اولین خودروهای وارداتی کیا امروز به گمرک ایران رسیدند! [+جزئیات]

اولین محموله وارداتی کیا ؛ طبق فیلمی که منتشر شده، اولین محموله خودروهای وارداتی کیا توسط شرکت کوشاخودرو وارد بندر لنگه و گمرک ایران شدند.

خودروهای کیا سراتو، سلتوس، سونت در این محموله وجود دارند و احتمالاً این شرکت کار خود را با سراتو آغاز خواهد کرد. البته طبق شنیده ها، کوشاخودرو قصد دارد در آینده به سراغ خودروهایی نظیر کیا K5 و کیا اسپورتیج نیز برود. در ادامه مطلب با خبر خودرو های وارداتی کیا همراه ما بمانید.

اولین محموله وارداتی کیا

  • محموله وارداتی کیا در ایران

به گزارش منابع خبری:

آن طور که عنوان شده، شرکت واردکننده خودرو به عنوان نماینده عرضه محصولات کیا که از حدود یکماه پیش، بیلبوردهای رسمی محصولات کیا را در سطح شهر نصب کرده و اکنون احتمال ورود محصولات کیا تقویت شد.

ضمن اینکه اواسط آذر ماه، سخنگوی وزارت صمت نیز در این رابطه ضمن اشاره به سرعت گرفتن فرآیند واردات خودرو، تاکید کرده بود: حتی برای برخی مدل‌ها، خودروها به پشت مرز رسیده و فرآیند تبلیغات محیطی آن‌ها همانگونه که دیده می‌شود، آغاز شده است. به دنبال انتشار این ویدئو، در نتیجه پیگیری‌ها، گمرک اعلام کرد: ورود خودروهای خارجی هنوز به گمرک اظهار نشده است.

محموله وارداتی خودورو کیا

خبرگزاری دولتی ایسنا هم همچنین موضوع را از وزارت صنعت، معدن و تجارت مورد پیگیری قرار داد و در نتیجه آن، این سازمان به تک جمله «وارد شده» بسنده کرد و جزئیات بیشتری در اختیار قرار نداد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *