بهترین دیالوگ های انیمه Death Note از نگاه سایت فیگار

برخی مواقع در انیمه‌‌ها بعضی دیالوگ‌ها در مقابل دیگر دیالوگ‌ها ماندگار‌تر می‌شوند. با فیگار همراه باشید تا با بهترین دیالوگ های انیمه Death Note آشنا شوید.

Death Note مملو از نقل قول‌های به یاد ماندنی است، اما این‌ها مواردی هستند که در طول سال‌ها مورد توجه طرفداران قرار گرفته‌اند.

بهترین دیالوگ های انیمه Death Note

معرفی بهترین دیالوگ های انیمه Death Note

شما می‌توانید فهرست بهترین دیالوگ های انیمه Death Note را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین دیالوگ های انیمه دفترچه مرگ

برای سال‌ها، Death Note، با تمام رمز و راز تلخش، به عنوان یکی از بهترین مانگا/انیمه‌ها معرفی شده است. در هماهنگی با مفهوم قدیمی و خط داستانی ضعیف، Death Note حاوی ده‌ها خط دیالوگ بسیار هیجان‌انگیز (و به همان اندازه نمادین) است.

انیمه Death Note مملو از جملات تامل برانگیز، عمیق و قابل بحث است که طرفداران انیمه را سال‌ها در مورد این سریال جذاب صحبت می‌کنند. قهرمان‌ها و آنتاگونیست‌ها به طور یکسان دیالوگ‌های خارق‌العاده‌ای دارند که سؤالات جدی ایجاد می‌کند یا به سادگی چیزهای زیادی در مورد گوینده می‌گوید.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های سال 2023 + [تاریخ اکران و تریلر]

“.The Real Evil Is The Power To Kill People”

Soichiro Yagami

همانطور که عمو بن معروف به مرد عنکبوتی گفت: “با قدرت زیاد مسئولیت بزرگی به همراه دارد.” متأسفانه، لایت یاگامی کوچکترین سرنخی ندارد که این عبارت به چه معناست. با این اوصاف، زمانی که لایت برای اولین بار Death Note را پیدا کرد، چندان آشفته نبود. با این حال، پی بردن به قدرت تازه یافته او، او را به یک کابوس هیولا تبدیل کرد.

این نقل قول از سویچیرو یاگامی، پدر لایت می‌آید، که باورش را سخت‌تر می‌کند، زیرا او از میراث قاتل پسرش تا زمانی‌ که خیلی دیر نشده است، آگاه نیست. سوئیچیرو اضافه می‌کند که هر کسی که آن قدرت را داشته باشد، نفرین شده است، مهم نیست چگونه از آن استفاده کنید.

“.To Win, You Must Attack”

L

L قهرمان ثانویه Death Note است، اما او اغلب به عنوان یک آنتاگونیست عمل می‌کند تا به آنچه می‌خواهد برسد. این شامل زندانی کردن هر دو میسا آمنه و لایت به اتهام اینکه احتمالاً کیرا اسرارآمیز هستند، می‌شود.

اگرچه در نهایت معلوم شد که L درست می‌گوید، اما نحوه برخورد L با میسا – بستن او و تنها گذاشتن او در یک اتاق – را می‌توان شدیداً در نظر گرفت. از سوی دیگر، L می‌داند که دفاع به تنهایی برای تضمین پیروزی کافی نیست، و برای افزایش شانس موفقیت خود باید در حمله قرار گیرد.

“.All Humans Die The Same”

Ryuk

Ryuk ممکن است یک خدای مرگ سیب دوست باشد، اما با این وجود او همچنان خدای مرگ است. او باید بداند که انسان ها و سایر موجودات زنده در هنگام مرگ به کجا می روند، به این معنی که او دلیلی برای دروغ گفتن در مورد سرنوشت آنها ندارد.

ریوک اشاره می‌کند که “مکانی [که مردم] پس از مرگ می‌روند توسط خدا تعیین نمی‌شود، آن مو است” – مفهومی غیرقابل وصف که می‌تواند به عنوان پوچی یا “هیچی” تعبیر شود. برای آن دسته از مردمی که معتقد به رفتن به بهشت یا جهنم هستند، این ایده که روح آنها محکوم به ابدیت نیستی است، چیزی بسیار وحشتناک است.

“.Laws Are Evidence Of The Human Struggle To Be Righteous”

بهترین نقل قول های انیمه death note

اگرچه طرفداران معمولاً نقل قول‌های لایت، ال یا ریوک را به خاطر می‌آورند، اما آنها تنها شخصیت‌هایی نیستند که می‌توانند مشاهدات زیرکانه یا تحقق‌های فلسفی انجام دهند. سوئیچیرو ممکن است هرگز به اندازه پسرش نمادین نباشد، اما شغل افسر پلیس او بینش جالبی از عدالت و رفتار مجرمانه به او ارائه می دهد.

سوئیچیرو می‌گوید که «قوانین کامل نیستند، زیرا انسان‌هایی که قوانین را ایجاد کرده‌اند، کامل نیستند» پیش از بیان اینکه وجود یک نظام حقوقی «شواهدی از مبارزه انسان برای عدالت‌خواه بودن» است. این باور تا حدی به این دلیل است که سوئیچیرو برای طولانی‌ترین زمان به شرارت پسرش اعتقاد ندارد.

“.In This World, There Is Only Good And Evil”

mikami teru

جهان شامل طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و طعم‌های فلسفی است، بنابراین تقسیم همه به خوب و بد یک تمرین کودکانه است. با این حال، میکامی ترو اصرار دارد که فقط این دوتایی اخلاقی معتبر است، زیرا “این اولین حقیقت جهانی بود که [او] از مشاهده جهان دریافت کرد.”

مانند میسا آمنه، ترو در ابتدا به عنوان یک پیرو سرسخت اراده نور مطرح شد. اما با پیشرفت Death Note، عقاید سفت و سخت او بیشتر و بیشتر آشکار شد. در حالی که لایت می‌خواست مردم را تشویق کند که از کیرا اطاعت کنند، میکامی ترو از Death Note برای اجرای عدالت علیه هر کسی که سابقه جنایی دارد، صرف نظر از اینکه چقدر بی‌اهمیت باشد، استفاده کرد.

“.Being Alone Is Better Than Being With The Wrong Person”

محبوب ترین دیالوگ های انیمه death note

حتی اگر ال یک کارآگاه غیراجتماعی باشد که هرگز دوست یا معشوقی واقعی نداشته است، باز هم درک خوبی از روانشناسی و جامعه شناسی انسان دارد. L می‌تواند زندگی دیگران را مشاهده کند و بینش دقیقی در مورد همه آن، از جمله اینکه چگونه روابط بر افراد تأثیر می‌گذارد، به دست آورد.

L درست می‌گفت که بودن با شخص اشتباه می‌تواند ویرانگر باشد، در حالی که تنها بودن صرفاً تنهایی است. تنها ماندن می‌تواند دردناک باشد، اما یک دوست یا شریک بدرفتار می‌تواند بسیار بدتر باشد. جالب اینجاست که این نقل قول ممکن است در مورد میسا امانه صدق کند که با شراکت با لایت، خود را وارد دنیایی از صدمه و جنایت کرد.

“.Death Is Equal”

اصول دینی L ناشناخته است، اما می‌توان با خیال راحت فرض کرد که او یا آگنوستیک یا بی‌خدا است. او خاطرنشان می‌کند که “مهم نیست که در زمان زنده بودن چه کاری انجام می‌دهید، پس از مرگ همه به یک مکان می‌روند.” این نقل قول تقریباً شبیه مشاهدات ریوک در مورد مرگ و میر انسان است و طرز فکر منطقی L را نشان می‌دهد.

در عین حال، L علیرغم تلاش‌های مذبوحانه‌اش برای دفاع از انسانیت در برابر کیرا، بسیار به تقدس زندگی اهمیت نمی‌دهد. حتی در مرگ، چهره L اساساً عاری از احساسات است. او واقعاً یکی از درک نشدنی‌ترین شخصیت‌های Death Note است.

“.When You Die, I’ll Be The One Writing Your Name In My Death Note”

Ryuk ممکن است مانند یک شیطان وحشتناک به نظر برسد، اما رفتار او در واقع در بیشتر موارد خوش خیم است. او به ندرت کسی را تهدید می‌کند، حتی لایت، اگرچه او به مرگ اجتناب‌ناپذیر کیرا با استفاده از کمترین عطف ممکن اشاره می‌کند.

در واقع، لحن صوتی این شینیگامی ترکیبی از محبت، سرگیجه و سادیستی است و توضیح می‌دهد که چرا این نقل قول باعث ایجاد لرز در ستون فقرات هواداران جمعی شد. با این حال، وقتی ریوک اعلام می‌کند که او «کسی است که نام [لایت] را در یادداشت مرگ [خود] می‌نویسد»، کیرا فقط این احتمال را مسخره می‌کند. همانطور که اتفاق می‌افتد، این دقیقاً همان چیزی است که برای Light انجام می‌شود.

“.In This World, There Are Very Few People Who Actually Trust Each Other”

Light Yagami

برای ساختن یک داستان هیجان‌ انگیز، خیلی بیشتر از یک قهرمان انیمه ایموهای نوجوان با لباس سیاه لازم است. به عبارت دیگر، لایت یاگامی با وجود انتشار همزمان هاله‌ای از شایستگی و حرفه‌ای بودن، انرژی خشمگین متعلق به این کلیشه را به تصویر کشید.

نوجوانان پرخاشگر به ندرت به اندازه کیرا مصمم هستند، اما این باعث نمی‌شود که او کمتر تحریک کننده باشد. علاوه بر این، برای طرفداران جوان به راحتی می‌توان صحبت‌های لایت در مورد بی‌اعتمادی را اشتباه خواند. آنچه لایت واقعاً می‌خواست بگوید این بود که او تنها کسی است که ارزش اعتماد دارد، و به طور ضمنی پیشنهاد می‌کند که همه باید به او ایمان داشته باشند.

“.All You Will See Are People The World Would Be Better Off Without”

Light Yagami

لایت علاوه بر داشتن نگرش سخت نسبت به ارتباطات شخصی، فقط یک فرد عموماً کینه توز است که فرصت عالی برای اعمال تاریک ترین افکار خود را به دست آورده است. نور روزهایش را با لبخندی درخشان می‌گذراند که بر چهره معصومانه‌اش نقش بسته است، اما این نقابی است که تاریکی درونش را پنهان می‌کند.

لایت واقعاً می‌خواهد دنیا را از شر افراد ناخواسته خلاص کند. او مخفیانه به خانواده‌اش، همکلاسی‌هایش و اساساً به هر کسی که در مجاورتش است خیره شده است، در حالی که صفرا در گلویش بالا می‌آید. با این حال، او متوجه نمی‌شود که اقداماتش از نظر فنی او را به کاندیدای ایده آل برای Death Note تبدیل می‌کند، همانطور که این نقل قول Death Note او نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین دیالوگ های انیمه Death Note سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *