بهترین انیمه های شبیه Classroom Of The Elite ؛ با بهترین ها آشنا شوید

فصل دوم کلاس نخبگان به تازگی به پایان رسید و طرفداران قطعا دنبال اثرات شبیه آن هستند. در ادامه با بهترین انیمه های شبیه Classroom Of The Elite آشنا شوید.

اکثر انیمه‌های دبیرستانی (بهترین انیمه های دبیرستانی نتفلیکس) همه چیز را آرام و راحت نگه می‌دارند، اما تریلر روان‌شناختی تکه‌ای از زندگی Classroom Of The Elite محیطی بی‌نظیر را ارائه می‌کند که در آن تنها بهترین‌ها می‌توانند موفق شوند. کیوتاکا به دلیل حالت مرده و نقشه‌های استادانه‌اش به عنوان یکی از تنبل‌ترین و در عین حال باهوش‌ترین شخصیت‌های انیمه (نابغه ترین کاراکترهای انیمه ای) در تمام دوران مشهور شده است.

بیشتر بخوانید:

500 انیمه برتر تمام دوران [بر اساس دسته بندی ژانر]

بهترین انیمه های شبیه Classroom Of The Elite

با بهترین ها آشنا شوید

شما می‌توانید فهرست بهترین انیمه های شبیه Classroom Of The Elite را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین انیمه های شبیه Classroom Of The Elite
بهترین انیمه های شبیه Classroom Of The Elite

از آنجایی که طرفداران مشتاقانه منتظر فصل 3 هستند، ممکن است به دنبال انیمیشنی برای پر کردن وقت خالی خود پس از پایان فصل دوم Classroom Of The Elite باشند. Classroom Of The Elite تا سال 2023 باز نمی‌گردد. خوشبختانه، تعداد زیادی انیمه عالی وجود دارد که شبیه به این انیمه هستند. پس اگر می‌خواهید با بهترین انیمه شبیه Classroom Of The Elite آشنا شوید، در این نوشتار با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین انیمه های شبیه کلاس نخبگان بپردازیم.

No Game No Life

بهترین انیمه های شبیه Classroom Of The Elite
بهترین انیمه های شبیه Classroom Of The Elite

No Game No Life یکی از بهترین انیمه‌های فانتزی تمام دوران است و داستان سورا و شیرو، خواهر و برادرهایی را روایت می‌کند که تقریباً هر لحظه بیداری را صرف بازی‌های ویدیویی می‌کردند. وقتی به آنها فرصت داده شد در دنیای جدیدی زندگی کنند که حول بازی‌ها می‌چرخد، بدون هیچ سوالی از آن استفاده کردند. آنها بعداً یاد گرفتند که اگر به اندازه کافی در بازی‌ها پیروز شوند، می‌توانند بر کل جهان حکومت کنند.

طرفداران Classroom Of The Elite قطعا از خواهر و برادرهایی که این سریال را رهبری می‌کنند لذت خواهند برد. سورا بسیار شبیه کیوتاکا است. هر دوی آنها استراتژیست‌های بی حالی هستند که همیشه چند قدم جلوتر از دیگران فکر می‌کنند. شیرو نیز کمی شبیه هوریکیتا است.

The Melancholy Of Haruhi Suzumiya

بهترین انیمه های شبیه Classroom Of The Elite
بهترین انیمه های شبیه Classroom Of The Elite

طرفداران Classroom Of The Elite در سرتاسر سریال با توضیحات بی حال کیوتاکا آشنا هستند. این به خصوص خنده‌دار (خنده دار ترین انیمه های شونن) نیست، اما طرفداران نمی‌توانند با برخی از نظرات او سرگرم نشوند. کیون در The Melancholy Of Haruhi Suzumiya بسیار شبیه به کیوتاکا است.

به‌عنوان یکی از حیله‌گرانه‌ترین بازیگران مرد انیمه، Kyon نمونه‌ای کلاسیک از یک tsundere مردانه است. او توسط افراد عجیبی احاطه شده است که هر کاری از دستشان بر می‌آید انجام می‌دهند تا او را آزار دهند، بنابراین منطقی به نظر می‌رسد که او اظهارنظر طعنه‌آمیز مشابهی را انجام دهد. در انیمه The Melancholy Of Haruhi Suzumiya هرگز لحظه‌ای کسل کننده وجود ندارد، در درجه اول به این دلیل که کیون نقش اول مرد قوی‌ای است.

Death Note

بهترین انیمه های شبیه Classroom Of The Elite
بهترین انیمه های شبیه Classroom Of The Elite

اگرچه ممکن است در ابتدا شبیه آن نباشند، اما Death Note و Classroom Of The Elite در واقع بسیار شبیه به هم هستند. درام Classroom Of The Elite نسبت به دیگر سریال‌های تکه‌ای از زندگی (بهترین انیمه های Slice Of Life) بسیار سردتر به نظر می‌رسد، در حالی که Death Note دراماتیک‌تر و اغراق‌آمیزتر است.

Death Note به طرفداران Classroom Of The Elite طرح شخصیت محوری را که به دنبال آن هستند می‌دهد. برخلاف لایت، کیوتاکا در بیشتر سریال‌ها منفعل ماند و اجازه داد که روایت انیمه داستانش را برای او تعریف کند. Death Note یک قطعه اصلی کلاسیک شونن است که هر طرفدار انیمه باید حداقل یک بار آن را تماشا کند.

Komi Can’t Communicate

بهترین انیمه های شبیه Classroom Of The Elite
بهترین انیمه های شبیه Classroom Of The Elite

شوکو کومی اضطراب اجتماعی شدیدی دارد که صحبت کردن با دیگران را برای او چالش برانگیز می‌کند. با وجود این، او می‌خواهد 100 دوست بسازد. اولین دوست شوکو تادانو است که قول می‌دهد به او در دیدار با 99 دوست دیگر کمک کند.

در فصل دوم، پس از یک جشنواره فرهنگی هیجان انگیز و مهم، شوکو کومی به تلاش خود برای یافتن صد دوست در کنار دوست و همکلاسی خود هیتوهیتو تادانو ادامه می‌دهد. با شروع زمستان، دانش آموزی با نام ماکوتو کاتای با ظاهر متخلف که از هفته اول مدرسه غیبت کرده است، به کلاس می‌پیوندد.

کاتای با وجود ظاهر ترسناکش در برقراری ارتباط با دیگران مشکل دارد و فقط می‌خواهد با همکلاسی‌هایش دوست شود. با شکل‌گیری دوستی‌های جدید و عمیق‌تر شدن دوستی‌های فعلی، رابطه کومی و تادانو شروع به تغییر می‌کند – البته نه لزوماً بدتر.

بیشتر سریال‌های انیمیشن دبیرستانی Slice-of-life نسبتاً قابل پیش‌بینی هستند و به عنوان چیزی بیش از حد منحصر به فرد نیستند. با این حال، کومی نمی‌تواند ارتباط برقرار کند، دارای انیمیشن درخشان، سبک هنری منحصر به فرد، و طرحی عالی است که واقعاً آن را به عنوان یک سریال برجسته در میان سایر سریال‌های این ژانر تبدیل می‌کند.

Hyouka

بهترین انیمه های شبیه Classroom Of The Elite
بهترین انیمه های شبیه Classroom Of The Elite

هوتارو هیوکا مانند یک تنبل تمام عیار است که فقط به خوابیدن اهمیت می‌دهد، اما او در واقع یک نابغه است. او هرگز تلاش زیادی نمی‌کند زیرا ترجیح می‌دهد انرژی خود را حفظ کند. هوتارو مانند Kiyotaka در Classroom Of The Elite نسبت به محیط اطراف خود بی تفاوت است اما مهارت‌های قابل توجهی دارد.

آنها هر دو به طور هدفمند نمرات خود را عادی نگه می‌دارند تا از برجسته شدن خود جلوگیری کنند و سعی می‌کنند تا حد امکان با پس زمینه ترکیب شوند. با این حال، برخلاف کیوتاکا، هوتارو به استفاده از مهارت‌های خود برای خواندن دیگران مانند یک کتاب و استفاده از اطلاعات خاص علیه آنها اهمیتی نمی‌دهد. هوتارو ترجیح می‌دهد اسرار مختلف را با دوستانش حل کند. هیوکا یکی از محبوب ترین انیمه های شبیه Classroom Of The Elite است.

Kaguya-Sama: Love Is War

بهترین انیمه های شبیه Classroom Of The Elite
بهترین انیمه های شبیه Classroom Of The Elite

Kaguya-Sama: Love Is War انرژی بسیار بیشتری نسبت به Classroom Of The Elite دارد. با این حال، به نظر می‌رسد که هر دو سریال طرفداران مشترکی دارند. Kaguya-Sama: Love Is War دو دانش‌آموز عالی دبیرستانی را دنبال می‌کند که به عنوان رئیس و معاون شورای دانش‌آموزی دبیرستان شوویچین خدمت می‌کنند.

کاگویا و میوکی دیوانه‌وار عاشق یکدیگر هستند، اما به جای اعتراف، از یک سری بازی‌های ذهنی عجیب و غریب استفاده می‌کنند تا دیگری را فریب دهند تا اول احساساتش را اعتراف کند. همانطور که از عنوان آن پیداست، عشق یک جنگ است و هرکس اول اعتراف کند بازنده می‌باشد. اگر کاگویا و میوکی غرور خود را کنار بگذارند، این سریال بسیار کوتاه‌تر می‌شد، اما این همه لذت را از بین می‌بُرد.

Assassination Classroom

بهترین انیمه های شبیه Classroom Of The Elite
بهترین انیمه های شبیه Classroom Of The Elite

با وجود اینکه این انیمه حول محور هنرهای کشتار است، Assassination Classroom دارای جوک‌های بسیار بیشتری نسبت به خونریزی واقعی می‌باشد. این انیمه نیز بسیار شبیه به Classroom Of The Elite است و قطعا یکی از محبوب ترین انیمه های شبیه کلاس نخبگان می‌باشد.

در میان کوه‌ها در نزدیکی مدرسه راهنمایی نخبگان کونوگیگائوکا، ساختمان کوچک متروکه‌ای قرار دارد که محل نگهداری بزهکاران و بازمانده‌های کلاس 3-E است. با نگاه تحقیر آمیز همسالان خود، به نظر می‌رسد که دانش‌آموزان این کلاس امید چندانی به پیشرفت شغلی دانشگاهی خود را ندارند. یعنی تا زمانی که دولت ملی آنها را موظف به از بین بردن بزرگترین تهدید برای سیاره خود کند: معلم جدیدشان.

پروفسور اختاپوس‌ مانند که «Koro-sensei» نامیده می‌شود، که قبلاً ماه را نابود کرده بود، اکنون زمین را تا مارس سال بعد تهدید کرده است. در پرتو ماموریت خود، دانش آموزان دریافته‌اند که کشتن معلمشان کار آسانی نیست. Koro-sensei نه تنها می‌تواند با سرعت 20 Mach حرکت کند، بلکه می‌تواند تقریباً در برابر هر سلاح زمینی مقاومت کند.

از قضا، او همچنین ثابت می‌کند که یکی از بهترین معلمانی است که کلاس 3-E تا به حال داشته است. کوروسنسی با آموزش دادن به کلاس برای برتری در تحصیلات خود به عنوان دانشجو و مهارت‌های یک قاتل، مطمئن است که نبوغ و اراده تسلیم ناپذیر دانشجویانش می‌تواند آنها را به کلاس‌های اصلی بازگرداند. از طریق آزمون و خطا، ناگیسا شیوتا، و همچنین سایر دانش‌آموزان کلاس 3-E، باید نقاط ضعف کوروسنسی را دریابند و سریع باشند، زیرا سرنوشت جهان به آن بستگی دارد.

My Teen Romantic Comedy

بهترین انیمه های شبیه Classroom Of The Elite
بهترین انیمه های شبیه Classroom Of The Elite, محبوب ترین انیمه های شبیه Classroom Of The Elite, محبوب ترین انیمه های شبیه کلاس نخبگان

طرفداران Classroom Of The Elite قطعا از My Teen Romantic Comedy لذت خواهند برد. اکثر شخصیت‌ها در واقع سبک‌دل هستند، اما مانند کیوتاکا، هاچیمن یک قهرمان بی‌تفاوت است که برای هر موقعیتی اظهاراتی کنایه آمیز دارد. هاچیمن هیچ دوستی ندارد، هیچ ابتکاری برای پیدا کردن هیچ دوستی ندارد و کاملاً بدبین است.

او معتقد است که جوانی فقط وقت طرف کردن می‌باشد و هر کسی که آن را رمانتیک می‌کند به خودش دروغ می‌گوید تا احساس بهتری داشته باشد. او مقاله‌ای در انتقاد از نحوه تعامل مردم نوشت و معلمش او را با مجبور کردن او به عضویت در باشگاه خدمات داوطلبانه تنبیه کرد. هاچیمن در نهایت در طول سریال بیشتر به روی دیگران باز شد، اما بسیار بدبین و درونگرا باقی می‌ماند.

Prison School

بهترین انیمه های شبیه Classroom Of The Elite
بهترین انیمه های شبیه Classroom Of The Elite, بهترین انیمه های شبیه کلاس نخبگان

یکی از بزرگ‌ترین جنبه‌های Classroom Of The Elite، صحنه‌های “جالب” آن است. طرفدارانی که آن را دوست ندارند به طور کلی از انیمه‌های دیگری که شامل آن هستند اجتناب می‌کنند. با این حال، طرفدارانی که از آن ناراحت نیستند، قطعا از مدرسه زندان لذت خواهند برد. داستان این سریال در آکادمی هاچیمیتسو می‌گذرد که دارای زندانی برای دانش آموزان بی‌انضباط است.

قهرمان داستان، کیوشی، در حال نگاه کردن به دختران دستگیر شد و به زندان مدرسه تبعید شد. او در آنجا تحقیر و شکنجه را تحمل کرد و سعی می‌کند با هم زندانیانش فرار کند. Prison School یک انیمه عجیب و غریب بدون سانسور، بداخلاق و بی ادبانه است که برای افراد کم سن مناسب نیست.

Kakegurui

بهترین انیمه های شبیه Classroom Of The Elite
بهترین انیمه های شبیه Classroom Of The Elite, بهترین انیمه شبیه Classroom Of The Elite

شبیه به Classroom Of The Elite، انیمه Kakegurui در یک آکادمی منحصربه‌فرد برگزار می‌شود که در آن دانش‌آموزان می‌توانند راه خود به قله را قمار کنند. با این حال، برخلاف Classroom Of The Elite، دانش‌آموزان در آکادمی خصوصی Hyakkaou از طریق سخت‌کوشی و نمرات خوب امتیازات خود را به دست نمی‌آورند.

همه چیز در Kakegurui در مورد قمار است. دانش‌آموزان آکادمی خصوصی Hyakkaou به جای تمرکز بر روی اصول درسی، یاد می‌گیرند که چگونه می‌توان از پول برای دستکاری و تخریب دیگران استفاده کرد. با تصاویری ناراحت کننده، شرایط وحشتناک، و تعداد زیادی از صحنه‌های “جالب” آمیخته شده با وحشت، Kakegurui یک انیمه عجیب اما سرگرم کننده است که شباهت زیادی با Classroom Of The Elite دارد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین انیمه های شبیه Classroom Of The Elite سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “بهترین انیمه های شبیه Classroom Of The Elite ؛ با بهترین ها آشنا شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *