گوشی مفهومی تسلا سایبرفون با الهام از وانت سایبرتراک! [+عکس]

گوشی مفهومی تسلا ؛ طرح مفهومی گوشی تسلا سایبرفون رونمایی شد که با الهام از وانت جنجالی سایبرتراک طراحی شده است. در ادامه همراه ما بمانید.

به گزارش منابع خبری:

مدت‌هاست شاهد انتشار شایعاتی درباره ورود تسلا به بازار گوشی‌های هوشمند هستیم تا اینکه چند وقت پیش برای اولین‌بار مدیرعامل این کمپانی، ایلان ماسک احتمال ساخت چنین محصولی را مطرح کرد.

حالا بدون توجه به اینکه آیا امکان عملی‌شدن این موضوع وجود دارد یا خیر، شاهد انتشار طرح مفهومی گوشی تسلا سایبرفون هستیم که با الهام از وانت جنجالی سایبرتراک طراحی شده است. ین گوشی مفهومی طراحی متفاوتی نسبت به محصولات موجود در بازار دارد و برای مثال دوربین اصلی‌اش درون یک ماژول با طراحی متفاوت قرار گرفته است. علاوه بر این، پنل پشتی با الهام از وانت سایبرتراک طراحی شده است.

گوشی شرکت تسلا

پنل پشتی این دستگاه طراحی دو رنگ دارد که در بخش پایینی، لوگوی بزرگ تسلا به‌همراه چندین خط افقی به‌چشم می‌خورد. در جلوی این محصول مانند اکثر گوشی‌های امروزی، یک نمایشگر بزرگ با حاشیه کم قرار گرفته است که در مرکز بخش بالایی‌اش، یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی وجود دارد. نمایشگر مدنظر طراح این گوشی برخلاف برخی پرچمدار‌های اندرویدی، مسطح است.

در ادامه میتوانید عکس گوشی مفهومی تسلا را مشاهده کنید:

عکس گوشی تسلا

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *