ازدواج محمدرضا گلزار و الناز شاکردوست +[الناز شاکردوست در غسالخانه چه می‌کند؟]

ازدواج محمدرضا گلزار و الناز شاکردوست صحت دارد؟ تصویری نایاب از الناز شاکردوست در غسالخانه و چهره متفاوت الناز شاکردوست توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

الناز شاکر دوست که این روزها با فیلم‌ها و نقش‌های متفاوت‌تری نسبت به گذشته دیده شده است، گریم‌های متفاوتی را نیز تجربه کرده است. چهره او با ارایش خلیجی یکی از میکاپ‌های متفاوت بر روی چهره او بوده است. چهره متفاوت لعیا زنگنه و الناز شاکردوست را ببینید.

ازدواج محمدرضا گلزار و الناز شاکردوست

الناز شاکردوست ازدواج نکرده و مجرد است، مدتی شایعه شده بود که وی با علیرضا حقیقی دروازه بان سابق پرسپولیس و محمدرضا گلزار ازدواج کرده اما این خبر مدتی بعد تکذیب شد.

تصاویری از الناز شاکردوست در غسالخانه در یک نمایش را ببینید:

ببینید: الناز شاکردوست در غسالخانه و آرایش خلیجی اش [+عکس]
الناز شاکردوست در غسالخانه
ازدواج محمدرضا گلزار و الناز شاکردوست
ازدواج محمدرضا گلزار و الناز شاکردوست

بیوگرافی الناز شاکردوست

از کودکی عاشق بازی و نواختن پیانو بود به طوری که همه اطرافیان پی به استعداد ذاتی او برده بودند که در نهایت این علاقه باعث شد در دانشگاه رشته تئاتر بخواند. بعد از ورود به دانشگاه از تئاتر دانشجویی شروع کرد تا اینکه سال 1382 وقتی 19 سال بود توسط کیومرث پوراحمد (کارگردان) برای بازی در فیلم “گل یخ” دعوت شد.

به این ترتیب اولین با در این فیلم با محمدرضا گلزار و گوهر خیراندیش جلوی دوربین رفت. بعد از اولین تجربه موفق شد سال 1383 در 4 فیلم سینمایی پشت سر هم بازی کند. چهره‌اش از فیلم “عروس فراری” سال 84 شناخته شد.

سپس با حضور در فیلم های “قاعده بازی”، “اتوبوس شب”، “کیش و مات” و “دو خواهر” حسابی به اوج شهرت رساند. خانم شاکردوست تابه حال در هیچ سریال تلویزیونی بازی نکرده اما سابقه حضور در دو سریال نمایش خانگی به نام “قلب یخی” 1 و 2 و “رالی ایرانی” را دارد.

بیوگرافی الناز شاکردوست
بیوگرافی الناز شاکردوست, ازدواج محمدرضا گلزار و الناز شاکردوست

همیشه این دو بازیگر زیبای ایرانی، الناز و لعیا، مورد توجه بسیاری از طرفداران سینما و تلویزیون ایران بوده‌اند و این روزها این چند عکسی که در ادامه می‌بینید به شدت جلب توجه کرده‌اند.

چهره متفاوت الناز شاکردوست و لعیا زنگنه بعد از یک میکاپ خلیجی توجه کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرد. آرایش خلیجی چیست؟ میکاپ خلیجی از مدل‌های زیر مجموعه آرایش عربی بوده و طرفداران خاص خود را دارد. در این مدل از آرایش از فون‌های سنگین و با قدرت پوشانندگی بالا استفاده شده و به ایجاد تغییرات اساسی در چهره می‌پردازد.

رنگ‌های به کار رفته در آن نیز معمولا گرم، تیره و پر حرارت بوده و وزن آرایش در ناحیه چشم ها و لب ها به یک میزان سنگین است. معمولا در این میکاپ از تکنیک کانتورینگ و هایلایتینگ برای برجسته سازی گونه‌ها استفاده شده و بنا به فرم طبیعی چهره، به گونه سازی می‌پردازند. به یاد داشته باشید که میکاپ خلیجی بسیار سنگین و غلیظ بوده و به هیچ وجه مناسب آرایش روزانه نیست.

میکاپ خلیجی الناز شاکردوست را ببینید:

میکاپ خلیجی الناز شاکردوست
میکاپ خلیجی الناز شاکردوست, ازدواج محمدرضا گلزار و الناز شاکردوست

بیوگرافی لعیا زنگنه

لعیا زنگنه (زاده ۱ مهر ۱۳۴۴) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است. او اصالتا اهل شهر آبگرم‌ در استان قزوین است. زنگنه بازی در نمایش‌های حرفه‌ای را از سال ۱۳۷۱ و بازی در سینما را از سال ۱۳۷۵ با راز مینا کاری از عباس رافعی آغاز کرد.

او که دارای مدرک کارشناسی تئاتر از دانشگاه هنر تهران است و یک دوره کلاس آموزش نقاشی را نیز گذرانده‌است. استعداد هنری وی توسط امین تارخ در سال ۱۳۷۱ کشف و با هدایت هنری و مشاوره محمدعلی کشاورز و ثریا قاسمی وارد عرصه تلویزیون و سینما شد.

میکاپ خلیجی لعیا زنگنه را ببینید:

میکاپ خلیجی لعیا زنگنه
میکاپ خلیجی لعیا زنگنه

او دوران دانشجویی در چند نمایش شامل پارانویا، یادگار، خال خالی (نمایش عروسکی) و نیز در فیلم کوتاه دانشجویی کنج تنهایی بازی کرد. بازی در نمایش یادگار سال‌های شن (ساخته علی رفیعی در ۱۳۷۱) نخستین کار حرفه‌ای او در تئاتر بود.

فیلم مهمانی الناز شاکردوست و مهناز افشار را می‌توانید از طریق ویدئوی زیر ببینید:

 

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *