لغو امتحانات پایان ترم ؛ در تهران و البرز چه می‌گذرد؟

این روزها تهران و البرز با تعطیلی‌ مدارس و غیرحضوری شدنشان رو به رو هستند. تکلیف امتحانات دانش آموزان چه خواهد شد؟ خبر لغو امتحانات پایان ترم به گوش می‌رسد.

تعطیلی مدارس تهران و البرز در ماه آذر به بالاترین میزان خود رسیده است به طوری که همچنان با غیرحضوری بودنشان رو به رو هستیم.

با غیر حضوری شدن‌های پی در پی مدارس و پایین آمدن کیفیت یادگیری، این سوال برای دانش آموزان و خانواده‌هایشان پیش می‌آید که تکلیف امتحانات پایان ترمشان چه خواهد بود؟ لغو امتحانات پایان ترم مدارس همان خبر خوبی است که منتظرشان هستید. اما چند روز به تعویق خواهد افتاد؟

لغو امتحانات پایان ترم

در تهران و البرز چه می‌گذرد؟

لغو امتحانات پایان ترم
لغو امتحانات پایان ترم

امتحانات پایان ترم مدارس شهر تهران به تعویق افتاد. مدیر کل آموزش و پرورش استان تهران اعلام کرد: امتحانات مدارس تهران و البرز 10 روز با تاخیر برگزار خواهد شد.

لغو 10 روزه امتحانات پایان ترم مدارس

لغو 10 روزه امتحانات
لغو 10 روزه امتحانات

آموزش و پرورش خاطر نشان کرد که کلیه مدارس اعم از دولتی و غیر دولتی در اجرای این بخش نامه یکسان هستند. مدارس دوره متوسطه نیز می‌توانند طبق مصوبه 669 شورای عالی آموزش و پرورش، امتحانات پایان ترم اول خود را، از 10 دی ماه برگزار کنند. این تعویق ده روزه اما شامل پایه دوازدهم نمی‌باشد. کمیسیون مربوطه در ادارات آموزش و پرورش هم وظیفه دارند در خصوص اعمال این بخش نامه، با مدارس همکاری لازم را به عمل آورند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *