شاخص آلودگی هوای تهران اعلام شد ؛ مدارس تعطیل می‌شود؟! [+جزئیات]

آلودگی هوای شهر تهران ؛ هم اکنون شاخص کیفیت هوای پایتخت بر روی عدد ۱۶۸ یعنی بازه ناسالم برای تمامی افراد قرار دارد. در ادامه همراه ما بمانید.

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز _سه‌شنبه بیست و دوم آذرماه_ در ساعت منتهی به ۱۷ با قرارگرفتن روی شاخص ۱۶۸ در وضعیت هوای ناسالم برای همه گروه‌ها ثبت شده است. در ادامه با خبر مدارس تهران فردا تعطیل است ؟ همراه ما بمانید.

آلودگی هوای شهر تهران

  • تعطیلی مدارس تهران چهاشنبه ۲۳ آذر

به گزارش منابع خبری:

سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های اسلام‌شهر با شاخص ۱۷۱، امام خمینی با شاخص ۱۵۳، باغستان شهریار با شاخص ۱۵۹، باقرشهر با شاخص ۱۸۲، پارک رازی با شاخص ۱۶۸، پاسداران با شاخص ۱۶۲، پاکدشت با شاخص ۱۵۶، تربیت مدرس منطقه شش با شاخص ۱۵۴، تهران پارک شکوفه با شاخص ۱۵۷، سلامت با شاخص ۱۹۰ و شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۱۷۲ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) است.

آلودگی هوای استان تهران

بر اساس این گزارش پایتخت‌نشینان از ابتدای سال تاکنون ۱۴۴ روز هوای قابل قبول، ۱۰۵ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۲ روز هوای ناسالم برای همه افراد جامعه، دو روز هوای بسیار ناسالم، دو روز هوای خطرناک و تنها دو روز هوای پاک را تجربه کردند.

در مقایسه با سال قبل پایتخت نشینان ۱۹۵ روز هوای قابل قبول، ۶۴ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس، دو روز هوای پاک و شش روز هوای ناسالم را تجربه کرده بودند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *