جیمز گان فیلم سوپرمن را بدون هنری کویل میسازد

حالا که جیمز گان مدیر بخشی از سینمای هالیوود شده است، به تازگی خبری از اینکه جیمز گان فیلم سوپرمن را بدون هنری کویل میسازد منتشر کرده است.

جیمز گان، کارگردان فیلم The Suicide Squad، به عنوان بخش جدیدی از پروژه‌های تازه‌ی سینما و دنیای تلویزیونی دی سی استخدام شده و حالا در خبری جدید، وارنر برادرز اعلام کرده که جیمز گان سوپرمن جدید می سازد .

اولین تریلر انیمیشن Spider Man Across The Spider Verse منتشر شد

جیمز گان فیلم سوپرمن را بدون هنری کویل میسازد

جیمز گان فیلم سوپرمن را بدون هنری کویل میسازد
سوپر من جدید بدون حضور هنری کویل

خبرهایی که جدیداً منتشر شده، حاکی از این است که جیمز گان سوپرمن جدیدی را خلق خواهد کرد که سوپر من جدید بدون حضور هنری کویل است. او در مصاحبه‌ای اعلام کرد که در آینده همکاری‌هایی با این هنرمند در نقش سوپرمن خواهد داشت اما فیلم جدیدی که ساخته می‌شود، بدون حضور اوست.

هنری کویل، مدتی پیش بازگشت خود را در فیلم بلک آدام به نقش سوپرمن اعلام کرد و اینکه تصمیم جیمز گان سوپر منی بدون او می‌باشد تصمیم عجیبی است باید ببینیم در آینده چه بلایی به سر این کمپانی خواهد آمد.

سوپر من جدید بدون حضور هنری کویل

بیشتر بخوانید:


3 thoughts on “جیمز گان فیلم سوپرمن را بدون هنری کویل میسازد

  1. اولا در فیلم بلک آدام بازگشته بود
    دوما دیگه سوپرمن نخواهد شد شاید یه نقش دیگه را بازی کنه تو دی سی
    فاتحه دی سی را خواندم

  2. از همون اولم دی سی لیاقت هنری رو نداشت؛ هنری چیزی بهتر از یه سوپرمن بود و دی سی برای قدردانی از هنری کافی نبود . اینکه هواداران از خداحافظی غیر منتظره هنری ناراحت هستند هیچ شکی نیست اما اینکه خود هنری کویل چقدر از این ماجرا ناراحته هم قابل توجه است. در این ماجرا اینکه هنری نخواست نقش را بازی کنه با “نخواستند هنری نقش رو بازی کنه” دوتا مسئله متفاوت است ؛

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *