خواکین آلبرتو گیل مربی پرسپولیس به تمرینات تراکتور اضافه شد! [+جزئیات]

خواکین آلبرتو گیل در تراکتور ؛ مربی سابق پرسپولیس که مدتی دستیار گابریل کالدرون بود؛ به عنوان مربی جدید قرمزهای تبریزی معرفی شد.

خواکین آلبرتو گیل به عنوان دستیار «خمز» به تمرینات تراکتور اضافه شد. در ادامه با خبر خوراکین آلبرتو گیل مربی پرسپولیس همراه ما بمانید.

خواکین آلبرتو گیل در تراکتور

  • خوراکین آلبرتو گیل تراکتور

به گزارش منابع خبری:

خواکین آلبرتو گیل اسپانیایی که سابقه کار در تیم‌های الوصل، قطر اس‌سی، بنی یاس، تیم ملی بحرین، تودلانو، رئال بتیس، پرسپولیس، فولاد و صنعت نفت آبادان را در کارنامه دارد به عنوان مربی و دستیار پاکو خمز انتخاب شد. همچنین محمد نصرتی، آلین دینکا، مارکو کاسر و سهند چلبیانی سایر اعضای کادر فنی تراکتور را تشکیل می‌دهند.

خواکین که به عنوان آنالیزور و در دوره سرمربیگری گابریل کالدرون به کادرفنی رئال بتیس نیز رفته بود، بعدها مجدداً در پرسپولیس با این سرمربی آرژانتینی همکاری کرد و پس از کار در تیم‌ ملی بحرین، بنی یاس امارات، القطر و دومین تجربه خود در فوتبال ایران در کنار عبدالله ویسی و در فولاد خوزستان و همچنین حضور کوتاه مدتی در صنعت نفت آبادان، اکنون برای چهارمین بار به ایران بازگشته است و در تیم فوتبال تراکتور به عنوان دستیار پاکوخمز فعالیت خواهد کرد.

دستیار پاکو خمز در تراکتور

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *