رتبه بندی تمام شخصیت های مسن ناروتو در دوران کودکی از لحاظ قدرت

در ناروتو، شخصیت‌های مسن زیادی وجود دارد که در دوران کودکی قوی بودند. با فیگار بمانید تا با قوی ترین شخصیت های مسن ناروتو در دوران کودکی آشنا شوید.

فرنچایز ناروتو (بهترین آرک های انیمه ناروتو) به گسترش و تکامل دنیای شینوبی با مانگای اسپین‌آف و نمایش انیمیشن بوروتو ادامه می‌دهد که ۱۲ سال پس از رویدادهای ناروتو: شیپودن اتفاق می‌افتد. بوروتو پسر ناروتو را به عنوان قهرمان داستان دنبال می‌کند، در حالی که ناروتو به وظایف خود به عنوان هوکاگه تمایل دارد و به پرورش نسل بعدی شینوبی کمک می‌کند. در ناروتو معلمان مسن قوی و به طور کلی شخصیت‌های مسن قدرتمند زیادی وجود دارد که در دوران کودکی خود نیز به طرز عجیبی کاراکترهای قوی بودند.

بیشتر بخوانید:

500 انیمه و انیمیشن برتر تمام دوران [بر اساس دسته بندی ژانر]

قوی ترین شخصیت های مسن ناروتو در دوران کودکی

همراه با ضعیف ترین ها

شما می‌توانید فهرست ضعیف ترین شخصیت های مسن ناروتو در دوران کودکی را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

شما همچنین می‌توانید فهرست قوی ترین شخصیت های مسن ناروتو در دوران کودکی را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

قوی ترین شخصیت های مسن ناروتو در دوران کودکی
قوی ترین شخصیت های مسن ناروتو در دوران کودکی

شخصیت‌های بزرگسال زیادی در سراسر فرنچایز دیده می‌شود که به بزرگ شدن و شکل دادن یک ناروتو جوان‌تر به هوکاگه معتبر و قدرتمند دهکده برگ پنهان کمک کرده‌اند. اما خود این شخصیت‌ها در دوران جوانی چگونه بودند و چه کسانی در بین آنها قوی‌ترین بودند؟ اگر می‌خواهید با قدرتمند ترین و ناتوان ترین شخصیت های مسن ناروتو در دوران کودکی آشنا شوید، در این نوشتار با ما همراه باشید تا به معرفی این شخصیت‌ها بپردازیم.

Iruka Umino

قوی ترین شخصیت های مسن ناروتو در دوران کودکی
قوی ترین شخصیت های مسن ناروتو در دوران کودکی

ایروکا پسری بود که دوازده سال قبل از شروع انیمه ناروتو بر اثر حمله روباه نه دم به دهکده برگ پنهان یتیم شد. ایروکا پس از از دست دادن پدر و مادرش از کمبود توجه رنج برد و به یک دلقک کلاس تبدیل شد و همیشه حاضر برای انجام هر کاری بود تا بتواند مورد توجه دیگران قرار بگیرد. در میان دیگر شخصیت‌های این فهرست، ایروکا ضعیف ترین شخصیت مسن ناروتو در دوران کودکی است.

ایروکا کودک بدبختی بود، اما با الهام از هوکاگه سوم، یاد گرفت که بر گذشته خود غلبه کند و معلم ارشد آکادمی نینجا شود. ایروکا وظیفه آموزش ناروتو را بر عهده داشت، پسری که دارای روح روباه نه دمی بود که پدر و مادرش را کشت. اگرچه او در ابتدا مخالف این کار بود، اما ایروکا این مسئله را کنار گذاشت و حمایت خود را به ناروتو گسترش داد. ایروکا که اولین کسی بود که این کار را در دهکده انجام داد، یک معلم مهم، پشتیبان و شخصیت پدری ناروتو شد.

Kurenai Yuhi

قوی ترین شخصیت های مسن ناروتو در دوران کودکی
قوی ترین شخصیت های مسن ناروتو در دوران کودکی

کورنای در 9 سالگی از آکادمی نینجا فارغ التحصیل شد و در کنار آسوما ساروتوبی و رایدو نامیاشی در یک تیم قرار گرفت. همانطور که بینندگان شاهد رفتار کورنای در امتحانات چونین بودند، او در جوانی به عنوان فردی شاد و حامی همکلاسی‌هایش دیده می‌شد.

کورنای در سن 13 سالگی یک چونین شد و مدت کوتاهی قبل از اینکه ناروتو و دوستانش به گنین تبدیل شوند و تیم 8 تشکیل شود، یک جونین شد. کورنای در بزرگسالی همچنان یک شخصیت حمایت کننده و تشویق کننده بود. کورنای تیم خود را که از کیبا اینازوکا، شینو ابورامه و هیناتا هیوگا تشکیل می‌شد، آموزش داد و تمام تلاش خود را کرد تا به هیناتا کمک کند با ترس‌های خود رو به رو شود، زیرا از روابط تاریک بین او و پدرش آگاه بود.

Obito Uchiha

قوی ترین شخصیت های مسن ناروتو در دوران کودکی
قوی ترین شخصیت های مسن ناروتو در دوران کودکی

اوبیتو یک شخصیت فوق‌العاده مهم با یکی از بهترین پیشینه‌های ناروتو است. اوبیتو که زیر نظر مادربزرگش بزرگ شد، آرزو داشت هوکاگه شود. بنابراین مردم دهکده وجود او را تصدیق می‌کردند. اوبیتو در کنار کاکاشی هاکاته و رین نوهارا در تیم گنین میناتو نامیکازه قرار گرفت. در بزرگسالی، اوبیتو به یکی از بهترین شرورهای ناروتو تبدیل شد.

اوبیتو در جوانی به طرز باورنکردنی جاه طلب و به دوستانش وفادار بود. با این حال، او ناامیدی زیادی از رشد مداوم کاکاشی بیشتر از رشد او پیدا کرد. در بیشتر طول داستان فرض بر این بود که او در جنگ جهانی سوم شینوبی کشته شده است، اما مادارا اوچیها سالخورده او را نجات داد و اوبیتو را قوی‌تر کرد. در بیشتر قسمت‌های داستان ناروتو، اوبیتو یکی از قدرتمندترین شخصیت‌های شرور بود و برای بسیاری از شخصیت‌هایی که در جوانی بر او چیره شده بودند، تهدید بزرگی بود.

Might Guy

قوی ترین شخصیت های مسن ناروتو در دوران کودکی
قوی ترین شخصیت های مسن ناروتو در دوران کودکی

یکی از بهترین شخصیت‌های مورد علاقه طرفداران ناروتو، گای، شخصیتی بود که در کودکی در نینجوتسو و جنجوتسو مهارت نداشت. پس از ناکامی در امتحان ورودی آکادمی نینجا، گای سخت کار کرد تا اینکه در نهایت قبول شد، جایی که توانست به یک شینوبی تبدیل شود و در یک تیم گنین قرار بگیرد.

در امتحانات چونین، گای به قدری خوب عمل کرد که توانست به دیدار نهایی یک به یک صعود کند و در آنجا به کاکاشی باخت. گای شخصیتی بود که در جوانی برای رسیدن به قدرتی که در بزرگسالی‌اش وجود دارد بسیار سخت کار کرد. روحیه سخت کوش او به گای اجازه داد تا مهارت‌های تایجوتسو خود را به طور قابل توجهی ارتقا دهد که به طور کامل کمبود مهارت او در سایر زمینه‌ها را جبران می‌کند و از او یک شینوبی و سنسه بزرگی می‌سازد.

Anko Mitarashi

قوی ترین شخصیت های مسن ناروتو در دوران کودکی
قوی ترین شخصیت های مسن ناروتو در دوران کودکی

آنکو یک گنین جوان با استعداد و کنجکاو بود که بخشی از یک تیم به رهبری اوروچیمارو بود. آنکو در طول امتحانات چونین خود چنان سطح بالایی از مهارت را به نمایش گذاشت که علاقه خاصی از طرف اوروچیمارو به دست آورد. سپس اوروچیمارو او را به عنوان یک شاگرد شخصی پذیرفت و چندین جوتسو خود را به او آموزش داد.

اوروچیمارو در نهایت تصمیم گرفت از آنکو به عنوان سوژه آزمایشی برای مهر نفرین شده بهشت استفاده کند. پس از امتناع او از همکاری بیشتر به دلیل اینکه او تنها بازمانده این آزمایش بود، اوروچیمارو خاطرات آنکو را تغییر داد تا باور کند که رها شده است. اگرچه آنکو همیشه از اوروچیمارو کینه داشت، اما آنکو بزرگ شد تا یک توکوبوتسو جونین کنایه آمیز و سرسخت، اما بسیار متعهد و ماهر و ناظر دور دوم امتحانات چونین باشد.

Jiraiya

قوی ترین شخصیت های مسن ناروتو در دوران کودکی
قوی ترین شخصیت های مسن ناروتو در دوران کودکی

پس از فارغ التحصیلی از آکادمی نینجا، جیرایا در تیمی تحت نظارت هیروزن ساروتوبی، در کنار هم تیمی‌های خود، اوروچیمارو و سوناده قرار گرفت. این تیم به عنوان یک تیم بسیار ماهر گنین جوان نخبه شناخته می‌شد که در آینده به عنوان سه سانین افسانه‌ای دهکده برگ پنهان شناخته شدند.

اگرچه بسیاری جیرایا را به‌عنوان یک دردسرساز عجیب و غریب در دوران جوانی‌اش نادیده می‌گرفتند، اما آموزش زیر نظر هیروزن ارزش کار گروهی را به او آموخت. همچنین مهارت‌های او به‌عنوان یک شینوبی تنها با آموزش از وزغ‌های کوه میوبوکو تقویت شد. جیرایا برای پیروی از پیشگویی حکیم وزغ بزرگ شد و ناروتو را در راه نینجا آموزش داد. در نهایت، تمرینات و فداکاری‌های جیرایا بود که ناروتو را قادر ساخت تا جهان را نجات دهد. همین او را به یکی از بهترین شخصیت‌های جانبی ناروتو تبدیل کرد.

Tsunade

قوی ترین شخصیت های مسن ناروتو در دوران کودکی
قوی ترین شخصیت های مسن ناروتو در دوران کودکی

سوناده یک شخصیت مهم در سراسر ناروتو است و معمولاً به عنوان یکی از قدرتمندترین شخصیت‌های زن در ناروتو شناخته می‌شود. به عنوان نوه هاشیراما سنجو و میتو اوزوماکی، سوناده دارای نسل خونی دو تا از قدرتمندترین قبیله‌های دهکده بود.

در جوانی، سوناده یک نینجا با اعتماد به نفس و با استعداد بود که در تیمی در کنار جیرایا و اوروچیمارو قرار گرفت و در آنجا بیشتر آموزش دید تا به یکی از سانین‌های افسانه‌ای تبدیل شود. مهارت‌های سوناده در بزرگسالی به قدری قابل توجه بود که او نه تنها به خاطر قدرتش، بلکه به عنوان یکی از معروف‌ترین نینجاهای پزشکی زمان خود شناخته شد. همین مهارت‌ها بود که باعث شد او بتواند عنوان پنجمین هوکاگه را برای خود کند.

Orochimaru

قوی ترین شخصیت های مسن ناروتو در دوران کودکی
ضعیف ترین شخصیت مسن ناروتو در دوران کودکی

اوروچیمارو که به عنوان یکی از سه سانین افسانه‌ای، سه نینجا برتر زمان خود شناخته می‌شود، یکی از قدرتمندترین نینجاهای این انیمه است. او همچنین طولانی‌ترین شخصیت شرور در کل ناروتو می‌باشد. همین باعث می‌شود تا ما با شخصیت او کاملا آشنا باشیم. در ابتدا به اوروچیمارو موقعیت هوکاگه پیشنهاد شد، اما او فقط به طولانی کردن عمر خود علاقه داشت.

اوروچیمارو پسر یتیم دهکده برگ پنهان بود که در تیم گنین هیروزن ساروتوبی در کنار جیرایا و تسوناده قرار گرفت. به گفته هیروزن، اوروچیمارو فوق العاده با استعداد و بصیر بود و به عنوان یک نابغه شناخته می‌شد. به گفته هیروزن، او  به عنوان یک اعجوبه در هر نسل دیده می‌شد.

اگرچه مهارت اوروچیمارو غیرقابل انکار بود، اما هم تیمی‌های او به سرعت متوجه شخصیت پیچیده او شدند؛ حتی در دوران جوانی. اوروچیمارو، با الهام از ایده تولد دوباره در نمادگرایی مار، تصمیم گرفت تکنیک‌های ممنوعه نینجا معروف به کینجوتسو را مطالعه کند. وسواس اوروچیمارو با کینجوتسو زندگی او را از بین برد و او را به شخصیت شرور عجیب و غریب و متخاصمی تبدیل کرد که در سرتاسر ناروتو بسیار دیده می‌شود.

Kakashi Hatake

قوی ترین شخصیت های مسن ناروتو در دوران کودکی
قدرتمند ترین و ناتوان ترین شخصیت های مسن ناروتو در دوران کودکی

کاکاشی هاتاکه به‌عنوان یکی از برترین نینجاهای دهکده برگ پنهان شناخته می‌شود، و این در دوران جوانی او تفاوتی نداشت. کاکاشی پس از کسب نمرات عالی در آکادمی نینجا و فارغ التحصیلی از کلاس خود در تنها 5 سالگی، به عنوان اعجوبه‌ای که بهترین نسل خود بود، شناخته شد.

او به عنوان یک گنین در تیم میناتو نامیکازه در کنار اوبیتو اوچیها و رین نوهارا قرار گرفت و در آنجا به درخشش خود ادامه داد. در سن 6 سالگی، کاکاشی اجازه یافت در کنار تیم خود در امتحانات چونین شرکت کند و پس از قبولی به چونین ارتقا یافت. کاکاشی در تنها 12 سالگی دوباره به رتبه بالای جونین ارتقاء یافت و بلافاصله پس از آن به عملیات سیاه Anbu پیوست. همین او را به یکی از جوان‌ترین شخصیت‌هایی تبدیل کرد که به این سطح مهارت دست یافت.

Minato Namikaze And Kushina Uzumaki

قوی ترین شخصیت های مسن ناروتو در دوران کودکی
ضعیف ترین شخصیت های مسن ناروتو در دوران کودکی

میناتو نامیکازه و کوشینا اوزوماکی زمانی با هم آشنا شدند که کوشینا به عنوان دانش‌آموز جدید به آکادمی نینجا پیوست. کوشینا برای خود نامی دست و پا کرد، زیرا اغلب پسرانی را که به راحتی او را قلدری می‌کردند کتک می‌زد. او آنقدر قوی بود که حتی می‌توانست برادر بزرگتر یک قلدر را که در رتبه‌بندی گنین قرار می‌گرفت، شکست دهد. میناتو یک نینجا جوان آرام و باهوش بود. هنگامی که کوشینا ربوده شد، او تنها کسی بود که به اندازه کافی مراقب بود که متوجه موهای قرمزی شد که او به عنوان دنباله از خود باقی گذاشته بود و به او اجازه داد تا آن را دنبال کند و او را از دست ربایندگانش نجات دهد.

میناتو و کوشینا همچنان که بزرگ شدند به بالاترین سطوح مهارت دست یافتند. میناتو به‌عنوان هوکاگه چهارم دهکده و «فلش زرد» شناخته شد، یک نینجا با چنان مهارت بالایی که به دشمنان دستور داده شد اگر در نبرد با او برخورد کردند، به جای جنگیدن فرار کنند. کوشینا به عنوان فردی که نه دم در آن مهر و موم شده بود به جینچوریکی تبدیل شد. کوشینا و میناتو هر دو نهایت فداکاری را کردند و جان خود را برای محافظت از پسرشان ناروتو اوزوماکی و دهکده برگ پنهان در برابر روباه شیطان نه دم از دست دادند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار قوی ترین شخصیت های مسن ناروتو در دوران کودکی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


3 thoughts on “رتبه بندی تمام شخصیت های مسن ناروتو در دوران کودکی از لحاظ قدرت

  1. دقیقاً…
    مهمتر از قدرت و مهارتش ، بصیرتش بود که حتی بعد از مرگش هم دنبال نجات دهکده ش بود ، که وقتی ادوتنسه شد و برگشت هم خودشو آزاد کرد و تو جنگ جهانی کمکشون کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *