علت بازی نکردن پائولو دیبالا از زبان مربی آرژانتین [+جزئیات]

اسکالونی در بازی با کرواسی، از تمامی مهره‌های خود در جام جهانی استفاده کرد و علت بازی نکردن پائولو دیبالا از زبان مربی آرژانتین را توضیح داد.

پائولو دیبالا ، بلاخره در ششمین بازی تیم ملی آرژانتین در مقابل کرواسی، در جام جهانی بالاخره فرصت پیدا کرد تا دقایقی به میدان برود. مربی آرژانتین در مورد دلیل بازی ندادن به این بازیکن در دیدارهای قبلی صحبت کرد و گفت که دلیل بازی ندادن پائولو دیبالا چه بود .

فیفا از پوستر بازی آرژانتین و فرانسه رونمایی کرد

علت بازی ندادن دیبالا از زبان اسکالونی

علت بازی نکردن پائولو دیبالا از زبان مربی آرژانتین
علت بازی ندادن دیبالا از زبان اسکالونی

پائولو دیبالا ، مهاجم مصدوم تیم ملی آرژانتین، بلاخره پس از ریکاوری خود، به جام جهانی رسید و بلاخره لیونل اسکالونی قانع شد تا او را در ترکیب آرژانتین قرار بدهد تا دو شب شب گذشته، در بازی نیمه نهایی در برابر کرواسی از دقیقه 74 به جای خولین آلوارز وارد زمین شد و حالا مربی آرژانتین گفت که دلیل بازی ندادن پائولو دیبالا چه بود :

دیبالا به این علت بازی نکرد چون فشردگی بازی‌های قبلی بالا بود و می‌ترسیدم که او را برای فینال یا حتی بازی‌های باشگاهی مصدوم ببینم. او حالا آماده است و آمادگی جسمانی‌اش باعث می‌شود تا بتوانم او را در فینال هم بازی بدهم.

علت بازی نکردن پائولو دیبالا از زبان مربی آرژانتین

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *