حمله نژاد پرستانه فرانسوی ها به کینگزلی کومان [+جزئیات]

پس از اینکه تیم ملی فرانسه در پنالتی‌ها شکست خورد و جام را به آرژانیتن باخت، حمله نژاد پرستانه فرانسوی ها به کینگزلی کومان آغاز شد.

پس از شکست فرانسه مقابل تیم ملی آرژانتین در ضربات پنالتی، شوامنی و کینگزلی کومان که دو سیاه پوستی بودند که پنالتی‌های خود را از دست دادند، پس از اینکه مورد حمله‌ی شدید رسانه‌ای قرار گرفتند، بخش کامنت را در پست‌های اینستاگرام خود غیرفعال کنند تا بیشتر از این اجازه توهین را به کاربران ندهند.

نژاد پرستی فرانسوی ها به کومان

حمله نژاد پرستانه فرانسوی ها به کینگزلی کومان
حملات نژادپرستانه به کینگزلی کومان پس از خراب کردن پنالتی

کینگزلی کومان و اورلین شوامنی ستاره‌های فرانسه، که در مقابل تیم ملی آرژانتین با حمله شدید افراد نژادپرست در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام مواجه شدند به اجبار بخش کامنت‌های خود را بستند.

تیم ملی فرانسه، در دیدار فینال جام جهانی 2022 قطر، به مصاف تیم ملی آرژانتین رفت و در نهایت با شکست در ضربات پنالتی مواجه شد و نتوانست از عنوان قهرمانی خود که چهار سال پیش به دست آورده بود، دفاع کند.

کینگزلی کومان و اورلین شوامنی دو بازیکنی بودند که برای تیم ملی کشورشان پشت ضربه پنالتی قرار گرفتند اما نتوانستند آن را به گل تبدیل کنند و همین زمینه‌ساز قهرمانی شاگردان لیونل اسکالونی شد.

حمله نژاد پرستانه فرانسوی ها به کینگزلی کومان

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *