اشکان دژاگه هافبک سابق تیم ملی ممنوع الخروج شد! [+جزئیات]

ممنوع الخروجی اشکان دژاگه ؛ اشکان دژاگه کاپیتان سابق تیم ملی کشورمان تا اطلاع ثانوی ممنوع الخروج شده است. در ادامه همراه ما بمانید.

هافبک سابق تیم ملی ایران به دلیل ممنوع‌الخروجی نتوانست از کشور خارج شود. در ادامه با خبر اشکان دژاگه ممنوع الخروجی همراه ما بمانید.

ممنوع الخروجی اشکان دژاگه

  • اشکان دژاگه ممنوع الخروج شد

به گزارش منابع خبری:

رضا فاضلی، مدیر برنامه‌های اشکان دژاگه با انتشار تویتیی اعلام کرد که هافبک سابق تیم ملی ممنوع‌الخروج شده است.

آقای فاضلی با انتشار متنی به زبان آلمانی، نوشته است: کاپیتان سابق تیم ملی ایران و بازیکن زیر ۲۱ سال آلمان، چهار هفته پیش از خروج از کشور ایران ممنوع شده است.

به همین دلیل او اجازه حضور در اردوی تیمش در دبی را نداشت. اشکان دژاگه ششم مهرماه سال جاری در صفحه اینستاگرام خود نوشته بود: «تمام زنان ایران شایسته آرامش، احترام، حمایت و شادی هستند. تمام افراد در ایران، شایسته آزادی هستند.»

اشکان خیلی امیدوار بود با بازگشت کی روش دوباره به تیم ملی برود و در جام جهانی بازی کند اما کی روش او را دعوت نکرد و با این حال تیمش پیرترین تیم جام بود. دژاگه البته از اروپا و تیمهای عربی پیشنهاد نداشت وگرنه بعید بود در لیگ برتر فوتبال ایران بازی کند.

علت ممنوع الخروجی اشکان دژاگه

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *