سرمای وحشتناک در آمریکا ؛ منهای ۴۵ درجه سانتیگراد! [+جزئیات]

طوفان‌ های زمستانی در آمریکا فعالیت نیروگاه‌های برق در این کشور را با مشکل مواجه کرده تا جایی که نگرانی میلیون‌ها نفر را به دنبال داشته است.

کاهش سریع دمای هوا، برف و کولاک از شمال تا جنوب و از غرب تا شرق آمریکا را در بر گرفته و در آستانه کریسمس زندگی حدود ۲۰۰ میلیون نفر را در چهار گوشه این کشور تحت تاثیر قرار داده است. در ادامه با خبر سرمای آمریکا همراه ما بمانید.

طوفان‌ های زمستانی در آمریکا

  • دمای هوای آمریکا

به گزارش منابع خبری:

یک توفان قدرتمند زمستانی در حال عبور از آمریکا و بخش هایی از کاناداست که باعث افت شدید دما و لغو پروازها در آستانه شلوغ‌ترین فصل سفر یعنی تعطیلات کریسمس و سال نو شده است.

سازمان‌های دولتی در مناطقی با بیش از ۱۰۰ میلیون نفر جمعیت، هشدارهایی صادر کرده اند و انتظار می‌رود بارش برف سنگین باعث هرج و مرج در پایان هفته شود. کولاک، برف و یخبندان که سراسر ایالت‌های آمریکا را فرا گرفته منجر به قطع برق 1.7 میلیون مشترک شده است. این درحالی است که یک اپراتور بزرگ توزیع برق به 65 میلیون مشترک خود در شرق آمریکا هشدار داده که شاید خاموشی‌های نوبتی لازم شود.

توفان زمستانی در آمریکا

سازمان هواشناسی ملی آمریکا گفت که سرمای منهای ۵۰ درجه فارنهایت (منهای ۴۵ درجه سانتیگراد) تا منهای ۷۰ درجه فارنهایت تا پایان هفته جاری در برخی نقاط ممکن است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *