از منهدم شدن ورزشگاه 974 قطر در جام جهانی 2022 چه می‌دانید؟

اخیرا خبری مبنی بر ناپدید شدن ورزشگاه 974 قطر در رسانه های مجازی جهان پخش شده است که گویا به صورت کامل جمع و ناپدید خواهد شد.

«الکاس» مدعی شد که پس بازی امروز تیم‌های برزیل و کره‌جنوبی، استادیوم ۹۷۴ قطر به صورت کامل جمع و ناپدید می‌شود. ورزشگاه معروف ۹۷۴ قطر یکی از ورزشگاه های میزبان مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ در این کشور است که با نام استادیوم راس ابوعبود نیز شناخته شده است.

هم‌اکنون دیگران می‌خوانند:

خبر فوری: شایعه عروسی کردن پوریا پورسرخ و مهراوه شریفی نیا خارج از ایران! [+فیلم]

پوشش غیر اخلاقی نگین معتضدی و فیلم رابطه‌ی عاشقانه‌اش + [عکس و ویدئو]

ناپدید شدن ورزشگاه 974 قطر

ورزشگاه 974 یکی از هفت ورزشگاه ساخته شده توسط قطری‌ها برای میزبانی از جام جهانی بوده و اجزا تشکیل دهنده آن کانتینرهای حمل بار و فولاد قابل بازیافت است

ناپدید شدن ورزشگاه 974 قطر
ناپدید شدن ورزشگاه 974 قطر

تخریب استادیوم 974

مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در ۸ ورزشگاه برگزار می‌شود. استادیوم احمد بن علی ورزشگاه الریان از دور مسابقات کنار رفت و اکنون در اختیار باشگاه الریان قرار دارد. استادیوم ۹۷۴ (راس ابوعبود) قطر برای جام جهانی ۴۰ هزار نفر ظرفیت دارد و ساخت این ورزشگاه در سال ۲۰۱۸ کلید خورد و پس از سه سال به پایان رسید. این ورزشگاه به‌طور رسمی در ۳۰ نوامبر ۲۰۲۱ (۹ آذر ۱۴۰۰) با بازی بین امارات متحده عربی و سوریه در چارچوب جام عرب افتتاح شد.

از ناپدید شدن ورزشگاه 974 قطر تا تخریب استادیوم 974
از ناپدید شدن ورزشگاه 974 قطر تا تخریب استادیوم 974

استودیم فوتبال ۹۷۴ قطر با استفاده از کانتینرهای حمل و نقل ساخته شده است، به همین خاطر ۹۷۴ تعداد کانتینرهای حمل و نقل مورد استفاده در این استادیوم یکی از دلایل نامگذاری آن است. ۹۷۴ همچنین کد شماره گیری بین المللی قطر است. این مکان منحصر به‌ فرد ادای احترام به سنت دیرینه قطر در تجارت و دریانوردی در سراسر جهان است.

ورزشگاه معروف ۹۷۴ قطر

اخبار بیشتر:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار غیب شدن ورزشگاه 974 قطر سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *