زمان پخش سریال تمام رخ ؛ سریالی جدید از شبکه سه سیما [+ساعت تکرار]

زمان پخش سریال تمام رخ ؛ این سریال جدیدترین ساخته محمود معظمی است که قرار است با موضوع تروریسم اقتصادی به زودی هر شب روی آنتن شبکه سوم سیما برود.

زمان پخش سریال تمام رخ

«تمام رخ» سریالی با موضوع تروریسم اقتصادی و ساخته محمود معظمی است که از شنبه (سوم دی ماه) پخش خود را از شبکه سه سیما آغاز می کند. در ادامه مطلب با خبر ساعت پخش سریال تمام رخ همراه ما بمانید.

بیوگرافی بازیگران سریال تمام رخ

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی خواهران و برادران

  • سریال تمام رخ کی پخش می‌شود ؟!

به گزارش منابع خبری:

شبکه سه سیما تصمیم دارد این روزها «تمام رخ» را با موضوع تحریم و تروریسم اقتصادی به روی آنتن ببرد. این سریال سال گذشته در سکوت خبری تولید شد.

سریال «تمام رخ» به کارگردانی محمود معظمی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری قرار است از شنبه سوم دی ماه هرشب ساعت 20 و 30 دقیقه از شبکه سه سیما پخش شود. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 12:30، 9:30 و 14:30 روز بعد که زمان تکرار سریال تمام رخ از شبکه سه است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

خلاصه داستان سریال تمام رخ

زمان پخش سریال تمام رخ
خلاصه داستان سریال تمام رخ

بیوگرافی بازیگران سریال همه چیز درباره ازدواج

در خلاصه داستان این سریال چنین آمده است: «تمام رخ» بحث خانواده و آدم‌هایی را نشان می‌دهد که شخصیت متزلزلی دارند؛ می‌توانند تحصیل‌کرده باشند و فریب بخورند. طمعِ پول زیاد در فقدانِ امنیت و عشق در خانواده باعث می‌شود آدمی به خیانت و حتی وطن‌فروشی تن دهد.

بازیگران سریال تمام رخ

رحیم نوروزی، آرش آصفی، معصومه بافنده، احسان امانی، ویدا جوان، نگین صدق گویا، مهدی سلوکی، بهزاد خداویسی، کاظم هژیرآزاد، رحمان باقریان، علیرام نورایی، شیدا یوسفی، مهوش صبرکن و وحید نفر در این سریال ایفای نقش می‌کنند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *