10 شخصیت قدرتمند زن ناروتو از نگاه سایت فیگار ؛ از کونان تا کاگویا

دنیای نینجاهای ناروتو خانه بسیاری از شخصیت‌های زن قدرتمند است. در ادامه با فیگار بمانید تا با 10 شخصیت قدرتمند زن ناروتو آشنا شوید.

فرنچایز ناروتو به دلیل داشتن مجموعه‌ای از نینجاهای قدرتمند (قوی ترین شخصیت های مسن ناروتو در دوران کودکی) که از دهکده‌ها و پیشینه‌های مختلف زندگی می‌آیند، به خوبی شناخته شده است. اگرچه بازیگران ناروتو عمدتاً از قهرمانان مرد تشکیل شده‌اند، اما این سریال همچنین دارای نینجاهای زن قوی زیادی در داستان است که اغلب به طور کلی نادیده گرفته می‌شوند.

10 شخصیت قدرتمند زن ناروتو

از کونان تا کاگویا

شما می‌توانید فهرست 10 شخصیت قدرتمند زن ناروتو را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

10 شخصیت قدرتمند زن ناروتو
10 شخصیت قدرتمند زن ناروتو

علیرغم این واقعیت که بسیاری از شخصیت‌های زن در ناروتو دارای نقش‌های فرعی هستند، یا زمان کمتری نسبت به همتایان مرد خود در صفحه نمایش دارند، این امر مانع از آن نشد که بسیاری از کونویچی‌های زن قوی روی بینندگان تأثیر بگذارند و قدرت خود را در بسیاری از ماموریت‌ها و مبارزات مهم در طول ناروتو ثابت کنند. پس اگر می‌خواهید با قوی ترین شخصیت های زن ناروتو آشنا شوید، در این نوشتار با ما همراه باشید تا به معرفی قدرتمند ترین شخصیت های زن ناروتو بپردازیم.

Kurenai Yuhi

10 شخصیت قدرتمند زن ناروتو
10 شخصیت قدرتمند زن ناروتو

کورنای یوهی یک کونویچی قدرتمند است و به خاطر نقشش به عنوان رهبر تیم جونین تیم کورنای متشکل از کیبا اینازوکا، هیناتا هیوگا و شینو ابورامه شناخته می‌شود. کورنای یک نینجا است که در Genjutsu تخصص دارد و به دلیل توانایی‌هایش به عنوان یک اعجوبه شناخته می‌شود. می‌توان گفت کورنای قوی‌ترین کاربر Genjutsu در دهکده برگ پنهان است.

کورنای می‌تواند از توانایی‌های خود برای ایجاد توهم بر روی دشمنان خود استفاده کند و همچنین موقعیت دیگران را با استفاده از چاکرایشان بیابد. کورنای نه تنها یک تیم فوق‌العاده موفق از جنین را آموزش داد، بلکه در مقابل بسیاری از حریفان قوی ایستاد. مایه شرمساری بود که بینندگان نتوانستند صحنه‌های جنگی بیشتری را ببینند که کورنای و توانایی‌های او را قبل از بازنشستگی برای مراقبت از دخترش، میرای ساروتوبی، نشان می‌داد.

Ino Yamanaka

10 شخصیت قدرتمند زن ناروتو
10 شخصیت قدرتمند زن ناروتو

اینو یاماناکا ابتدا به عنوان یکی از سه عضو تیم آسوما در کنار شیکامارو نارا و چوجی آکیمیچی معرفی می‌شود. اگرچه اینو هنوز در تلاش است نقاط قوت خود را پیدا کند، اما نشان داده است که در طول گذر زمان قبل از ناروتو شیپودن رشد کرده و به یک کونویچی قدرتمند تبدیل شده است.

اینو یکی از کاربران تکنیک تغییر بدن ذهنی متعلق به قبیله یاماناکا است، که به نام جوتسو انتقال ذهن شناخته می‌شود. این تکنیک قدرتمند به کاربر اجازه می‌دهد تا هوشیاری خود را به یک هدف منتقل کند و بنابراین کنترل بدن او را در دست بگیرد. استفاده از این تکنیک توسط اینو، او را به یک نینجا قدرتمند تبدیل می‌کند، به غیر از مهارت‌های رزمی بسیار دیگری که در طول مدت حضورش در تیم آسوما و آموزش‌های پزشکی که از Tsunade دریافت کرده بود.

Anko Mitarashi

10 شخصیت قدرتمند زن ناروتو
10 شخصیت قدرتمند زن ناروتو

آنکو میتاراشی یکی از توکوبتسو جونین کونویچی با استعداد روستای برگ پنهان است که برای اولین بار به عنوان سرپرست مرحله دوم امتحان چونین معرفی شد. حتی در کودکی، آنکو به اندازه کافی از استعدادهایش برای افرادی مانند سانین افسانه‌ای، اوروچیمارو، توجه کافی را به خود جلب کرد تا او را به عنوان یک شاگرد زیر بال خود بگیرد.

آنکو، تحت شاگردی او با اوروچیمارو، توانست بر بسیاری از توانایی‌های او تسلط یابد. بنابراین، او یکی از انتخاب‌های بسیار کوچکی از شخصیت‌های قادر به جوتسو مبتنی بر مار است. چیزی که آنکو را حتی بیشتر چشمگیرتر می‌کند این است که مانند برخی شینوبی‌ها، مانند ساسوکه اوچیها، اوروچیمارو، و کابوتو، آنکو دارای یک علامت نفرین است، اما هرگز از آن استفاده نمی‌کند.

Hinata Hyuga

10 شخصیت قدرتمند زن ناروتو
10 شخصیت قدرتمند زن ناروتو

هیناتا هیوگا اولین بار در سریال به عنوان عضوی از تیم کورنای در کنار کیبا اینازوکا و شینو ابورامه دیده شد. هیناتا یکی از اعضای قبیله هیوگا است و صاحب قدرتمند Kekkei Genkai معروف به چشم Byakugan است. هیناتا محبوب‌ترین شخصیت زن در انیمه ناروتو می‌باشد.

اگرچه هیناتا در سال‌های اولیه‌اش ترسو و ساکت نشان داده می‌شود، اما او در سراسر ناروتو شیپودن به یک کونویچی ماهر تبدیل می‌شود. هیناتا در نهایت لحظات قابل توجهی از شجاعت را تجربه می‌کند، از جمله او تنها فردی است که در ابتدا به دفاع از ناروتو در مبارزه او با Pain آمد. استفاده هیناتا از Byakugan خود به عنوان یکی از قدرتمندترین توانایی‌ها در فرنچایز، همراه با شجاعت و وفاداری او به دوستانش، در نهایت چیزی است که او را بسیار قوی می‌کند.

Mei Terumi

10 شخصیت قدرتمند زن ناروتو
10 شخصیت قدرتمند زن ناروتو

Mei Terumi در طول ناروتو شیپودن به عنوان Mizukage دهکده مه پنهان معرفی می‌شود. مِی ترومی نیرویی بود که می‌توانست در ابتدا بسیاری از شخصیت‌های اصلی انیمه را به راحتی شکست دهد. او همچنین دارای دو عنصر Kekkei Genkai به شکل‌های مذاب و جوش است.

قدرت Mei Terumi غیرقابل انکار می‌باشد و او در چندین موقعیت ثابت کرده است که یکی از قویترین کاراکترهای زن ناروتو در کل فرنچایز می‌باشد. مِی در طول مبارزه خود با ساسکه اوچیها، قدرت کافی داشت تا با وجود استفاده از سوزانو، او را مجروح کند. علاوه بر این، او می‌توانست بلک زتسو را در نبرد با یک ضربه در طول جنگ جهانی چهارم شینوبی شکست دهد.

Sakura Haruno

10 شخصیت قدرتمند زن ناروتو
10 شخصیت قدرتمند زن ناروتو

ساکورا هارونو یکی از شخصیت‌های کلیدی ناروتو و یکی از نزدیک‌ترین همراهان ناروتو است. ساکورا به عنوان عضوی از تیم کاکاشی در کنار ناروتو اوزوماکی و ساسوکه اوچیها معرفی می‌شود. اگرچه در ابتدا مدتی طول می‌کشد تا ساکورا به نقاط قوت واقعی خود پی ببرد، او بدون شک یکی از تواناترین کونویچی‌های این مجموعه است.

ساکورا در کنترل چاکراها مهارت فوق العاده‌ای دارد و شاگرد افسانه‌ای سانین، تسوناده می‌باشد. ساکورا بسیار سخت کار کرد تا قوی شود و از توانایی‌هایش نهایت استفاده را ببرد. ساکورا با تقویت مهارت‌های خود توانست چنین تأثیری بگذارد، به طوری که او نه‌ تنها می‌توانست در نبرد از خود محافظت کند، بلکه به ناروتو و ساسکه کمک می‌کرد تا آخرین ضربه را به کاگویا در نبرد نهایی وارد کنند.

Temari

10 شخصیت قدرتمند زن ناروتو
10 شخصیت قدرتمند زن ناروتو, قدرتمند ترین شخصیت زن ناروتو

تماری یکی از سه خواهر و برادر شنی است و اولین بار در آرک امتحان چونین در کنار برادران و هم تیمی‌هایش، گارا و کانکورو، معرفی شد. تقریباً بلافاصله، تماری با قدرت خود، مجهز به فن غول پیکر خود و جوتسو مبتنی بر باد، تأثیر بسیار زیادی در داستان می‌گذارد.

تماری مبارزات زیادی داشته است که استعداد او را به نمایش می‌گذارد، مانند پیروزی سریع او در برابر تنتن در طول امتحانات چونین که باعث شد جنین دیگر از توانایی‌های او مبهوت شوند. تماری همچنین در برابر تایویا از چهار صدا پیروز شد، مبارزه‌ای که در آن باد جوتسو او به اندازه کافی قدرتمند بود تا جنگلی را که در آن می جنگیدند خراب کند.

Konan

10 شخصیت قدرتمند زن ناروتو
10 شخصیت قدرتمند زن ناروتو, قویترین کاراکترهای زن ناروتو

کونان که به خاطر جوتسو منحصر به فرد کاغذی خود شناخته می‌شود، هم به عنوان یکی از اعضای مؤسس و هم تنها عضو زن آکاتسکی شرور معرفی شد. اگرچه او در ابتدا یک آنتاگونیست (بهترین آنتاگونیست های ترسناک در انیمه های سال 2021) بود، اما پس از جدایی از آکاتسوکی، کونان تمام تلاش خود را برای کمک به ناروتو و متحدانش انجام داد، و آخرین اقدامات او غیرقابل انکار قهرمانانه بود.

کونان هم از نظر قدرت و هم از نظر عقل یک تهدید بزرگ بود. جوتسو کاغذی منحصربه‌فرد او بسیار متنوع است. جوتسو کونان به او اجازه می‌داد ظاهر، سلاح‌های فیزیکی و حتی بال‌هایی که به او اجازه پرواز را می‌داد، بسازد. نه تنها این، بلکه او توانست به طور خاص تکنیک Sacred Paper Emissary خود را برای کشتن اوبیتو طراحی و اجرا کند، که اوبیتو فقط به لطف کینجوتسو ایزاناگی جان سالم به در برد.

Tsunade

10 شخصیت قدرتمند زن ناروتو
10 شخصیت قدرتمند زن ناروتو, قدرتمند ترین شخصیت های زن ناروتو

سوناده یکی از سه سانین افسانه‌ای است و پنجمین هوکاگه دهکده برگ پنهان بود. سوناده به دلیل مهارت‌های استثنایی خود به عنوان یک کونویچی شناخته شده است و قادر به انجام تکنیک قدرتمند Creation Rebirth است. این تکنیک قدرتمند به او اجازه می‌دهد تا جوانی خود را با استفاده از چاکرا خود خفظ کند.

سوناده هم مهارت‌های پزشکی عالی و هم قدرت بی‌رحمانه‌ای دارد، اما قدرت واقعی او در توانایی او برای تقویت چاکرا است. ذخایر عظیم چاکرا سوناده آنقدر چشمگیر بود که به او اجازه داد تا بیش از نیم روز بی‌وقفه با مادارا اوچیها بجنگد بدون اینکه دچار خستگی شود. سوناده همچنین توانست از توانایی‌های خود برای شفای چندین هزار شینوبی در طول نبرد نهایی علیه اوبیتو اوچیها استفاده کند. شکی نیست که سوناده یکی از تاثیرگذارترین نینجاهای این فرنچایز است.

Kaguya Otsutsuki

10 شخصیت قدرتمند زن ناروتو
10 شخصیت قدرتمند زن ناروتو, قوی ترین شخصیت های زن ناروتو

کاگویا بدون شک قوی‌ترین آنتاگونیست ناروتو است. با استفاده از بیاکوگان و رین شارینگان ککی گنکای، هیچ شینوبی منحصر به فردی با مهارت‌های او قابل مقایسه نبود. پس از مصرف میوه درخت خدا، کاگویا قدرت و ذخایر چاکرا بی‌رقیب خود را آشکار می‌کند و حتی از مادارا به عنوان جینچوریکی Ten-Tails پیشی می‌گیرد.

کاگویا به‌عنوان یک نسل از قبیله اوتسوتسوکی، قدرت‌های ماورایی را به نمایش می‌گذارد و می‌تواند بسیاری از جوتسوها را بدون بافتن نشانه‌های دستی به نمایش بگذارد. ترکیبی از این و Kekkei Genkai پیشرفته‌اش به او قدرتی فوق‌العاده داد، آنقدر که تلاش ترکیبی از هر چهار عضو تیم کاکاشی لازم بود تا او را از بین ببرند و به جنگ جهانی چهارم شینوبی پایان دهند. کاگویا قدرتمند ترین شخصیت زن ناروتو است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار 10 شخصیت قدرتمند زن ناروتو سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


2 thoughts on “10 شخصیت قدرتمند زن ناروتو از نگاه سایت فیگار ؛ از کونان تا کاگویا

  1. باشه ولی لیست اشتباهه، ساکورا حتی از تسوناده هم قوی تره و بعد از کاگویا قویترین زن ناروتو شیپودن هست. اگه میشه اصلاح کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *