی به نظر می‌رسد تا به معرفی باهوش ترین شخصیت های بلیچ بپردازیم.

با توجه به اینکه سرانجام در 13 اکتبر امسال انیمیشن نهایی بلیچ (بهترین انیمه های شبیه بلیچ) ساخته می‌شود، اکنون زمان خوبی است که دوباره این انیمه و مانگا کلاسیک دهه 2000 را مرور کنیم تا به یاد بیاوریم که چگونه شخصیت‌ها و خطوط داستانی دوست داشتنی باعث شدند تا این انیمه بخشی از سه انیمه بزرگ Shonen Jump در اواسط تا اواخر دهه 2000 باشد.

باهوش ترین شخصیت های بلیچ

از اوراهارا تا آیزن سوسکه

شما می‌توانید فهرست باهوش ترین شخصیت های بلیچ را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

باهوش ترین شخصیت های بلیچ
باهوش ترین شخصیت های بلیچ

یکی از ویژگی های بارز انیمه، جدای از نبردها، توطئه‌ها، ضربات پشت خنجر و تصمیمات هوشمندانه شخصیت‌ها (محبوب ترین شخصیت های انیمه بلیچ) است. در حالی که هوشمندی در تاکتیک‌های نبرد و سازگاری زیاد دیده می‌شود، هوش شخصیت‌ها هر بار که با پیشرفت داستان، پیچ و تاب‌های جدیدی اتفاق می‌افتد، آزمایش می‌شود. برخی از کاراکترها می‌توانند این را با تأثیر بیشتری نسبت به دیگران نشان دهند. پس اگر می‌خواهید با باهوش ترین شخصیت بلیچ آشنا شوید، در این نوشتار با ما همراه باشید تا به معرفی باهوش ترین کاراکتر های بلیچ بپردازیم.

Szayelaporro Granz

باهوش ترین شخصیت های بلیچ
باهوش ترین شخصیت های بلیچ

Szayelaporro خود را یک دانشمند می‌داند و فکر می‌کند که هوش او از دیگر اسپاداها بسیار بیشتر است. در حالی که او در ابتدا به دلیل تاکتیک‌های زیرکانه و در عین حال هوشمندش خوب مبارزه می‌کند، وقتی با نسخه پیشرفته‌تری از خود مواجه می‌شود، وضعیت کاملا عوض می‌شود.

این به این دلیل است که او نمی‌تواند امکان هوش و قدرت دیگران را بپذیرد، زیرا او بسیار درگیر هوش بالا خود می‌باشد و متقاعد شده است که باهوش‌تر از دیگران می‌باشد. به این ترتیب، او توسط دانشمند دیگری به نام مایوری کوروتسوچی غافلگیر شد و ویژگی تعیین کننده خودش باعث جان باختنش شد.

Kurosaki Ichigo

باهوش ترین شخصیت های بلیچ
باهوش ترین شخصیت های بلیچ

ایچیگو یک اعجوبه و نخبه در نبرد می‌باشد. به عنوان شخصیت اصلی، او توسط بهترین و سختگیرترین مربیان سریال آموزش می‌بیند و به طور مداوم می‌تواند خود را به دلیل استعداد و اراده خود بهبود بخشد. او از نظر قدرتی که دارد یک ناهنجاری بزرگ برای دشمنانش است و این با پیشرفت سریال بسیار بیشتر می‌شود.

اما لحظه‌ای که واقعاً هوش او را آشکار می‌کند، زمانی است که ایچیگو به ما می‌گوید که او همیشه می‌دانست که نشان جایگزین شینیگامی که به او داده شده واقعی نیست. این نشان می‌دهد که او نسبتاً از موقعیت‌های ظریف‌تر نیز آگاه است، و در گفتن زمانی که حقایق جمع نمی‌شوند ماهر می‌باشد. این دقیقاً توضیح می‌دهد که چرا او در هر کاری بسیار خوب است و استعداد زیادی دارد.

Hitsugaya Toshiro

باهوش ترین شخصیت های بلیچ
باهوش ترین شخصیت های بلیچ

توشیرو یکی از افرادی بود که زودتر از دیگران از آکادمی شینیگامی فارغ‌التحصیل شد و در واقع یکی از جوان‌ترین شینیگامی‌هایی بود که در Soul Society به یک کاپیتان تبدیل شد. دیگر کاپیتان‌ها او را پسر نابغه‌ای می‌دانند و دلیل آن در طول این انیمه نشان داده می‌شود. در واقع او در سنی که برای شخصیت‌های دیگر غیرقابل تصور است به Bankai دست یافت.

هوش و توانایی توشیرو که دائماً به عنوان توانمند نشان داده می‌شود، بخش مهمی از مسئله‌ای است که باعث می‌شود شخصیت او اینگونه عمل کند. او جدی و متعهد به تیم خود و وظیفه آنهاست و نشان می‌دهد که علیرغم رفتار سرد اولیه‌اش، حاضر است برای کسانی که به آنها اهمیت می‌دهد بجنگد. اما همین مراقبت و ساده لوحی او به دلیل جوان‌تر بودن است که باعث می‌شود در مقایسه با شخصیت‌های دیگر بیشتر تحت تأثیر احساسات قرار گیرد.

Uryu Ishida

باهوش ترین شخصیت های بلیچ
باهوش ترین شخصیت های بلیچ

ایشیدا نه تنها در بالاترین سطح توانایی‌های خود قرار دارد، بلکه باید به سیستم قدرت متفاوتی نسبت به اکثر شخصیت‌های دیگر سریال تکیه کند. او در ابتدا به عنوان فردی اهل مطالعه معرفی می‌شود، و این به آموزش او و آنچه که او به عنوان وظیفه خود برای محافظت از انسان‌ها می‌داند، ادامه می‌یابد. ایشیدا شخصیتی است که با پیشرفت داستان باید دائماً قدرت‌های خود را تطبیق دهد و همیشه تلاش کند تا قدرتش افزایش یابد.

از آنجایی که پدرش از آموزش دادن به او امتناع می‌کند و پدربزرگش نیز از دنیا رفته است، ایشیدا کاملاً به تنهایی در حال کشف قدرت‌های خود می‌باشد که تا به حال برای او بسیار موفقیت‌آمیز بوده است. هر چه قدر که قدرت ایشیدا افزایش می‌یابد، تکنیک‌های او نیز مقداری تغییر می‌کنند که باعث می‌شود او مجبور شود استراتژی مبارزه خود را با توانایی‌های تازه یافته خود تغییر دهد. حضور شخصیت ایشیدا در فهرست باهوش ترین شخصیت های انیمه Bleach یک اولویت برای ما بود.

Hirako Shinji

باهوش ترین شخصیت های بلیچ
باهوش ترین شخصیت های بلیچ

هنگامی که او برای اولین بار معرفی شد، شخصیت شینجی تقریباً شرور است، با برخی ویژگی‌های عجیب و غریب، که این واقعیت را پنهان می‌کند که او فردی بسیار زیرک و باهوش می‌باشد. به عنوان کاپیتان آیزن، شینجی فوراً حقه او را دید و او را به سمت معاون کاپیتان خود تبدیل کرد تا از نزدیک او را زیر نظر داشته باشد. در نهایت، مانور خود او در اطراف آیزن منجر به تبعید او شد، اما آگاهی او قابل ستایش است، و او چندین سال قبل از آن یک کاپیتان در Soul Society بود.

سازگاری با زندگی در دنیای انسان و آموزش به عنوان یک Vizard چالش‌های دیگری بود که هوش او را نشان می‌داد. هوش دمدمی و در عین حال زیرک او در Zanpakuto او نیز دیده می‌شود، زیرا در شیکای خود او در حال مبارزه با یک توهم است که بر حواس دشمنانش تأثیر می‌گذارد. شینجی یکی از باهوش ترین کاراکتر های Bleach است.

Ichimaru Gin

باهوش ترین شخصیت های بلیچ
باهوش ترین شخصیت های بلیچ

یکی دیگر از افرادی که زود از آکادمی شینیگامی فارغ‌التحصیل شد و یک اعجوبه در جنگ، این دو نکته نشان می‌دهد که جین دارای هوش بالاتر از حد متوسط است. اما چیزی که واقعا جین را برتر می‌کند این است که او قبل از هر کس دیگری متوجه شد آیزن چقدر خطرناک می‌باشد. و حتی زمانی که او هنوز جوان بود، او با یک نقشه روبرو شد: او تصمیم گرفت با صبور بودن دنبال لحظه مناسب برای کشتن آیزن باشد.

جین به نقش خود متعهد است، و اگرچه فاش شده است که آیزن از ابتدای آشنایی با گین به او مشکوک بوده است، او تنها شخصیتی می‌باشد که این رویکرد را امتحان کرده است. شخصیت جین معمولاً ابلهانه دیده می‌شود، اما انجام این کار به هوشی که او نشان می‌دهد، هم در توانایی نقشه‌کشی و هم در نبرد، آسیب می‌زند.

Kyoraku Shunsui

باهوش ترین شخصیت های بلیچ
باهوش ترین شخصیت های بلیچ, باهوش ترین کاراکتر های Bleach

کیوراکو به عنوان یک کاپیتان تنبل، قدرتمند و مهربان Soul Society در اولین آرک‌های بلیچ معرفی می‌شود. به سرعت، این ادراک تغییر می‌کند زیرا مشخص می‌شود که او چند سال دارد، و این به قدرت و هوش بسیار بالای او اشاره می‌کند. او یکی از قدیمی‌ترین کاپیتان‌های شینیگامی، شاگرد مستقیم فرمانده کاپیتان است، و توانسته و می‌خواهد در تمام این مدت زنده بماند، علی‌رغم دسیسه‌های Soul Society، آیزن و میدان نبرد.

به شدت گفته می شود که او و اوکیتاکه می دانستند که چیزی در مورد آیزن وجود دارد. اما هوش واقعی او قرار است در قوس پایانی آینده روی صفحه بدرخشد، زیرا او با چالش‌ها و تغییرات شدید در زندگی آسان قبلی‌اش روبرو خواهد شد. کیوراکو قطعا یکی از باهوش ترین کاراکتر های بلیچ است.

Mayuri Kurotsuchi

باهوش ترین شخصیت های بلیچ
باهوش ترین شخصیت های بلیچ, باهوش ترین شخصیت های انیمه Bleach

او را دوست داشته باشید یا از او متنفر باشید، شکی نیست که کاپیتان فعلی لشکر دوازدهم بسیار باهوش است و او کلیشه یک دانشمند دیوانه می‌باشد. کمک‌های قابل‌توجه او شامل ایجاد معاون کاپیتان او و این واقعیت است که او از طریق آزمایش‌ها زانپاکوتو خودش را دستکاری کرد، تنها شخصیتی که در این سریال به این کار مشهور شد.

هوش مایوری در آزمایش‌های لشکر دوازدهم نشان داده می‌شود که به نظر می‌رسد در طول سریال به شینیگامی‌ها کمک زیادی می‌کند، این اغلب بر اساس چیزی است که مخاطب از او می‌بیند و در نتیجه توسعه شخصیت‌ها و تاکتیک‌های مبارزه غیرمتعارف او را فراهم می‌کند. اما عدم همدلی او می‌تواند منجر به ناراحتی‌هایی شود. او همچنین از نظر فیزیکی به اندازه برخی از شخصیت‌های دیگر قدرتمند نیست.

Aizen Sosuke

باهوش ترین شخصیت های بلیچ
باهوش ترین شخصیت های بلیچ, باهوش ترین شخصیت بلیچ

یک شرور خوب کسی است که غیرقابل غلبه به نظر می‌رسد، و در حالی که قدرت آیزن مطمئناً این بود، نمی‌توان هوش او را به عنوان بخشی از چیزی که او را به دشمنی شوم برای ایچیگو تبدیل کرد، دست کم گرفت. سازگار در جنگ، همانطور که در هنگام مبارزه با شینجی دیده می‌شود، او از قدرت و توانایی‌های خود به صورت تاکتیکی استفاده می‌کند. او با طرحی برای فریب دادن تمام اعضای برتر جامعه روح، آنها را تحت یک توهم بزرگ قرار می‌دهد.

هوش آیزن تنها به دانش‌ او محدود نمی‌شد. او از نظر اجتماعی آگاه بود و شخصیتی غیر توصیفی و گرم را برای هموطنان شینیگامی خود ایجاد کرد تا به او اعتماد کنند. او چندین سال با صبر و حوصله این نقش را بازی کرد و با موفقیت به هدف خود برای به دست آوردن هوگیوکو دست یافت، اگرچه اتکای او به آن و توانایی‌های خود باعث سقوط او شد.

Urahara Kisuke

باهوش ترین شخصیت های بلیچ
باهوش ترین شخصیت های بلیچ, باهوش ترین کاراکتر های بلیچ

اوراهارا نه تنها یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های مربی در این سری است، بلکه باهوش‌ترین شخصیت این انیمه نیز می‌باشد. علیرغم شخصیت به ظاهر سرگرم کننده‌اش، این هوش اوست که واقعاً شخصیت او را برجسته می‌کند. هوگیوکو که خواسته‌های اطرافیانش را تحقق می‌بخشد و تمام دسیسه‌های آیزن را آغاز می‌کند، توسط او ساخته شده است.

او همچنین انواع مختلفی از اختراعات سرگرم کننده را در طول سریال به نمایش می‌گذارد و تاکتیک‌های جنگی و تمرینات آموزشی غیر متعارف را نشان می‌دهد. توانایی‌های خود اوراهارا به عنوان یک جنگنده با ایچیگو قابل مقایسه است: دستیابی به Bankai تنها در سه روز و همچنین نشان دادن تسلط بر کیدو.

او با وجود اینکه در تبعید است، او وقت خود را صرف آماده سازی مهره‌های شطرنج و شخصیت‌های انیمه برای شکست آیزن می‌کند. و در نهایت، تا حد زیادی به دلیل اوراهارا است که آیزن از طریق ایچیگو شکست می‌خورد و به بزرگترین شرور این انیمه محبوب پایان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار باهوش ترین شخصیت های بلیچ سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *