جالب ترین کارهایی که شخصیت های مارول انجام دادند از نگاه سایت فیگار

در دنیای مارول همواره شاهد کارهای جالی از سوی قهرمانان هستیم. همراه ما باشید تا به جالب ترین کارهایی که شخصیت های مارول انجام دادند بپردازیم.

دنیای سینمایی مارول تا به حال شخصیت‌های بسیار زیادی را در فیلم‌های خود به تصویر کشیده است. شخصیت‌های مارول در اکثر موارد کارهای جالب و یا به عبارتی هیجان انگیزی انجام می‌دهند که باعث می‌شود طرفداران از دیدن آن لحظات در جای خود میخکوب شوند. این یکی از ترفندهای مارول برای بهتر کردن آثار سینمایی خود می‌باشد.

لحظاتی در طول آثار مارول وجود دارد که بسیار مورد علاقه طرفداران قرار گرفت و باعث شد شخصیت‌هایی که در آن سکانس حضور دارند بسیار فوق العاده ظاهر شوند. در این نوشتار قصد داریم تا جالب ترین کارهایی که شخصیت های مارول انجام دادند را به شما معرفی کنیم.

جالب ترین کارهایی که شخصیت های مارول انجام دادند

  • خفن ترین کارهایی که شخصیت های مارول انجام دادند

شما می‌توانید فهرست جالب ترین کارهایی که شخصیت های مارول انجام دادند را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

جالب ترین کارهایی که شخصیت های مارول انجام دادند
جالب ترین کارهایی که شخصیت های مارول انجام دادند

یکی از دلایلی که آثار مارول در طول این سال‌ها در بین طرفداران کمیک محبوب شد، ساخت سکانس‌های بسیار هیجان انگیز و کارهای جالب شخصیت‌ها در آن لحظات بود. تا انتهای این نوشتار با فیگار همراه باشید تا به جالب ترین کارهایی که شخصیت های مارول انجام دادند بپردازیم.

ورود ثور به واکاندا

جالب ترین کارهایی که شخصیت های مارول انجام دادند
خفن ترین کارهایی که شخصیت های مارول انجام دادند

این یک سنت شده است که هر فیلم انتقام‌جویان یک پلان قهرمانی دارد که یک لحظه حماسی را به تصویر می‌کشد و در اطراف ابرقهرمانان ژست‌های جالب و جذابی دیده می‌شود، اما فیلم جنگ ابدیت وقتی نوبت به یک پلان معمولی رسید، کاملاً انتظارات را زیر و رو کرد. پلان قهرمان در این فیلم به جای چرخیدن در اطراف انتقام جویان، به سادگی بر روی سه شخصیت تمرکز کرد.

دقیقاً لحظه‌ای که انتقام جویان توسط نیروهای تانوس به باخت خود نزدیک می‌شدند ثور با سلاح جدید خود به همراه راکت راکون و گروت به واکاندا می‌آید و نبرد را در دست می‌گیرد. این جزو جالب ترین کارهایی که شخصیت های MCU انجام دادند قرار می‌گیرد.

استفاده مجدد ونوو از حلقه‌ها

جالب ترین کارهایی که شخصیت های مارول انجام دادند
جالب ترین کارهایی که شخصیت های دنیای سینمایی مارول انجام دادند

فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه در زمان اکران اولیه بسیار مورد استقبال قرار گرفت، زیرا اولین اکران سینمایی مارول پس از همه‌گیری ویروس کوید بود و MCU نمی‌توانست به شکل ناامیدکننده‌ای بازگردد.

هر تعدادی از صحنه‌های فیلم را می‌توان به‌عنوان جالب‌ترین صحنه‌ها در MCU معرفی کرد، اما لحظه‌ای در فیلم به تصویر کشیده می‌شود که یک فلش بک به زمان کودکی شانگ چی مربوط است. پس از اینکه مادر او توسط دشمنان پدرش کشته شد، ونوو مجددا حلقه‌های قدرت را به کار گرفت و به دنبال قاتل همسر خود می‌گشت. نکته جالب اینجاست که بیننده مبارزه ونوو با دشمنانش را تنها در یک انعکاس از آیینه می‌بیند. این جزو جالب ترین کارهایی که شخصیت های Marvel انجام دادند قرار می‌گیرد.

کاپیتان میولنیر را بلند می‌کند

جالب ترین کارهایی که شخصیت های مارول انجام دادند
جالب ترین کارهایی که شخصیت های Marvel انجام دادند

شخصیت‌های زیادی در طول چهار فیلم انتقام‌جویان و چهار فیلم ثور میولنیر را بلند کردند و هر بار که اتفاق می‌افتد هیجان‌انگیزتر می‌شود. با این حال، تماشای به دست گرفتن میولنیر توسط استیو راجرز در پایان بازی از همه آن‌ها هیجان انگیزتر و جالب‌تر بود.

زمانی که تانوس ثور را به زمین می‌کوبد و سعی می‌کند تا با استورم بریکر او را بکشد، ناگهان دوربین میولنیر را نشان می‌دهد که از زمین بلند شد و به سمت تانوس پرتاب می‌شود و به دست استیو راجرز باز می‌گردد. این سکانس سینما را با جیغ و فریاد طرفداران به مرز انفجار کشاند و جزو جالب ترین کارهایی که شخصیت های دنیای سینمایی مارول انجام دادند قرار می‌گیرد.

حمله ثور با آهنگ لد زپلین

جالب ترین کارهایی که شخصیت های مارول انجام دادند
جالب ترین کارهایی که شخصیت های MCU انجام دادند

آثار دنیای سینمایی مارول به‌ویژه فیلم‌های نگهبانان کهکشان، از موسیقی استفاده بسیار جالبی برای معرفی شخصیت فیلم کرده‌اند. موضوع مجدداً در فیلم ثور: رگناروک به صورت یک لحظه حماسی و هیحان انگیز به تصویر کشیده می‌شود.

ثور برای مبارزه با سربازان هلا به سمت پل رنگین بایفراست می‌آید و در این سکانس آهنگ معروف لد زپلین به نام مهاجر نواخته می‌شود که کاملاً با حال و هوای این سکانس هماهنگی دارد. این جزو خفن ترین کارهایی که شخصیت های مارول انجام دادند قرار می‌گیرد.

ورود کاپیتان مارول در فیلم پایان بازی

جالب ترین کارهایی که شخصیت های مارول انجام دادند
جالب ترین کارهایی که شخصیت های مارول انجام دادند

از میان تمام معرفی‌های قهرمانان، از کاپیتان مارول آنطور که باید نام برده نمی‌شود، اما نمی‌توان انکار کرد که سکانس ورود کاپیتان مارول در فیلم انتقام جویان: پایان بازی بسیار فوق العاده است.

شاید منطقی نبود که چرا کاپیتان مارول تا آن لحظه از نبرد حضور نداشت، زیرا به سادگی این واقعیت وجود دارد که او اساساً بیش از حد درگیر کارهای خود بوده است، اما دقیقاً در لحظاتی که انتقام جویان در حال بمب باران شدن توسط سفینه تانوس هستند، کاپیتان مارول وارد می‌شود و سفینه او را از بین می‌برد.

رویا نوردی دکتر استرنج

جالب ترین کارهایی که شخصیت های مارول انجام دادند
جالب ترین کارهایی که شخصیت های مارول انجام دادند

فیلم دکتر استرنج در چند جهانی جنون با آنچه که طرفداران مارول به آن عادت کرده‌اند بسیار متفاوت بود. این فیلم به شدت دارای نام کارگردان رویایی، سم ریمی است که منجر به برخی از مضحک‌ترین اما هیجان انگیزترین لحظات در فیلم شد.

یکی از لحظاتی که بسیار برای طرفداران هیجان انگیز بود، رویا نوردی دکتر استرنج با استفاده از کتاب دارک هولد است. استرنج در یک دنیای دیگر گیر افتاد و مجبور شد تا با استفاده از رویا نوردی به بدن نسخه مرده خود متصل شود و به نبرد با واندا بپردازد. این اولین باری بود که یک شخصیت شب زامبی در دنیای سینمایی مارول به تصویر کشیده می‌شود.

یک وکیل کار درست

جالب ترین کارهایی که شخصیت های مارول انجام دادند
جالب ترین کارهایی که شخصیت های مارول انجام دادند

فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست یکی از جالب‌ترین لحظات معرفی یک ابرقهرمان جدید را به تصویر می‌کشد. با تمام شایعه‌هایی که پیرامون این فیلم از بازگشت چارلی کاکس در نقش مت مورداک وجود داشت، بازگشت او همچنان شگفت آور و فوق العاده بود.

مت مورداک به عنوان وکیل پیتر برای رهایی از اتهامات وارد شده به او کمک کرد و در لحظه‌ای که طرفداران از بازگشت او خوشحال بودند، ناگهان آجری از پنجره به داخل خانه پرتاب می‌شود و مت مورداک قبل از پیتر آن را می‌گیرد. این موضوع برای طرفداران بسیار هیجان انگیز بود و بار کمدی بسیار خوبی داشت.

بیشتر بخوانید:

خروج از عروسی

جالب ترین کارهایی که شخصیت های مارول انجام دادند
جالب ترین کارهایی که شخصیت های مارول انجام دادند

فیلم دکتر استرنج در چند جهانی جنون، در ابتدا عروسی عشق استرج با فرد دیگری را به تصویر می‌کشد. حضور دکتر استرنج در این عروسی برای او کاملاً درد آور است و مخاطب می‌تواند به لطف بازی فوق العاده بندیکت کامبربج احساسات استرنج را به راحتی درک کند.

ترک عروسی توسط دکتر استرنج یکی از لحظات بسیار جالبی است که سم ریمی به خوبی توانست آن را به تصویر بکشد. هیچ راه بهتری برای خروج استرنج از این مراسم وجود نداشت به جز اینکه از بالکن به پایین بپرد و به سمت نبرد با یک هیولای بزرگ برود.

تبدیل شدن واندا به اسکارلت ویچ

جالب ترین کارهایی که شخصیت های مارول انجام دادند
جالب ترین کارهایی که شخصیت های مارول انجام دادند

واندا ویژن اولین سریال دنیای سینمایی مارول در دیزنی پلاس بود و همچنان بهترین است، زیرا یک راز بسیار جالب آشکار شد و یک پایان واقعاً غم انگیز داشت. اما آنچه را که طرفداران سال‌ها منتظر دیدن آن بودند را نیز به ارمغان آورد، واندا در نهایت به اسکارلت ویچ تبدیل شد.

در طول این سریال اتفاقات بسیار جالبی رخ می‌دهد و مخاطب را با معماهای خود سردرگم می‌کند. واندا توسط آگاتا با کتاب دارک هولد آشنا می‌شود و پس از استفاده از آن به اسکارلت ویچ تبدیل شد. این موضوع بسیار هیجان انگیز بود که حتی آگاتا را به ترس انداخت.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار جالب ترین کارهایی که شخصیت های مارول انجام دادند سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *