خداحافظی سبحان اکرامی ؛ رادیو دیگر جای من نیست!

خداحافظی سبحان اکرامی باعث شد تا رادیو یک گوینده توانمند دیگرش را از دست بدهد. دلیل سبحان، برای این تصمیم ناگهانی‌اش چیست؟

سبحان اکرامی در تاریخ 26 فروردین سال 1360 در تهران به دنیا آمد. او که پس از پایان تحصیلاتش وارد عرصه هنر شد، در حرفه‌هایی چون گویندگی، صداپیشگی، خوانندگی، نویسندگی، اجرا و بازیگری به فعالیت پرداخت.

اکرامی مدیر دوبلاژ و دبیر انجمن صنفی گویندگان و دوبلاژ تهران بود. در واقع او یکی از قدیمی‌ترین گویندگان رادیو به شمار می‌رود که در رادیو ورزش طرفداران خاص خود را داشت و بسیار به موضوعات ورزشی پرداخته است. خداحافظی سبحان اکرامی برای رادیو قطعا بسیار غم انگیز است.

خداحافظی سبحان اکرامی

رادیو دیگر جای من نیست

خداحافظی سبحان اکرامی
خداحافظی سبحان اکرامی

سبحان اکرامی گوینده رادیو ورزش پس از سال‌ها فعالیت خود در عرصه‌های هنری و رادیو با انتشار متنی در استوری‌اش در صفحه شخصی خود، در اینستاگرام خبر از استعفای خود داد.

خداحافظی گوینده رادیو

استعفای سبحان اکرامی
استعفای سبحان اکرامی

استوری اینستاگرام سبحان اکرامی حاوی پیامی بود که که ضمن اعلام خداحافظی‌اش از صدا و سیما، دلیل استعفایش را نیز بیان کرده بود. او در صفحه رسمی‌اش نوشت: «این چیزی که الان بهش می‌گن رادیو، دیگه جای من نیست. چیزی نبوده که بخوام جار بزنم، من شغلمو از دست دادم؛ دیگران جان، چشم، فرزند، دوست و …»

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


2 thoughts on “خداحافظی سبحان اکرامی ؛ رادیو دیگر جای من نیست!

  1. سبحان اکرامی اگر نگم بهترین که لطفا بزارید بگم بهترین مجری و گوینده و هنر و صداپیشه و نویسنده و سردبیر رادیو حدقل در رادیوورزش بود.سبحان عاشق کارش بود.ببین چیکار کردید که حاضر شده از عشقش دست بکشه به خاطر مردم‌ و چیزهایی که دیده و اتفاق افتاده در مملکت.خلاصه که رادیو و رسانه یکی دیگر از بهترینهای خودش رو از دست داد.من که عاشق اجراش بودم و انرژی میگرفتم ازش.واقعا درود به شرف و غیرت همچین عواملی که کم هم نداریم و نیستند.سبحان جان در قلب من و مردمی تو …❤️🙏

  2. آقای اکرامی بدون شک یکی از گوینده های خوش صدای رادیو بود خودم به عنوان یک نوجوان وقت میکردم رادیو ورزش و برنامه ایشون رو فقط در رادیو به واسطه صداشون دنبال میکردم
    حیف ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *