ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پیکان مشخص شد [+جزئیات]

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پیکان ؛ به نظر می رسد پرسپولیس با ترکیبی مشابه دربی به مصاف پیکان برود.  پرسپولیس یکشنبه 4 دی به مصاف تیم پیکان خواهد رفت.

فسخ قرارداد یورگن لوکادیا با پرسپولیس که به‌طور یکطرفه توسط خود این مهاجم هلندی انجام شد، از پاره‌ای جهات می‌تواند پایان امیدهای قهرمانی این تیم در لیگ بیست و دوم به حساب آید. در ادامه با خبر , ن همراه ما بمانید.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پیکان

  • بازی پرسپولیس پیکان ۴ دی

به گزارش منابع خبری:

پرسپولیس از عصر یکشنبه به مصاف پیکان می‌رود. شنیده می شود یحیی گل‌محمدی علاقه‌ای به تغییر ترکیب تیمش ندارد و با همان ترکیبی که تیمش را روانه بازی با استقلال کرد، وارد زمین خواهدشد.

لوکادیا به‌رغم غیبت در دربی هفته گذشته تهران هنوز زننده تقریباً نیمی از گل‌هایی به حساب می‌آید که سرخ‌ها تا این لحظه در این لیگ به‌ثمر رسانده‌اند. تعداد کل گل‌های آنان به‌رغم استمرار صدرنشینی‌شان از ۱۳ گل در ۱۲ بازی فراتر نمی‌رود و از این ۱۳ گل شش‌تایش را این مهاجم ۲۹ ساله اروپایی زده است.

ترکیب پرسپولیس مقابل پیکان

علیرضا بیرانوند، وولیسیانی، پورعلی گنجی، اسماعیلی فر، سرلک، کامیابی نیا، عالیشاه، نعمتی، امیری، ترابی و صادقی. دیاباته مصدوم است و لوکادیا هم به هلند برگشته و قراردادش را یک طرفه فسخ کرده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *