گران ترین انیمه های تاریخ ؛ معرفی 10 انیمه با بزرگترین بودجه ها

گران ترین انیمه های تاریخ استانداردهای جدیدی در این صنعت ایجاد کرده‌اند. در ادامه به معرفی بهترین انیمه ها با بودجه بالا می‌پردازیم.

در دنیای گسترده و همیشه در حال تکامل انیمه ها، جایی که خلاقیت حد و مرزی نمی‌شناسد، قلمرویی وجود دارد که در آن بودجه‌ها به ارتفاعات نجومی می‌رسد. اینها محصولاتی هستند که مرزهای انیمیشن را با هم ترکیب می‌کنند و جلوه‌های بصری خیره‌کننده، داستان‌گویی پیچیده و فناوری‌های پیشرفته را با هم ترکیب می‌کنند.

گران ترین انیمه های تاریخ

گران ترین انیمه تمام دوران

شما می‌توانید فهرست گران ترین انیمه های تاریخ را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

گران ترین انیمه های تاریخ
گران ترین انیمه های تاریخ

در این دسته از انیمه‌های دیدنی، تعهد به کیفیت بی نظیر است. این پروژه های جاه طلبانه برای به ثمر رساندن دنیای فریبنده خود از هیچ هزینه ای دریغ نمی‌کنند. از طراحی‌های دقیق شخصیت‌ها گرفته تا مناظر شگفت‌انگیز، هر فریم با دقتی ساخته شده است که نشان‌دهنده فداکاری تیم سازنده است. پس در ادامه نوشتار محبوب ترین انیمه ها با بودجه بالا همراه ما بمانید تا با گران ترین انیمه تمام دوران آشنا شوید.

One Punch Man

گران ترین انیمه های تاریخ
One Punch Man (2015 – )
  • بودجه: 80000 دلار برای هر قسمت

در ابتدای مقاله محبوب ترین انیمه ها با بودجه بالا ، سایتامای به ظاهر بی‌تأثیر یک سرگرمی نسبتاً منحصربه‌فرد دارد: قهرمان بودن. سایتما برای اینکه رویای کودکی خود را دنبال کند، به مدت سه سال بی وقفه تمرین کرد و در این روند تمام موهای خود را از دست داد. حالا سایتما آنقدر قدرتمند است که می‌تواند هر دشمنی را تنها با یک مشت شکست دهد. با این حال، نداشتن کسی که توانایی برابری با قدرت او را داشته باشد، سایتما را به یک مشکل غیرمنتظره سوق داده است، او دیگر قادر به لذت بردن از هیجان نبرد نیست و کاملاً خسته شده است.

یک روز سایتما توجه سایبورگ 19 ساله جنوس را جلب می‌کند که شاهد قدرت اوست و می‌خواهد که شاگرد سایتما شود. جنوس پیشنهاد می‌کند که این دو به انجمن قهرمان بپیوندند تا به قهرمانان معتبری تبدیل شوند که برای مشارکت‌های مثبتشان در جامعه شناخته می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های مشابه مرد تک مشتی

Demon Slayer

گران ترین انیمه های تاریخ
Demon Slayer (2019 – )
  • بودجه: 80000 دلار برای هر قسمت

Demon Slayer از زمان اقتباس خود در سال 2019، ثابت کرد که یک انیمه شونن غول پیکر است و طرفداران زیادی به دست آورد. تا آنجایی که انیمه شونن پیش می‌رود، هیچ چیز پیشگامانه‌ای در مورد فرضیه‌ شیطان کش وجود ندارد، اما انیمیشن ستاره‌ای Ufotable، کارگردانی هنری و خصوصیات رنگارنگ شخصیت‌ها، همگی به این سریال کمک کرده‌اند تا به یک سری موفق تبدیل شود.

Demon Slayer دنیای انیمه را طوفانی کرد. فیلم بعدی آن که جایگاه خود را در میان بهترین فیلم‌های عصر ما مستحکم کرد، این انیمه را در رتبه‌های بالاتر قرار داد. در حالی که مشخص نیست که آیا اقساط آینده آن عرضه خواهد شد یا خیر، طرفداران مطمئناً انتظارات زیادی از آن دارند.

بیشتر بخوانید:

بهترین قسمت های انیمه شیطان کش

One Piece

گران ترین انیمه های تاریخ
One Piece (1999 – )
  • بودجه: 90000 دلار برای هر قسمت

گل دی. راجر به عنوان “پادشاه دزدان دریایی” شناخته می‌شد، قوی‌ترین و مشهورترین موجودی که در گرند لاین قایقرانی کرده است. دستگیری و اعدام راجر توسط دولت جهانی تحولی را در سراسر جهان به ارمغان آورد. آخرین سخنان او قبل از مرگش وجود بزرگترین گنج دنیا یعنی One Piece را آشکار کرد. این مکاشفه بود که عصر بزرگ دزدان دریایی را به ارمغان آورد، مردانی که رویای یافتن وان پیس را در سر می‌پرورانند، که وعده ثروت و شهرت نامحدودی را می‌دهد.

اینجاست که Monkey D. Luffy، پسر 17 ساله‌ای که با تعریف استاندارد شما از دزد دریایی مخالفت می‌کند، وارد می‌شود. به جای شخصیت محبوب یک دزد دریایی شرور، سرسخت و بی‌دندان که روستاها را برای تفریح غارت می‌کند، دلیل دزدی دریایی بودن لوفی یک شگفتی محض است: فکر یک ماجراجویی هیجان انگیز که او را به سمت افراد جذاب و در نهایت به گنج موعود هدایت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین دیالوگ های انیمه وان پیس (One Piece)

Naruto Shippuden

گران ترین انیمه های تاریخ
Naruto Shippuden (2007 – 2017)
  • بودجه: 100000 دلار برای هر قسمت

برای کسانی که دنبال داستان‌های طولانی هستند، Naruto: Shippuden کلاسیک دیگری است که لیگ خاص خود را در فرهنگ پاپ ایجاد کرده است. Naruto: Shippuden با داشتن داستانی در طول یک دهه و دقیقاً 500 قسمت، بخشی از سه شونن بزرگ است که در سطح جهانی محبوبیت یافت. این انیمه به بلوغ ناروتو و سفر او برای تسلط بر مهارت خود به عنوان یک نینجا برای تبدیل شدن به رئیس دهکده‌اش می‌پردازد.

ناروتو سفر قهرمان را تا حد زیادی می‌بیند، با بسیاری از طرفداران قدیمی که می‌گویند چگونه بزرگ شدن در کنار این انیمه، شخصیت آنها را شکل داده است. علاوه بر احساساتی بودن، این نمایش همچنین دارای برخی از نمادین‌ترین مبارزه‌ها در تاریخ انیمه است.

بیشتر بخوانید:

سخت ترین نبردهای ناروتو

My Hero Academia

گران ترین انیمه های تاریخ
My Hero Academia (2016 – )
  • بودجه: 110000 دلار برای هر قسمت

یکی از محبوب‌ترین تولیدات استودیو بونز، My Hero Academia بر روی ایزوکو میدوریا، یک دانش‌آموز دبیرستانی که در جامعه‌ای که توسط موجودات ابرقدرت پر شده است، تمرکز می‌کند. میدوریا که مشتاق است در جای پای قهرمان مورد علاقه‌اش All-Might قدم بردارد، تمام تلاشش را می‌کند تا بهترین ابرقهرمان بعدی باشد.

برای این منظور، او در نهایت در آکادمی بسیار رقابتی UA ثبت نام می‌کند تا به بهترین ابرقهرمان دنیا تبدیل شود. سفر میدوریا در رها کردن قدرت واقعی خود منجر به ادغام درام و کمدی زیادی می‌شود که کلیشه‌های آشنا از ژانر ابرقهرمانی را زیر و رو می‌کند. حضور این انیمه در فهرست گران ترین انیمه های تاریخ یک اولویت برای ما بود.

بیشتر بخوانید:

بهترین قسمت های انیمه مدرسه قهرمانانه من

JoJo’s Bizarre Adventure

گران ترین انیمه های تاریخ
JoJo’s Bizarre Adventure (2012 – )
  • بودجه: 120000 دلار برای هر قسمت

در ادامه مقاله گران ترین انیمه های تاریخ ، قبل از رفتن به دنیای پر زرق و برق Jojo’s Bizarre Adventure یک نفس عمیق بکشید، زیرا این انیمه واقعاً عجیب است. این سریال به دنبال تعداد زیادی از نوادگان خانواده عجیب جوستار می‌باشد که نیروهای شیطانی را با قدرت‌هایی که از یک نفرین نسلی منتقل شده‌اند، از بین می‌برند. این انیمه به خاطر طنز عجیب و غریب خود معروف است.

این انیمه با اعضای مختلف خانواده جوستار در دوره‌های مختلف در هشت جلد تقسیم می‌شود. هر فصل به طور فزاینده‌ای پر جنب و جوش‌تر می‌شود و به آرامی نشان می‌دهد که نفرین خانواده جوستار چگونه به وجود آمده است. ماجراجویی عجیب جوجو مانند یک رویای تب‌دار است.

بیشتر بخوانید:

رتبه بندی بهترین شخصیت های جوجو

Black Clover

گران ترین انیمه های تاریخ
Black Clover (2017 – 2021)
  • بودجه: 140000 دلار برای هر قسمت

در میان انیمه‌های شونن، شبدر سیاه مدت‌ها عنوانی است که مورد توجه قرار نمی‌گیرد. نسخه انیمه در حال حاضر دارای 170 قسمت می‌باشد و به طور وفادار از مانگا اقتباس شده است. با این حال، این انیمه مستحق فصل دوم می‌باشد که احتمالاً در سال 2024 شروع می‌شود. در مقایسه با مانگا، این انیمه برای ورود به داستان زمان بیشتری لازم دارد. بنابراین، این انیمه جهان سازی خود را عمیق‌تر از مانگا می‌کند و به بینندگان یاری می‌رساند تا بفهمند چه اتفاقی در حال رخ دادن است.

اقتباس انیمه Black Clover نیز بر رشد شخصیت بیشتر تاکید دارد. شخصیت پردازی بیشتری در انیمه وجود دارد که درک عمیق‌تری از هر شخصیت را برای طرفداران فراهم می‌کند تا شخصیت‌های مورد علاقه خود را انتخاب کنند. شبدر سیاه یکی از گران ترین انیمه های تاریخ می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های شبیه شبدر سیاه

Jujutsu Kaisen

گران ترین انیمه های تاریخ
Jujutsu Kaisen (2020 – )
  • بودجه: 150000 دلار برای هر قسمت

جوجوتسو کایزن دنیای انیمه را در برگرفته است. اقتباس از مانگای تحسین شده گگه آکمی برای استودیو ماپا کار بزرگی بود، زیرا این مجموعه طرفداران وفاداری دارد که هرگز چیزی کمتر از کامل را نمی‌پذیرند. خوشبختانه، استودیو ماپا با ایجاد موفقیت‌آمیز سیستم قدرت منحصربه‌فرد مانگا، متعادل‌سازی ظرافت انیمه با نقل قول‌های خنده‌دار و روشن‌فکر، و داشتن گروهی متنوع از شخصیت‌های دوست‌داشتنی، اثری فراتر از انتظارات اکثر طرفداران را تولید کرد.

جوجوتسو کایسن شخصیت‌های فوق‌العاده دوست‌داشتنی زیادی را دارد. فیلم پیش درآمد عالی Jujutsu Kaisen 0 در زمان بسیار خوبی برای طرفداران جدید ارائه خواهد شد تا بتوانند وارد این دنیای عجیب و غریب شوند. بدون شک، طرفداران Jujutsu Kaisen برای فصل دوم این انیمه که قرار است در سال 2023 به نمایش درآید بسیار هیجان‌زده هستند.

بیشتر بخوانید:

قوی ترین شخصیت های انیمه جوجوتسو کایسن

Attack On Titan

گران ترین انیمه های تاریخ
Attack On Titan (2013 – 2023)
  • بودجه: 150000 دلار برای هر قسمت

Attack on Titan یکی دیگر از سریال‌های بسیار پرطرفدار می‌باشد که دنیا را در برگرفته است. این سریال به بررسی مضامین تیره‌تر و سنگین‌تر می‌پردازد و یک دیستوپیا خشونت‌آمیز را به تصویر می‌کشد که در آن بشریت شهرها را در جنگ با تایتان‌های عظیم الجثه و گوشت‌خوار محصور کرده است. حمله به تایتان، سخت، دلخراش و یک چالش ذهنی می‌باش که بینندگان را به یک ترن هوایی احساسی می‌برد.

از فصل اول به بعد، جهان این انیمه به طور تصاعدی رشد کرده است، و داستان دارای لایه‌ای غنی از توطئه‌های سیاسی تقریباً شبیه بازی تاج و تخت می‌باشد که جنبه رمز و راز ذکر شده را تکمیل می‌کند. ایسایاما این جهان را به شیوه‌ای مبتکرانه ساخت و تأثیرات ژاپنی و ژرمنی را با تأثیرات خارق‌العاده آمیخت، اما به طرز شگفت‌انگیزی در سال 845 پس از میلاد اتفاق می‌افتد، که در تاریخ این جهان بسیار زودتر از آن چیزی است که انتظار می‌رفت. این انیمه یکی از گران ترین انیمه های تاریخ است.

بیشتر بخوانید:

10 مرگ دلخراش در انیمه حمله به تایتان

Dragon Ball Super

گران ترین انیمه های تاریخ
Dragon Ball Super (2017 – )
  • بودجه: 160000 دلار برای هر قسمت

در انتهای مقاله بهترین انیمه ها با بودجه بالا ، هفت سال پس از وقایع Dragon Ball Z، زمین در آرامش است و مردم آن فارغ از هر گونه خطری که در کمین جهان است زندگی می‌کنند. با این حال، این صلح کوتاه مدت است. یک شیطان خفته در تاریکی کهکشان بیدار می‌شود: بیروس، خدای بی رحم نابودی.

بیروس و خدمتکار فرشته‌اش که از پیش‌گویی که او توسط «خدای سوپر سایان» شکست خواهد خورد، آشفته شده‌اند و شروع به جستجوی جهان برای یافتن این موجود مرموز می‌کنند. خیلی زود، آنها به زمین می‌رسند و در آنجا با Gokuu Son، یکی از قدرتمندترین جنگجویان سیاره، و دوستان قدرتمندش روبرو می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار گران ترین انیمه های تاریخ سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *