فوری: هواشناسی استان کرمان هشدار زرد صادر کرد! [+جزئیات]

هواشناسی استام کرمان ؛ برای امروز و فردا آسمانی نیمه ابری و ابری با بارش‌های پراکنده باران و در برخی ارتفاعات بارش برف پیش بینی می‌شود.

هواشناسی استام کرمان : در پی پیش بینی بارش باران و برف، هشدار سطح زرد صادر و به هم استانی ها توصیه می‌شود از سفرهای غیرضرور و توقف در حاشیه ها رودخانه ها خودداری کنید. در ادامه با خبر هشدار زرد هواشناسی استان کرمان همراه ما بمانید.

هواشناسی استان کرمان

به گزارش منابع خبری:

هواشناسی دوشنبه 15 آذرماه کرمان ، ناپایداری‌های جوی به‌صورت افزایش ابر، وزش باد، کاهش دما و بارش در سطح استان کرمان آغاز می‌شود که تا اوایل هفتۀ آینده به‌طور متناوب ادامه خواهد داشت.

این ناپایداری ها تا شنبه 19 آذرماه ادامه خواهد داشت و منطقه اثر، نیمه شمالی، غرب و جنوب استان به ویژه شهرستان های کرمان، ارزوئیه، انار، بافت، بردسیر، جیرفت، رابر، راور، راین، رفسنجان، زرند، سیرجان، شهربابک، کهنوج، کوهبنان، گلباف، لاله زار و ماهان خواهد بود.

تعطیلی مدارس کرمان 15 آذر 1401

احتمال آبگرفتگی معابر، طغیان رودخانه ها و جاری شدن آب از بالادست و لغزندگی سطح جاده های کوهستانی به واسطه بارش برف وجود دارد لذا توصیه می شود هم استانی ها از سفرهای غیرضروری پرهیز کرده و عدم صعود به ارتفاعات، عدم تردد، توقف و چرای دام در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها را م نظر قرار بدهند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *