طرح زمستانه ایران خودرو ؛ با 185 میلیون پژو 207 بدون قرعه کشی بخرید! [+جزئیات]

طرح زمستانه ایرانخودرو ؛ بورس کالا (۴ دی‌ماه) میزبان عرضه ۲ هزار دستگاه خودروی پژو ۲۰۷ دستی سفید با قیمت پایه ۱۸۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

خرید خودرو در بورس کالا از جهات متعددی راحت‌تر از مراجعه به نمایشگاه‌ها و معامله مستقیم است. در بورس کالا، کارگزاری‌ها به‌جای مشتریان واقعی اقدام به خرید خودرو می‌کنند. در ادامه با خبر فروش زمستانه ایران خودرو همراه ما بمانید.

طرح زمستانه ایرانخودرو

  • حراج استثنایی ایران خودرو در بورس

به گزارش منابع خبری:

بورس کالا یکشنبه ۴ دی میزبان عرضه ۲ هزار دستگاه خودرو پژو ۲۰۷ دستی سفید با قیمت پایه ۱۸۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. درصد پیش پرداخت سفارش خرید در این عرضه ۱۰۰ درصد و تاریخ تحویل ۲۰ اسفند است.

هر کد ملی (خریداران حقیقی) تنها مجاز به ثبت سفارش روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و تنها برای یک دستگاه خودرو بوده و خریداران باید شرایط سنی ۱۸ سال تمام را داشته باشند و اشخاصی که در عرضه‌های قبلی موفق به خرید خودرو شده‌اند امکان ثبت سفارش ندارند.

طرح زمستانه ایران خودرو بورس کالا

خریداران جهت ادامه مراحل خرید باید همزمان با تسویه در بورس کالا (حداکثر تا پایان مهلت مجاز تسویه در بورس) با مراجعه به آدرس esale.ikco.ir اقدام به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی کرده و در زمان مقرر که طی پیامک (تکمیل وجه هزینه‌های متعلقات قانونی) اطلاع‌رسانی می‌شود.

بدیهی است در صورت عدم واریز هزینه‌های فوق حداکثر تا ۵ روز تقویمی پس از ارسال پیامک (تکمیل وجه متعلقات قانونی) به نسبت زمان تاخیر خریدار در واریز وجوه تکمیلی زمان تحویل خودرو تغییر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *